2021-03-31, 15:34
Medlem
Spajdors avatar
Tyckte detta var lite roligt 😅
https://imgur.com/a/aP5eMYs
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Haha! Ja, hörde det också.. Äntligen så vann jag en tävling!!! Nej, Simon. Du kom inte SIST...

”Äntligen kom jag inte sist!” lät väl inte lika trevligt så han tyckte det var bättre att ljuga🤣🤣
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Visst fan förlorade Vickan med flit där? Hon hade lätt kunnat vinna mot Simpa. Men lät honom vinna. Bara jag som la märke till det?
Håller med alla 3 mullvader såklart o ingen åker denna vecka är mitt tips
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
håller med till 100%. Nardos gör ALLT i sin makt för att cockblocka madde. Manipulerar hjärndöda Adrian till att tro att madde bara vill sova med honom för att hon hänger löst å bla bla. Det är så jävla genomskinligt. När man trodde att Nardos inte kunde vara mer patetisk som människa så lyckas hon hitta nya sätt. Det är Nardos som sover med Adrian för att vara starkare i spelet. Asså jag hatar den jävla människan, dubbelmoralen och den icke existerande självinsikten är fan på en helt bizarr nivå.

AD lägger sig frivilligt varje natt i samma säng som Nardos , han är vuxen och vet precis vad han gör.🤣😉
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
håller med till 100%. Nardos gör ALLT i sin makt för att cockblocka madde. Manipulerar hjärndöda Adrian till att tro att madde bara vill sova med honom för att hon hänger löst å bla bla. Det är så jävla genomskinligt. När man trodde att Nardos inte kunde vara mer patetisk som människa så lyckas hon hitta nya sätt. Det är Nardos som sover med Adrian för att vara starkare i spelet. Asså jag hatar den jävla människan, dubbelmoralen och den icke existerande självinsikten är fan på en helt bizarr nivå.

Va? Vad sade du? Har den afrikanska flickan lurat i Spelevinkeln att Madde endast är ute efter honom för att få röster. Vad i helvete är detta.
2021-03-31, 15:35
Medlem
Victoria borde bli utslängd för länge sen, hon har brutit mot så många regler!!
Hon har gett dom mycket information om utsidan och fortsätter viska saker och ting!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hmm.. Varför kallades de in till bikten egentligen? Konspirationsteorihjärnan snurrar igång. ÄLSKAR dock tanken på att hon förlorade och blev SUUUUR så vill gärna fortsätta tänka att det helt enkelt bara är för att hon suger.

Jag vet inte, men anar att det kanske är för att studion pratade med dom tre, och så får vi se det vid 19? Lite som dom gjort med andra, typ Judith och Pedram när dom skulle dra lag osv osv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Jackie verkar säker på vinst.....

ja och då vet man ju hur det bruka gå
Medlem
Ridnes avatar
Ber till BB-Guden att Jaqi vinner mot Fjantrians lag. Vill se Simons lag sitta säkert PLUS se gamnacken våndas Han kommer nog åka om de sitter på Måndag.
Medlem
Heja Jaqi ta hem detta nu så Simpa blir säker
2021-03-31, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej. Förutom "rasistattacken" mot Nardos. Givetvis ingenting om alla gånger hon ofredat och tafsat på folk. Inte ett enda klipp på det fastän hon gjort det otaliga gånger mot flera stycken. Det hamnade ju i Aftonbladet men det togs inte upp i programmet eller studion vad jag vet iallafall.
Sjukt.
2021-03-31, 15:36
Medlem
Var Madde sämst i stegtävlingen?! Det var en jävla chock. Var Alex bättre menar ni?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in