2021-03-31, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Om vi får möjlighet att antingen rädda eller skicka ut vicotia på måndag (förutsatt hon förlorar mot mergim) vad väljer ni här på Flashback?
UT!! Inget snack om saken!
2021-03-31, 13:24
Medlem
När börjar tävlingarna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Om vi får möjlighet att antingen rädda eller skicka ut vicotia på måndag (förutsatt hon förlorar mot mergim) vad väljer ni här på Flashback?

Klart som fan att hon ska ut!!
Medlem
Nu har Joakim kommenterat händelsen med Victoria på BB:s instagram!

Undra hur Victoria kommer känna när hon kommer ut och ser allt detta
2021-03-31, 13:26
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

Lust att berätta vad han skriver?
2021-03-31, 13:28
Medlem
kermiths avatar
Groda tvättar låren från spelevinkeln Adrian. En helt empati- och sympatifri kille. Visst den fula typen lismar in sig i början så man börjar tycka om honom men förr eller senare kommer attributen fram. De är verkligen inte vackra. Ytan, javisst, innandömet, en fulstil. Väldigt ful. Hoppas fler inser det och inte köper den här asfula människan.
2021-03-31, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

Vad säger han?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Joakim Lundell:

Vill klargöra vissa saker då mitt namn nämns flitigt över hela internet.
Jag förstår att Victoria kanske inte menade att hon jobbat gratis hos oss, MEN när hon nämner mig och Jonna och jobbet här 40ggr på en dag så är det självklart folk kan misstolka och tro det gäller oss. Har kämpat 10 år med våra företag och företeende. Och är otroligt ledsamt och tråkigt att få stämpeln att jag låter unga tjejer jobba gratis. Och ännu tråkigare att behöva motbevisa och visa betalda fakturor till Victoria.
Sen står jag såklart inte bakom det beteende hon uppvisat med mobbing, översittning och härskartekniker. Känner inte alls igen den Victoria jag känner. Blir chockad, ledsen och besviken. Men ska tillägga att jag absolut inte heller står bakom Mergims beteende heller. Tycker detta förstör hela programmet när en ny säsong ska handla om deras bråk sen förra säsongen. Och ni som skickar DM om hur jag kan anställa folk som aktivt mobbar, jag återigen säger tydligt ”Jag står absolut inte bakom denna typ av beteende”....
Medlem
Hydraulslangens avatar
Jävlar vilka gourmeträtter Ljugith slänger ihop då!

Syns verkligen att hon är en riktigt Michelin kock!

Och med vilken säkerhet hon hanterar kniven då, så imponerande!

Och hygientänket sitter ju verkligen i hennes ryggmärg, så imponerande!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Detta är exakt vad han skrev:
"Vill klargöra vissa saker då mitt namn nämns flitigt över hela internet. Jag förstår att Victoria kanske inte menade att hon jobbat gratis hos oss, MEN när hon nämner mig och Jonna och jobbet här 40ggr på en dag så är det självklart folk kan misstolka och tro det gäller oss. Har kämpat 10 år med våra företag och företeende. Och är otroligt ledsamt och tråkigt att få stämpeln att jag låter unga tjejer jobba gratis. Och ännu tråkigare att behöva motbevisa och visa betalda fakturor till Victoria.
Sen står jag såklart inte bakom det beteende hon uppvisat med mobbing, översittning och härskartekniker. Känner inte alls igen den Victoria jag känner. Blir chockad, ledsen och besviken. Men ska tillägga att jag absolut inte heller står bakom Mergims beteende heller. Tycker detta förstör hela programmet när en ny säsong ska handla om deras bråk sen förra säsongen. Och ni som skickar DM om hur jag kan anställa folk som aktivt mobbar, jag återigen säger tydligt ”Jag står absolut inte bakom denna typ av beteende”.
..."
2021-03-31, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jävlar vilka gourmeträtter Ljugith slänger ihop då!

Syns verkligen att hon är en riktigt Michelin kock!

Och med vilken säkerhet hon hanterar kniven då, så imponerande!

Och hygientänket sitter ju verkligen i hennes ryggmärg, så imponerande!
Hon ser ju ut som en Michelin också .
2021-03-31, 13:32
Medlem
Fy helvete vad Amilia är vidrig!

Sådan jävla översittare som smutskastar Mergim i sin insta video. Hon snackar om att Mergim har hybris.....vad har hon själv?

Hon blev kränkt att hon inte blev tillfrågad om att vara med i år, men samtidigt säger hon att hon skulle tacka nej. Fyfan vad skönt och slippa henne detta år. Säga vad man vill om Mergim men fan vad jag supportar honom i detta. Victoria är precis som jag trodde helt jävla hjärtntvättad av Amilia. Så skönt att mobbaren åkte första gången hon hängde löst mot sina fiender Jasse och Martin. Hahahha så underbart bara man tänker på det!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in