Helt otroligt att Mergim och Vic förstört alla sina chanser helt på eget bevåg och Jullan bara kan glida förbi dom utan någon ansträngning alls

min Jullan det
Gällande Madde känner jag att jag behöver gå i hennes försvar här lite. Vad gäller huruvida Adrian har sagt att de kan dejta på utsidan så ska det ha hänt sista pausen innan anexet i sovrummet, detta kommenterades av 2 personer i en livetråd direkt när det skedde varav Emrian morsorna direkt efteråt kom och sa att hon säkert fantiserat ihop det i hennes huvud. Benägen att tro på de som faktiskt såg det.
Förstår inte heller hur man kan påstå att hon skulle vara den som är efter Adrian mest? har flera gånger sett de snacka och peta på varandra, men det är inte hon som tvingar honom att klia han 3 timmar varje kväll. Där har vi en annan som också är kär i Adrian och är betydligt mer efterhängsen. Samt den här eftermiddagen har väl Vic hängt mer efter honom än vad Madde gjort under två veckors tid.
Jag tror inte hans beteende ett dugg handlar om vem han har känslor för eller inte, utan allt handlar om hur han vill se ut. Jag har tänkt på det en del varför det är så att de flesta gillar honom men att det samtidigt inte känns som att man får ett grepp om honom. Nu är det tydligt att allt är så noga uträknat. Hur han ska bli så god vän med alla som möjligt, när han varit med i ett prank så tar han direkt steg tillbaka om det inte tas emot bra, han hamnar aldrig i några konflikter. Det finns inte ett enda ben i min kropp som tror att Adrian tycker att Vic är en så himla fantastiskt person utan han hänger med henne för att han tror att det kommer gynna honom. Oavsett vad man tror om han och Madde så ser vem som helst att någonting har ändrats sen de nya deltagarna kom in, aldrig att det är en slump när Mergim sagt att han borde satsa på Emelie och Vic sagt att han ser ut som en mes. Är han så godhjärtad så borde han i alla fall gått fram och gett Madde en kram eller vad som helst, men det skulle väl bara göra att han såg ut som en ännu större mes. Här har vi definitivt den deltagare som tänker mest på hur han uppfattas och den där miljonen i slutändan

Det går i alla fall inte hem hos mig, men nog lurade den jäveln mig ett bra tag!