2021-03-31, 16:22
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Yes Grodan, bevittnade hela konversationen med mina ögon

Ca 1 på natten innan läggdags (i badrummet)
Nardos: "Adrian, jag vet att du har lovat Madde att sova med henne i natt men jag tror inte det blir bra"
AD: "jaså?"
Nardos: "Hon sa till mig att hon inte vill framstå som fegis för tittarna och det var det som fick henne "våga" fråga dig"
AD: "oj"
Nardos "Hon känner alltså press från tittarna och försöker rädda sitt skinn, tycker inte vi ska ge henne den chansen för hon kommer bara sabba för sig själv och folk uppfatta henne som desperat"
AD "jo precis, nej jag sover med dig"

Wtf detta missade jag trots att jag shiftat mellan alla jäkla kameror. Kan någon SNÄLLA peppa Madde att ta ett himla snack med honom snarast
2021-03-31, 16:22
Medlem
Citat:

Nardos: "Adrian, jag vet att du har lovat Madde att sova med henne i natt men jag tror inte det blir bra"
Nardos: "Hon sa till mig att hon inte vill framstå som fegis för tittarna och det var det som fick henne "våga" fråga dig"
Nardos "Hon känner alltså press från tittarna och försöker rädda sitt skinn, tycker inte vi ska ge henne den chansen för hon kommer bara sabba för sig själv och folk uppfatta henne som desperat"

Hoppsan sa ja! Där ser man. Det värsta för mig är dock inte Nardos äckliga beteende, utan hur en fullvuxen man på 30 år inte kan ta egna beslut?! Så jävla ocharmigt
2021-03-31, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Wtf detta missade jag trots att jag shiftat mellan alla jäkla kameror. Kan någon SNÄLLA peppa Madde att ta ett himla snack med honom snarast
Söndagsnatten
2021-03-31, 16:23
Medlem
ollepolle90s avatar
Vet inte om det har avhandlats i tråden, men Jocke följer inte Victoria på Instagram
2021-03-31, 16:24
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han är hjärtligt välkommen hit, så kan vi göra det tillsammans

My plesure!
2021-03-31, 16:24
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad kommer hända nu? Bara en middag i annexet kvar på schemat va? Vet vi något om den? Alla? Bara några? Är det kul att käka sin middag i annexet?

Blir nog en fråga i appen "vilka 2 ska äta middag i annexet". BB vet redan vilka 2 det kommer bli - Mergim och Victoria.
2021-03-31, 16:25
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Blir nog en fråga i appen "vilka 2 ska äta middag i annexet". BB vet redan vilka 2 det kommer bli - Mergim och Victoria.

Jag kommer rösta på Madde för att naivt hoppas på att folk ska rösta på Adrian haha
2021-03-31, 16:25
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Jag förschtåååår
2021-03-31, 16:26
Medlem
Riddick_bs avatar
Kan vi inte bestämma oss för att försöka få ut alla idioter som tror på stjärntecken?
Mitt blod kokar fan varje gång dom börjar snacka om det. Det är verkligen idioti på idioti.
2021-03-31, 16:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Tack. Man blir ta mig fan mörkrädd. Hur fan kan hon göra så när hon vet att Madde gillar honom genuint och att även AD har fram till dess visat intresse. Fan så gör man inte. Det är avskyvärt och så jävla egoistiskt. Karma blir kommer slå till utan ursäkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
My plesure!
Han lär bli varse så fort han kollar tråden här...Lite synd om honom på något vis...Men den som in leken sig ger, får leken tåla. BB= nätåsikter. Snällt sagt
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Kan vi inte bestämma oss för att försöka få ut alla idioter som tror på stjärntecken?
Mitt blod kokar fan varje gång dom börjar snacka om det. Det är verkligen idioti på idioti.
+1111111

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in