Vem TROR ni åker om Nardos, Judith och Madde sitter mot varandra? Inte vem ni hoppas (för vi vet alla vem det är) utan vem ni tror. Jag tror dessvärre det hade blivit Madde, tror de andra två har större stöd än man tror från de som bara kollar avsnitten och aldrig liven.
Om det stämmer att Madde har stöd från Bianca-följare lär det vara Judith som åker tror jag.
Vem TROR ni åker om Nardos, Judith och Madde sitter mot varandra? Inte vem ni hoppas (för vi vet alla vem det är) utan vem ni tror. Jag tror dessvärre det hade blivit Madde, tror de andra två har större stöd än man tror från de som bara kollar avsnitten och aldrig liven.
Vem som åker Gissar Juddan kan vara Nardos för Madde kommer sitta stensäker igen!
såg ut som att alex gjorde bäst ifrån sig tyvärr. Fan om han kommer bli imune asså. vill se honom åka ut på måndag. hoppas hoppas att jag inte har rätt.
Ja, där ligger nog Madde illa till... Trodde faktiskt hon skulle ryka mot Katti redan!