2021-03-31, 13:51
Medlem
Conny63s avatar
Adrian börjar bli jävligt jobbig
2021-03-31, 13:52
Medlem
icons avatar
Apropå aprilskämt. Var det någon som hörde samtalet mellan Jullan och Madde i poolrummet tidigare? Jag kom in mitt i men Jullan sa nåt om att efter 00.00 (natten till1 april?) säga att de var mullvadar och sen säga att det är ett aprilskämt..
Hörde som sagt bara bitar av samtalet och höll på med annat samtidigt så om någon vill fylla på med info så gör gärna det
2021-03-31, 13:52
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag är lika blåögd. Men nu har det satt sig. De enda som är sig själva, på gott och ont, är faktiskt de du nämner. Ingen av de tar skit. Som sagt, jag gillar brutal ärlighet. Inget tassande eller spel för kameran. Hur mycket jag än kan ogilla en människa så vet jag åtminstone var jag har vän eller fiende. Bra där kagay.

Kagay1 styr hela den här tråden. Flashbacks egna superbög med spåkulor i pungen. Förutspått vartenda move hittills.

Håll koll o läs denna persons inlägg noggrant säger jag bara.
2021-03-31, 13:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dem har haft husmöte att alla ska komma och äta direkt när maten är klar vad man än gör kan inte nardos följa den överenskommelsen kan ha göra sitt egna käk

Ja men jag tycker man kan spara ändå och spelar ingen roll för det är väl inte först till kvarn? När folk fortfarande sitter och äter och de också vill ha mer då får man tänka på det och inte bara gå och roffa åt
sig gång på gång på gång. Så har jag fått lära mig men det är kanske för att min Mor var ensamstående och vi var fyra syskon och då fick man se till att alla blev mätta. Sånt är självklart för mig.
2021-03-31, 13:54
Medlem
ÄR DET NÅGON HÄR SOM VET OM VICTORIA VAR MED I BB FÖRRA ÅRET!!!!!!!

Hon har bara nämnt det 4 gånger senaste 3 minutrarna
2021-03-31, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987

Va du driver?? Va hon med förra året?
2021-03-31, 13:56
Medlem
KrossedOuts avatar
Alltså Alex <3

Hörde ni vad han sa till Negeros nyss?

"Du låter värre än min famors tupp och dennes hönsgård! Förstår att det är så man kommunicerar i Bajshyddeland men inte här. Dämpa dig!"
Medlem
Chandler Bings avatar
Va fan skulle 3 gamla deltagare in i huset å göra? Drar upp gammal skit, ältar om gammalt mm mm mm. Släng ut dom förihelvete
Medlem
Någon som vet hur mkt Julias nagelsalong omsätter?
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987

Hon är en glömd anka
2021-03-31, 13:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kagay1 styr hela den här tråden. Flashbacks egna superbög med spåkulor i pungen. Förutspått vartenda move hittills.

Håll koll o läs denna persons inlägg noggrant säger jag bara.

Tack Congrat. Jag lusläser i princip varenda inlägg. Förutom att dra igenom ett par böcker i månaden, beroende på tjocklek. Jag har en viss uppfattning på medlemmarna. Dessutom skall väl tilläggas att man inte skall ta något på Flashback som den eviga sanningen. Tack ändå för tipset Congrat, det är alltid uppskattat från dig.
2021-03-31, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Apropå aprilskämt. Var det någon som hörde samtalet mellan Jullan och Madde i poolrummet tidigare? Jag kom in mitt i men Jullan sa nåt om att efter 00.00 (natten till1 april?) säga att de var mullvadar och sen säga att det är ett aprilskämt..
Hörde som sagt bara bitar av samtalet och höll på med annat samtidigt så om någon vill fylla på med info så gör gärna det
Igår pratade Julia och Victoria om att skoja med deltagarna och säga att de är mullvadar första april.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in