2021-03-31, 15:16
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
såg ut som att alex gjorde bäst ifrån sig tyvärr. Fan om han kommer bli imune asså. vill se honom åka ut på måndag. hoppas hoppas att jag inte har rätt.

Vem som vann spelar ingen roll. Det var ju den som var sämst som åkte ut. Dvs Madde, så hennes lag får inte tävla mer idag.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ja tydligen.

Såg dock ut som att hon var duktigare än Alex.

Ja säga vad en vill om resultat och teknik men trots att hon förlorade kämpade hon som fan i alla fall. Jag hade mått illa och spytt efter 1 min.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Vem TROR ni åker om Nardos, Judith och Madde sitter mot varandra? Inte vem ni hoppas (för vi vet alla vem det är) utan vem ni tror. Jag tror dessvärre det hade blivit Madde, tror de andra två har större stöd än man tror från de som bara kollar avsnitten och aldrig liven.

Produktionen vill antagligen ha ut Madde nästa gång om hon sitter eftersom de vill säkra Nardos toyboy så hon har någon som kan klia henne på nätterna och samtidigt hålla Adrians popularitet uppe. Är Madde kvar kommer folk se igenom hans "goa kille" fasad och hans fame dalar. Alltså räddar produktionen Judith för att skicka Madde.
2021-03-31, 15:17
Medlem
Citat:
Vem TROR ni åker om Nardos, Judith och Madde sitter mot varandra? Inte vem ni hoppas (för vi vet alla vem det är) utan vem ni tror. Jag tror dessvärre det hade blivit Madde, tror de andra två har större stöd än man tror från de som bara kollar avsnitten och aldrig liven.

Tror Madde åker. Eller ksk nardos för tänker på att bianca kmr dela åt madde o så
2021-03-31, 15:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vem som åker Gissar Juddan kan vara Nardos för Madde kommer sitta stensäker igen!

Madde kommer sitta säkert. Juddan troligast. Hon har sjunkit som en sten överallt efter sina porriga och ständiga tafs.
2021-03-31, 15:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tror Madde åker. Eller ksk nardos för tänker på att bianca kmr dela åt madde o så
Juddan el Nardos åker HELST Nardos då kan inte AD sitta blockad i sängen mer!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Madde kommer sitta säkert. Juddan troligast. Hon har sjunkit som en sten överallt efter sina porriga och ständiga tafs.
Kan leva med spara Juddan till next time med få ut Nardos!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Madde tror jag
2021-03-31, 15:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Juddan el Nardos åker HELST Nardos då kan inte AD sitta blockad i sängen mer!
Han komma haverera om han inte får klia den afrikanska flickan I håret. Fast han kanske hämtar sig snabbt
2021-03-31, 15:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Madde tror jag
Bianca Ingrossos följare backar Madde så den kan du fet glömma!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Anledningen till att folk säger att Adrian har sjunkit i deras ögon osv är allt pga Madde! hoppas hon åker ut
Snarare Nardos, har ingenting med Madde göra. Madde fick oss inse att AD är egentligen en riktig skitstövel och avslöjade hans riktiga agenda samt bevisade att han var långt ifrån den "all-round flawless guy" som han försöker framstå som.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Produktionen vill antagligen ha ut Madde nästa gång om hon sitter eftersom de vill säkra Nardos toyboy så hon har någon som kan klia henne på nätterna och samtidigt hålla Adrians popularitet uppe. Är Madde kvar kommer folk se igenom hans "goa kille" fasad och hans fame dalar. Alltså räddar produktionen Judith för att skicka Madde.
Rätta till foliehatten nu, produktionen skulle må bra av att få ut Judith.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in