2021-03-31, 13:33
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Undra vem det är som är gull egentligen

Behöver antagligen inte skriva det men gör det ändå: håller med dig.
Det är sjukt att Mergim och Victoria är så jävla fast i saker som hände förra säsongen. Det har gått ETT HELT ÅR och de ältar fortfarande gammalt groll. Vill hoppas och tro att årets deltagare är lite mindre delusional och kan gå vidare med sina liv lite snabbare och bättre än de två, och "njuta" mer av tiden både inne i huset och efteråt. Går ju som inte att jämföra förra säsongen med den här på det sättet, och hoppas inte heller det ändras nu när psykoserna äntrat huset.

Och Victoria? Skämmas? Såklart inte. För att skämmas krävs det att man inser att man gjort någonting som är off, hon besitter inte den förmågan. Varken förmågan till självreflektion för att komma till insikt, eller själva förmågan till självinsikt.

Jag vet vem som är gull.

Exakt så! Skräckexempel på personer som egentligen borde fått sin medverkan nekad av psykologen. Paktning eller ej - det här är 2 riktigt sjuka människor som njuter av att se andra må dåligt. Det är lätt för dem att skylla på "Vi är skadade av paktningen", men har man följt dessa individer 24/7 vet man att det inte är hela sanningen.

Älskar Diana Mosenis uttalande förövrigt. Kan verkligen tänka mig hur äcklig VV är i jobbsammanhang.
2021-03-31, 13:34
Medlem
Dompa har rockat samma kläder varje dag. Glömde han resväskan hemma eller?
2021-03-31, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Detta är exakt vad han skrev:
"Vill klargöra vissa saker då mitt namn nämns flitigt över hela internet. Jag förstår att Victoria kanske inte menade att hon jobbat gratis hos oss, MEN när hon nämner mig och Jonna och jobbet här 40ggr på en dag så är det självklart folk kan misstolka och tro det gäller oss. Har kämpat 10 år med våra företag och företeende. Och är otroligt ledsamt och tråkigt att få stämpeln att jag låter unga tjejer jobba gratis. Och ännu tråkigare att behöva motbevisa och visa betalda fakturor till Victoria.
Sen står jag såklart inte bakom det beteende hon uppvisat med mobbing, översittning och härskartekniker. Känner inte alls igen den Victoria jag känner. Blir chockad, ledsen och besviken. Men ska tillägga att jag absolut inte heller står bakom Mergims beteende heller. Tycker detta förstör hela programmet när en ny säsong ska handla om deras bråk sen förra säsongen. Och ni som skickar DM om hur jag kan anställa folk som aktivt mobbar, jag återigen säger tydligt ”Jag står absolut inte bakom denna typ av beteende”.
..."
Jag kan tänka mig att Jocke är en generös arbetsgivare det har bla åkts utomlands med anställda mm. Jag kan förstå att han vill dementera missförståndet men att kommentera vad han tycker om hurdan Viktoria beter sig i huset och ger sin egna åsikt om den sk mobbning och härskarteknik kan jag tycka är lite överdrivet.

Dementera uppgifterna, punkt. Det är farligt att slänga ur sig ordet härskarteknik om någon inför miljoner följare när personen som texten handlar om sitter isolerad från omvärlden. Det om något är väl ändå härskarteknik haha, väl dementerat och verkade stilad framtill det att han körde härskarteknik.

Vart fann du denna text?
2021-03-31, 13:37
Medlem
xrlpyts avatar
Vilken skräll, alla har mer eller mindre ätit klart när Queen Nardos behagar dyka upp och ta mat. Katti sitter och kokar i en stuga i.. ja, var hon nu bodde.
2021-03-31, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag kan tänka mig att Jocke är en generös arbetsgivare det har bla åkts utomlands med anställda mm. Jag kan förstå att han vill dementera missförståndet men att kommentera vad han tycker om hurdan Viktoria beter sig i huset och ger sin egna åsikt om den sk mobbning och härskarteknik kan jag tycka är lite överdrivet.

Dementera uppgifterna, punkt. Det är farligt att slänga ur sig ordet härskarteknik om någon inför miljoner följare när personen texten handlar om sitter isolerad från omvärlden. Det om något är väl ändå härskarteknik haha, väl dementerat och verkade stilad framtill det att han körde härskarteknik.

Vart fann du denna text?

Du hittar den på instagram under BB:s näst senaste inlägg
2021-03-31, 13:38
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha fan vad kul! Kan inte nån deltagare kläcka den kommentaren åt henne? Fan vad kränkt hon skulle bli

Det är säkert ingen som vet om det. Hon entrade huset som om hon vore en superstar.

Vi såg ju vad som hände efter Mergims kommentar "det finns en anledning till att jag kom 4:a och inte du"

Hon grät i 4 timmar efter det.
2021-03-31, 13:40
Medlem
Mouchinos avatar
Jävla gamar vissa är som rensar all tzatziki och lämnar inget kvar till Nardos. Speciellt AD som vräker i sig utan att tänka på att fler kanske vill har mer, tredje gången han fyller på!
2021-03-31, 13:41
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Joakim Lundell:

Vill klargöra vissa saker då mitt namn nämns flitigt över hela internet.
Jag förstår att Victoria kanske inte menade att hon jobbat gratis hos oss, MEN när hon nämner mig och Jonna och jobbet här 40ggr på en dag så är det självklart folk kan misstolka och tro det gäller oss. Har kämpat 10 år med våra företag och företeende. Och är otroligt ledsamt och tråkigt att få stämpeln att jag låter unga tjejer jobba gratis. Och ännu tråkigare att behöva motbevisa och visa betalda fakturor till Victoria.
Sen står jag såklart inte bakom det beteende hon uppvisat med mobbing, översittning och härskartekniker. Känner inte alls igen den Victoria jag känner. Blir chockad, ledsen och besviken. Men ska tillägga att jag absolut inte heller står bakom Mergims beteende heller. Tycker detta förstör hela programmet när en ny säsong ska handla om deras bråk sen förra säsongen. Och ni som skickar DM om hur jag kan anställa folk som aktivt mobbar, jag återigen säger tydligt ”Jag står absolut inte bakom denna typ av beteende”....

Här insåg han att han blivit manipulerad av ormen. Förstår att han skriver som han gör.
Medlem
Lobbaaans avatar
Jockiboi är duktig som fan på att manipulera media för egen vinning. Han ser sin chans att få gratis uppmärksamhet och tar den direkt. Är säkert inget problem med Världsvana Vicky egentligen.
Medlem
xrlpyts avatar
Jocke uttrycker sig betydligt mer nyktert idag än igår natt. Jag kan inte låta bli om det handlar om att han bokstavligt talat har nyktrat till.. eller är han helnykterist idag? Jag har för mig att han inte ville dricka något när han var mullvad förra året.

Hursomhelst hoppas jag han verkligen har sett Victoria på liven när han skriver om hennes beteende så där, och inte bara bemöter sådant som andra skrivit som en slags damage control.
2021-03-31, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jävla gamar vissa är som rensar all tzatziki och lämnar inget kvar till Nardos. Speciellt AD som vräker i sig utan att tänka på att fler kanske vill har mer, tredje gången han fyller på!

dem har haft husmöte att alla ska komma och äta direkt när maten är klar vad man än gör kan inte nardos följa den överenskommelsen kan ha göra sitt egna käk
2021-03-31, 13:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Joakim Lundell:

Vill klargöra vissa saker då mitt namn nämns flitigt över hela internet.
Jag förstår att Victoria kanske inte menade att hon jobbat gratis hos oss, MEN när hon nämner mig och Jonna och jobbet här 40ggr på en dag så är det självklart folk kan misstolka och tro det gäller oss. Har kämpat 10 år med våra företag och företeende. Och är otroligt ledsamt och tråkigt att få stämpeln att jag låter unga tjejer jobba gratis. Och ännu tråkigare att behöva motbevisa och visa betalda fakturor till Victoria.
Sen står jag såklart inte bakom det beteende hon uppvisat med mobbing, översittning och härskartekniker. Känner inte alls igen den Victoria jag känner. Blir chockad, ledsen och besviken. Men ska tillägga att jag absolut inte heller står bakom Mergims beteende heller. Tycker detta förstör hela programmet när en ny säsong ska handla om deras bråk sen förra säsongen. Och ni som skickar DM om hur jag kan anställa folk som aktivt mobbar, jag återigen säger tydligt ”Jag står absolut inte bakom denna typ av beteende”....

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Detta är exakt vad han skrev:
Tusen tack till er båda!
Jag fick bra intryck av Jocke förra året när han var inne så fint att se att han skriver vettigt om det hela. Trist bara att han och Jonna inte såg hur V fungerade för förra säsongen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in