2021-03-31, 15:41
Medlem
Adrian har fortsatt inte pratat med Madde förstår jag när folk här plötsligt hatar på han så jävulskt för något han inte själv valt?
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
AD lägger sig frivilligt varje natt i samma säng som Nardos , han är vuxen och vet precis vad han gör.🤣😉

Klart det är frivilligt. Men faktum är att Nardos har snackat skit om Madde för att han inte ska sova med henne, bara för att han ska fortsätta sova med Nardos. Vilket AD totalt sväljer. Folk har nån skum uppfattning om att han är så jävla smart. Jag hade också den uppfattningen i början men numera känner jag att han inte alls är så smart, snarare lättmanipulerad och ganska blåst. Men jag kan ha fel.
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Visst fan förlorade Vickan med flit där? Hon hade lätt kunnat vinna mot Simpa. Men lät honom vinna. Bara jag som la märke till det?
Tyckte också det såg ut som så
Medlem
icons avatar
Ber till BB att de gör vad de kan för att skapa bra tv - vilket i det här läget innebär att gynna Jaqi om de kan
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Ha ha lyssna på Tanja när hon garvar ihjäl sig åt Mergim
2021-03-31, 15:42
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ber till BB-Guden att Jaqi vinner mot Fjantrians lag. Vill se Simons lag sitta säkert PLUS se gamnacken våndas Han kommer nog åka om de sitter på Måndag.

Ja, hoppas kan man ju alltid göra.... Men vet i tusan hur det skall gå till.... Känns som om det var större chans för Tomas Johansson att brotta ner Alexander Karelin på sin tid..
2021-03-31, 15:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Bad också till Gud fast jag är ateist, men när fan blir gammal blir han religös

Simons lag MÅSTE vinna nu. Vill hellre ha ut folk från resterande lag Hoppas Hoppas.. Sänd vibes till Jaqi hehe
2021-03-31, 15:43
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian har fortsatt inte pratat med Madde förstår jag när folk här plötsligt hatar på han så jävulskt för något han inte själv valt?
Jag har avskytt honom länge och väl, kul att andra äntligen såg vad jag har sett
2021-03-31, 15:43
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Klart det är frivilligt. Men faktum är att Nardos har snackat skit om Madde för att han inte ska sova med henne, bara för att han ska fortsätta sova med Nardos. Vilket AD totalt sväljer. Folk har nån skum uppfattning om att han är så jävla smart. Jag hade också den uppfattningen i början men numera känner jag att han inte alls är så smart, snarare lättmanipulerad och ganska blåst. Men jag kan ha fel.

När har Nardos pratat skit om Madde och vad har hon sagt? Jag har sett och hört Nardos prata med Madde (när Madde låg i soffan vid läggdags i Söndags) om att hon inte vill vara ivägen ifall Madde och Adrian ska sova ihop.
2021-03-31, 15:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ja, hoppas kan man ju alltid göra.... Men vet i tusan hur det skall gå till.... Känns som om det var större chans för Tomas Johansson att brotta ner Alexander Karelin på sin tid..

Beror helt på vad det är för tävling Hoppas det är en som gynnar Jaqi och inte Stenansiktet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
För att alla förväntar sig att bara för Madde har intresse för honom så ska han alltid ska vara där för henne.

Nej. Man förväntar sig att han ska vara där för henne eftersom han är där för exakt alla i huset, utom Madde.
Medlem
Jag tror vi har två genier i BB-huset :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in