2021-03-31, 16:27
Medlem
Att de sitter och pekar ut varandras små ”egenheter” och skrattar gott tillsammans, som om det vore charmiga saker. Om de bara visste vad folk egentligen tycker, utanför deras lilla kärleksbubbla.

Välkommen ut. SURPRIIISE!
2021-03-31, 16:28
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag kommer rösta på Madde för att naivt hoppas på att folk ska rösta på Adrian haha

Gör det, men resultatet är redan förutbestämt. Vi alla borde stänga av streamen i ren protest när M & V går in i annexet. Helt ointressant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad kommer hända nu? Bara en middag i annexet kvar på schemat va? Vet vi något om den? Alla? Bara några? Är det kul att käka sin middag i annexet?

blir det omröstning blir det ju adrian och emelie/madde äger sig ju själv tyvärr
Medlem
Ridnes avatar
Emelie fortsätter springa efter Dompa och Dompa fortsätter springa efter Emelie. När får vi se mer än en halvskedning på natten?
2021-03-31, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Alex du kommer inte vinna en miljon, du åker på måndag din feta gris

Förstår inte hur han kan ens tro att han har en chans att vinna?
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Tack. Man blir ta mig fan mörkrädd. Hur fan kan hon göra så när hon vet att Madde gillar honom genuint och att även AD har fram till dess visat intresse. Fan så gör man inte. Det är avskyvärt och så jävla egoistiskt. Karma blir kommer slå till utan ursäkt.

Men verkligen! Och det stämmer ju inte ens det hon sagt. Det Madde sa angående fegis hade ju inte med tittare att göra, utan för hennes egen personliga skull. Hade jag varit Adrian hade jag frågat Madde om detta, men han är ju tyst som en mus såklart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Kan vi inte bestämma oss för att försöka få ut alla idioter som tror på stjärntecken?
Mitt blod kokar fan varje gång dom börjar snacka om det. Det är verkligen idioti på idioti.
Vilket ju är... typ... alla...

Men håller VERKLIGEN med. Är så jävla trött på att höra deras hjärndöda snack om det.

Är trött i rising och fullständigt ÖVER DET i månen osv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
+1111111
Håller inte på någon. Byt ut ALLA. Retar mig minst på dompan. Men han kan oxå lätt bytas ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Yes Grodan, bevittnade hela konversationen med mina ögon

Ca 1 på natten innan läggdags (i badrummet)
Nardos: "Adrian, jag vet att du har lovat Madde att sova med henne i natt men jag tror inte det blir bra"
AD: "jaså?"
Nardos: "Hon sa till mig att hon inte vill framstå som fegis för tittarna och det var det som fick henne "våga" fråga dig"
AD: "oj"
Nardos "Hon känner alltså press från tittarna och försöker rädda sitt skinn, tycker inte vi ska ge henne den chansen för hon kommer bara sabba för sig själv och folk uppfatta henne som desperat"
AD "jo precis, nej jag sover med dig"

Sjukt ändå men samtidigt så är Adrian en vuxen man, hade han viljat sova med henne så hade han förr eller senare gjort det!
Medlem
uardozs avatar
Vår älskade dompa är verkligen i blåsväder på instagram nu, inte bra
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Han lär bli varse så fort han kollar tråden här...Lite synd om honom på något vis...Men den som in leken sig ger, får leken tåla. BB= nätåsikter. Snällt sagt

Ja, lite synd är det allt om honom... Hjälplös och klumpig. Men han har valt själv att vara med så han får nog allt tåla lite skit. Och någon mille kommer det inte att bli. Möjligtvis en kotknackar-räkning på ett par tusen för ryggproblemen han kommer att få efter alla fall....
2021-03-31, 16:31
Medlem
Det ligger alltså en omröstning i appen som lyder ”Hur lång tid tar det till Mergim och Victoria bråkar igen?”

Lite misstänksamt, va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in