2021-03-31, 15:36
Medlem
lillaflippens avatar
Jag har en teori.

Det har jag ofta, ibland är dom så flummiga så jag har svårt att förstå själv men ska försöka förklara den jag har just nu.

Jag tror att produktionen gärna vill ha kvar Judith ett tag till.
Förra året var det deltagare som fick massa hat när dom kom ut och dom deltagarna gav BB många kängor i media och tyckte att BB hade hanterat allt fel. Att dom blivit fel vinklade, att BB inte tagit ställning och sagt ifrån när dom visste att deltagarna fick massa hat när dom var inne i huset.

Detta år kom Judith. Hatstormen kom kring hennes tafserier/beteende, hon beskrivs som en person som våldtar mm. Det misstaget BB gjorde då var att inte starkt nog markera och autonominera Judith och det hela fortsatte och hatstormen tog stora proportioner och tom aftonbladet skrev om Judith.

Det BB då var rädda för var att Judith skulle åka ut och möta detta och då anklaga BB för att dom inte pratat med henne tydligt nog, att hon är vinklad av bb mm.

Det är då BB börjar ge genne "tillsägelser" istället, för blir hon auto skulle hon ryka. Dom ger henne alkoholförbud så att hennes beteende dämpas. Dom hoppas att hon ska hålla sig lugnare nu med ett par tillsägelser, mindre alkohol och en uppmaning från släkt att sluta hångla.

Trots allt var hon tippad vinnare i början av bb och om Judith bara tyglas nu så kommer detta lägga sig och kanske till och med några börjar glömma det värsta och heja på henne igen. Så när hon åker ut kommer hon inte ut till den värsta hatstormen med anklagelser och skriverier om våldtäkt.

Dom vill inte ha henne som vinnare, det skulle inte se bra ut för BB. Men dom vill ha kvar henne länge nog för att tygla henne så att dom sedan kan släppa ut henne med mindre risk för att hon ska skrika sig hes i media med anklagelser mot BB.
2021-03-31, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treekru
Jag vet inte, men anar att det kanske är för att studion pratade med dom tre, och så får vi se det vid 19? Lite som dom gjort med andra, typ Judith och Pedram när dom skulle dra lag osv osv.

Ah, just. Mycket möjligt!
2021-03-31, 15:37
Medlem
Det är illa när tjacklin är den stadiga i gruppen, men man vet aldrig! Vore sjukt komiskt om hon vann över Adrian!🤣🤣
2021-03-31, 15:38
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Var Madde sämst i stegtävlingen?! Det var en jävla chock. Var Alex bättre menar ni?
Hon rörde sig mest om man såg till hela kroppen men bandet med räknaren satt i pannan. Hon hade fel teknik.
2021-03-31, 15:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Om Gud är god förlorar Adrian mot Jackie
2021-03-31, 15:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har en teori.

Det har jag ofta, ibland är dom så flummiga så jag har svårt att förstå själv men ska försöka förklara den jag har just nu.

Jag tror att produktionen gärna vill ha kvar Judith ett tag till.
Förra året var det deltagare som fick massa hat när dom kom ut och dom deltagarna gav BB många kängor i media och tyckte att BB hade hanterat allt fel. Att dom blivit fel vinklade, att BB inte tagit ställning och sagt ifrån när dom visste att deltagarna fick massa hat när dom var inne i huset.

Detta år kom Judith. Hatstormen kom kring hennes tafserier/beteende, hon beskrivs som en person som våldtar mm. Det misstaget BB gjorde då var att inte starkt nog markera och autonominera Judith och det hela fortsatte och hatstormen tog stora proportioner och tom aftonbladet skrev om Judith.

Det BB då var rädda för var att Judith skulle åka ut och möta detta och då anklaga BB för att dom inte pratat med henne tydligt nog, att hon är vinklad av bb mm.

Det är då BB börjar ge genne "tillsägelser" istället, för blir hon auto skulle hon ryka. Dom ger henne alkoholförbud så att hennes beteende dämpas. Dom hoppas att hon ska hålla sig lugnare nu med ett par tillsägelser, mindre alkohol och en uppmaning från släkt att sluta hångla.

Trots allt var hon tippad vinnare i början av bb och om Judith bara tyglas nu så kommer detta lägga sig och kanske till och med några börjar glömma det värsta och heja på henne igen. Så när hon åker ut kommer hon inte ut till den värsta hatstormen med anklagelser och skriverier om våldtäkt.

Dom vill inte ha henne som vinnare, det skulle inte se bra ut för BB. Men dom vill ha kvar henne länge nog för att tygla henne så att dom sedan kan släppa ut henne med mindre risk för att hon ska skrika sig hes i media med anklagelser mot BB.
Bra teori.
Medlem
Varför har inte Julia autonominerats på grund av att hon gjort blackface?
Medlem
Hoppas innerligt mergim får guld immunitet nu så vicotia inte får chansen imorgon. Simon vinner imorgon.
2021-03-31, 15:40
Medlem
icons avatar
Kör Joel nån slags psykning av sin motståndare Adrian när han sitter så nära honom innan finalen?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ber till BB-Guden att Jaqi vinner mot Fjantrians lag. Vill se Simons lag sitta säkert PLUS se gamnacken våndas Han kommer nog åka om de sitter på Måndag.
Bad också till Gud fast jag är ateist, men när fan blir gammal blir han religös
Medlem
Jag hoppas på att Mergims lag sitter löst och att han åker ut. Fegaste uppdelning av lag som han gjort. Vore trevlig karma.
2021-03-31, 15:41
Medlem
maddo135s avatar
Jag kom precis på en sak och vet inte om det har diskuterats här tidigare. Men det skulle ju vara upp till tittarna om den tredje nygamla deltagaren ska vara kvar eller inte. Skulle det kanske kunna bli så att vi tittare kanske får rösta kvar nygammal ELLER ny? I sådana fall tror jag att Mergim har större chans att få vara kvar kontra Victoria beroende på hur tävlingarna går.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in