2021-03-31, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Groda tvättar låren från spelevinkeln Adrian. En helt empati- och sympatifri kille. Visst den fula typen lismar in sig i början så man börjar tycka om honom men förr eller senare kommer attributen fram. De är verkligen inte vackra. Ytan, javisst, innandömet, en fulstil. Väldigt ful. Hoppas fler inser det och inte köper den här asfula människan.
Jag har blivit en riktig trendsetter jag började älska AD innan det blev mainstream, började hata honom innan det blev mainstream, började digga Dennis innan han blev mainstream, jag ÄLSKADE Nardos i början när hon var allas största hatobjektet här och nu när jag avskyr hennes vidriga dubbelmoral beteende så har hon plötsligt blivit universellt omtyckt av majoriteten här....
Nej, Julia och Mergim är de enda äkta människorna i huset who don't need to depend on others to feel validated. Någon av de två får gärna vinna hela skiten. Alla andra är antingen tråkiga, fega eller falska eller kombination av alla tre.
2021-03-31, 13:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jävla gamar vissa är som rensar all tzatziki och lämnar inget kvar till Nardos. Speciellt AD som vräker i sig utan att tänka på att fler kanske vill har mer, tredje gången han fyller på!

Skall balansera upp det lite, negerflickan äger inte hela huset.
2021-03-31, 13:44
Medlem
Mouchinos avatar
Nu är det fjärde påfyllningen av Adrian, alla har inte ätit klart och han bara rensar. Nej sån där stil gillar jag absolut inte.
2021-03-31, 13:45
Medlem
Är det någon som vet om Victoria var med förra säsongen
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Nu är det fjärde påfyllningen av Adrian, alla har inte ätit klart och han bara rensar. Nej sån där stil gillar jag absolut inte.
Ring polisen då. Ska han vara hungrig eller ?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nu har Joakim kommenterat händelsen med Victoria på BB:s instagram!

Undra hur Victoria kommer känna när hon kommer ut och ser allt detta
En del av aprilskämtet?
2021-03-31, 13:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har blivit en riktig trendsetter jag började älska AD innan det blev mainstream, började hata honom innan det blev mainstream, började digga Dennis innan han blev mainstream, jag ÄLSKADE Nardos i början när hon var allas största hatobjektet här och nu när jag avskyr hennes vidriga dubbelmoral beteende så har hon plötsligt blivit universellt omtyckt av majoriteten här....
Nej, Julia och Mergim är de enda äkta människorna i huset who don't need to depend on others to feel validated. Någon av de två får gärna vinna hela skiten. Alla andra är antingen tråkiga, fega eller falska eller kombination av alla tre.

Jag är lika blåögd. Men nu har det satt sig. De enda som är sig själva, på gott och ont, är faktiskt de du nämner. Ingen av de tar skit. Som sagt, jag gillar brutal ärlighet. Inget tassande eller spel för kameran. Hur mycket jag än kan ogilla en människa så vet jag åtminstone var jag har vän eller fiende. Bra där kagay.
2021-03-31, 13:48
Medlem
Adrian reser sig upp från bordet och sätter sig mitt emot Nardos och börjar intervjua henne som om det är första gången han träffar apflickan.
2021-03-31, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
En del av aprilskämtet?

Jag trodde också att det var ett skämt men efter att ha sett hur båda grät, speciellt Mergim så har jag svårt att tro att det är bara ett skämt.

Att smutskasta en arbetsgivare som skämt är ju inte heller något smart.

Tror tyvärr inte att detta är ett skämt trots att jag innerst inne önskar att det var så
2021-03-31, 13:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Detta är exakt vad han skrev:
"Vill klargöra vissa saker då mitt namn nämns flitigt över hela internet. Jag förstår att Victoria kanske inte menade att hon jobbat gratis hos oss, MEN när hon nämner mig och Jonna och jobbet här 40ggr på en dag så är det självklart folk kan misstolka och tro det gäller oss. Har kämpat 10 år med våra företag och företeende. Och är otroligt ledsamt och tråkigt att få stämpeln att jag låter unga tjejer jobba gratis. Och ännu tråkigare att behöva motbevisa och visa betalda fakturor till Victoria.
Sen står jag såklart inte bakom det beteende hon uppvisat med mobbing, översittning och härskartekniker. Känner inte alls igen den Victoria jag känner. Blir chockad, ledsen och besviken. Men ska tillägga att jag absolut inte heller står bakom Mergims beteende heller. Tycker detta förstör hela programmet när en ny säsong ska handla om deras bråk sen förra säsongen. Och ni som skickar DM om hur jag kan anställa folk som aktivt mobbar, jag återigen säger tydligt ”Jag står absolut inte bakom denna typ av beteende”.
..."
FÖRETEENDE vad i helvete betyder det då!?

Som sagt, ingen nobelpristagare i litteratur denna Jockey O'boy.
2021-03-31, 13:50
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Kolla på Alex lass nu
2021-03-31, 13:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Adrian reser sig upp från bordet och sätter sig mitt emot Nardos och börjar intervjua henne som om det är första gången han träffar apflickan.

Det bästa vore ju att Spelevinkeln till slut även kunde dribbla apflickan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in