2021-03-31, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Vår älskade dompa är verkligen i blåsväder på instagram nu, inte bra

Är det pga Nardos grejen?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Är det fortfarande om det där med när Nardos twerkade eller..? Isåfall kan de dra åt helvete. Så löjligt.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Förstår inte hur han kan ens tro att han har en chans att vinna?
Noll självinsikt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad kommer hända nu? Bara en middag i annexet kvar på schemat va? Vet vi något om den? Alla? Bara några? Är det kul att käka sin middag i annexet?
ÄR DET KUL ATT TITTA PÅ? NOT.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Är det fortfarande twerken det snackas om eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag kommer rösta på Madde för att naivt hoppas på att folk ska rösta på Adrian haha

I helvete jag kommer rösta på Emelie bara därför. Så satans trött Madde och Adrian tjatet nu
2021-03-31, 16:33
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Sjukt ändå men samtidigt så är Adrian en vuxen man, hade han viljat sova med henne så hade han förr eller senare gjort det!

En vuxen, korkad och lättmanipulerad man.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Sjukt ändå men samtidigt så är Adrian en vuxen man, hade han viljat sova med henne så hade han förr eller senare gjort det!
Han har haft över en vecka på sig att kunnat gjort det men stannat i sängen med Afrikanskan
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Yes Grodan, bevittnade hela konversationen med mina ögon

Ca 1 på natten innan läggdags (i badrummet)
Nardos: "Adrian, jag vet att du har lovat Madde att sova med henne i natt men jag tror inte det blir bra"
AD: "jaså?"
Nardos: "Hon sa till mig att hon inte vill framstå som fegis för tittarna och det var det som fick henne "våga" fråga dig"
AD: "oj"
Nardos "Hon känner alltså press från tittarna och försöker rädda sitt skinn, tycker inte vi ska ge henne den chansen för hon kommer bara sabba för sig själv och folk uppfatta henne som desperat"
AD "jo precis, nej jag sover med dig"

Nu har ju jag redan uttryckt min besvikelse kring detta. Men för att komma med något konstruktivt; Hade inte detta varit väldigt legit content för produktionen att ta upp i ett avsnitt när de nämnt Madde och Adrian? Har inte sett klipp på detta någonstans. Obs bara konstruktivt här.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Men verkligen! Och det stämmer ju inte ens det hon sagt. Det Madde sa angående fegis hade ju inte med tittare att göra, utan för hennes egen personliga skull. Hade jag varit Adrian hade jag frågat Madde om detta, men han är ju tyst som en mus såklart.

Men det är ju egentligen att man försöka att undvika personen från ADs sida. Han tror ju att Madde är en orm som tänker på sig själv nu
Medlem
Ridnes avatar
Vore kul om nya turturduvorna Dompa och Emelie fick äta middag tillsammans. Har inte sett henne så här glad och skrattig sen hon kom in
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vet inte om det har avhandlats i tråden, men Jocke följer inte Victoria på Instagram
ahahahahaha ankläppen kommer förmodligen ta livet av sig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in