2021-03-31, 16:15
Medlem
Ridnes avatar
Undrar om produktionen ens hade låtit Pedram, Adrian och Tanja sitta emot varandra på Måndag ens.
De hade nog gjort allt för att avvärja det eftersom Pedram som är del av guldkvartetten antagligen åkt då.
Medlem
Alex du kommer inte vinna en miljon, du åker på måndag din feta gris
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep.
Tydligen slagit in i Adrian att Madde visar känslor för honom för att han är poppis och vill ragga röster.
Apflickan är störd på allvar.
Hehe, ja störd är bara förnamnet.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Den teorin har jag också haft och hans gamla bilder på sig själv visar att han haft samma hårfäste med typ babyhår längst fram. Så... Jag är lite osäker på det men det är ju något han är rädd för.

Ok kanske inte högt hårfäste men han kanske har haft tunt med hår fram.

Sen vet jag inte hur gamla bilder du menar. Han är 30 år. På En del män börjar hårfästet krypa upp tidigt precis som att det är olika när man får grått hår. Sen har han kanske tagit bort eller inte ens lagt upp bilder där man ser hur hårfästet såg ut tidigare. Han är iaf väldigt mån om att ha på sig sin mössa, speciellt att den täcker fram.
Medlem
uardozs avatar
Alex nyss: ”Jag är här och jag har kul. Vinner jag en miljon så vinner jag en miljon”

Vem ska berätta för honom?
2021-03-31, 16:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Undrar om produktionen ens hade låtit Pedram, Adrian och Tanja sitta emot varandra på Måndag ens.
De hade nog gjort allt för att avvärja det eftersom Pedram som är del av guldkvartetten antagligen åkt då.
Jo, då skulle nog helt plötsligt ingen åka ut.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Där säger du fan något! Precis så har det varit. Tänkte då med hårfärgen vad fan problemet var när hon inte fick lägga i färgen i luggen och sen gick han själv och gjorde det. Så märklig

Ja jamen

I min hjärna bubblar det alltid av teorier och konspirationer, oftast för mycket för mitt eget bästa också

Oftast helt galna grejer men jag tror inte denna teori är helt omöjlig iaf
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stimulants
Jackie innan tävling till Joel.
"Jag har är hur lung som helst, jag ser att han är nervös"
Jackie under tävling plötsligt är det -30°C i rummet
Hon måste ju ha sitt tjack för att lugna ner sig, big brother får skärpa till sig och ge henne dubbeldos
2021-03-31, 16:18
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Alex nyss: ”Jag är här och jag har kul. Vinner jag en miljon så vinner jag en miljon”

Vem ska berätta för honom?
Han är hjärtligt välkommen hit, så kan vi göra det tillsammans
2021-03-31, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men vafan det förklarar ju hela skiten. Fyfan i helvete vad sjukt. En jävla fittapa den jäveln.
Falsk jävla skit.
Yes Grodan, bevittnade hela konversationen med mina ögon

Ca 1 på natten innan läggdags (i badrummet)
Nardos: "Adrian, jag vet att du har lovat Madde att sova med henne i natt men jag tror inte det blir bra"
AD: "jaså?"
Nardos: "Hon sa till mig att hon inte vill framstå som fegis för tittarna och det var det som fick henne "våga" fråga dig"
AD: "oj"
Nardos "Hon känner alltså press från tittarna och försöker rädda sitt skinn, tycker inte vi ska ge henne den chansen för hon kommer bara sabba för sig själv och folk uppfatta henne som desperat"
AD "jo precis, nej jag sover med dig"
2021-03-31, 16:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jo, då skulle nog helt plötsligt ingen åka ut.

Precis. De skulle aldrig riskera att någon av deras favoriter åker.
2021-03-31, 16:20
Medlem
lillaflippens avatar
Vad kommer hända nu? Bara en middag i annexet kvar på schemat va? Vet vi något om den? Alla? Bara några? Är det kul att käka sin middag i annexet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in