2021-03-31, 12:58
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fast det är ju hon som drar in sig själv när hon kör live om det och blir asglad över att så många är där (så här mkt uppmärksamhet har hon inte fått på 1 år) hon är en sådan människa som vill ha drama men gärna stå utanför det själv, det var ju samma sak när hon skapade kaos på Clubhouse kring en annan person och dennes pojkvän och sedan lugnt lutade sig tillbaka när alla började bråka...Amilia är inte dum, hon vet exakt hur hon ska göra för att själv inte framstå som dålig.

Amilia är psykopat, en riktigt vidrig puppet master som rotar runt i en mystack och sen njuter av kaoset. Fyfan så vidrig hon är, finns inte ord att beskriva! Vem minns inte hennes eeeevighetstjat på Lennie 🤮 timme ut och timme in.
2021-03-31, 13:00
Medlem
royalqualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tydligen så är det Amilia som ska ha uppmanat Victoria att konfrontera Mergim så mycket det bara går i huset. Om man ska tro folk som hänger i Clubhouse. Är man förvånad att det är just Amilia? Största översittaren i BB's historia. Undra vad hon tänker nu när till och med Jocke är lack över Victorias beteende.
Victoria får skylla sig själv om hon beblandar sig med en narcisist. Amilia mår så dåligt inombords så hon försöker sänka andra. Amilia mår bra utav att förstöra för andra, och hon njuter när folk bråkar.

Mycket märkligt att Amilia har "vänner". Hon är psykopat rakt igenom. Mår illa av att skriva hennes namn t.o.m.
2021-03-31, 13:03
Medlem
Helt otroligt att Mergim och Vic förstört alla sina chanser helt på eget bevåg och Jullan bara kan glida förbi dom utan någon ansträngning alls min Jullan det

Gällande Madde känner jag att jag behöver gå i hennes försvar här lite. Vad gäller huruvida Adrian har sagt att de kan dejta på utsidan så ska det ha hänt sista pausen innan anexet i sovrummet, detta kommenterades av 2 personer i en livetråd direkt när det skedde varav Emrian morsorna direkt efteråt kom och sa att hon säkert fantiserat ihop det i hennes huvud. Benägen att tro på de som faktiskt såg det.
Förstår inte heller hur man kan påstå att hon skulle vara den som är efter Adrian mest? har flera gånger sett de snacka och peta på varandra, men det är inte hon som tvingar honom att klia han 3 timmar varje kväll. Där har vi en annan som också är kär i Adrian och är betydligt mer efterhängsen. Samt den här eftermiddagen har väl Vic hängt mer efter honom än vad Madde gjort under två veckors tid.

Jag tror inte hans beteende ett dugg handlar om vem han har känslor för eller inte, utan allt handlar om hur han vill se ut. Jag har tänkt på det en del varför det är så att de flesta gillar honom men att det samtidigt inte känns som att man får ett grepp om honom. Nu är det tydligt att allt är så noga uträknat. Hur han ska bli så god vän med alla som möjligt, när han varit med i ett prank så tar han direkt steg tillbaka om det inte tas emot bra, han hamnar aldrig i några konflikter. Det finns inte ett enda ben i min kropp som tror att Adrian tycker att Vic är en så himla fantastiskt person utan han hänger med henne för att han tror att det kommer gynna honom. Oavsett vad man tror om han och Madde så ser vem som helst att någonting har ändrats sen de nya deltagarna kom in, aldrig att det är en slump när Mergim sagt att han borde satsa på Emelie och Vic sagt att han ser ut som en mes. Är han så godhjärtad så borde han i alla fall gått fram och gett Madde en kram eller vad som helst, men det skulle väl bara göra att han såg ut som en ännu större mes. Här har vi definitivt den deltagare som tänker mest på hur han uppfattas och den där miljonen i slutändan Det går i alla fall inte hem hos mig, men nog lurade den jäveln mig ett bra tag!
2021-03-31, 13:03
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Ingen vill va me määj"
"Buuhuu alla från min säsong har lämnat MÄJ"

"Han sa till mig att de finns en anledning till att han kom 4:a och inte jag.. buuhuuu"
"Han sa att jag slickat joakim lundells röv. snyft"

Vilken skräck det måste varit igår för gullgruppen att bevittna 2 gamla deltagare bete sig på det där sättet. Det var som att både Victoria och Mergim var besatta av någon slags bb-demon. Känslorna från förra årets hus har aldrig lämnat dem och vi alla fick återigen uppleva vad förra årets säsong handlade om - att ställa någon i dålig dager.

Vad sänder det här för signaler till våra gulligull? Är det här vad som väntar efter äventyret? Bråka, såra, hata varandra och jobba för joakim lundell. Att leva i bbpsykosen i år efteråt. Jag slår vad om att dessa tankar gick genom allas huvuden igår, men jag slår även vad om att det här har gjort ursprungsgruppen ännu starkare.

"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain." sa Arantxa i måndags, mycket passande.

En annan reflektion - Victoria var inne i 42 dagar förra säsongen. Den här säsongen är uppe i 45 nu, så kan hon omedelbart sluta med sina föredrag i hur det går till i huset? Dessa deltagare har haft en LÄNGRE upplevelse än henne. Skäms hon inte?

Haha fan vad kul! Kan inte nån deltagare kläcka den kommentaren åt henne? Fan vad kränkt hon skulle bli
2021-03-31, 13:04
Medlem
Hydraulslangens avatar
Ju mer man tänker på Mergrim och SurVictorias bråk igår, desto mer tror jag det bara var ett aprilskämt.

Det kan ju för fan inte vara möjligt att Mergrim bryter ihop som han gjorde, och började böla så där mycket för vad fan det nu var för fjantig skitsak som dom bråkade om!? (minns inte riktigt, nåt om nån tjej?)

Och sen Victoria då, som låg och grinade oavbrutet i typ tre timmar efteråt som en idiot samtidigt som hon upprepade nån jävla skit som att hon fått en rejäl psykos?

Var det inte bara (ett ganska bra faktiskt) 😄 skådespel, är dom ju ännu mera sinnessjuka än man någonsin trott?

Men kan ju inte vara möjligt, det måste ju bara varit ett aprilskämt av en "rolig och överraskande" produktion som sagt??
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-31 kl. 13:07.
2021-03-31, 13:05
Medlem
lillaflippens avatar
Vet dom om att tävlingen är kl 14:30? Det stod så i brevet va?
2021-03-31, 13:05
Medlem
Vi har tappar det för fegisenn right? (Adrian)
2021-03-31, 13:06
Medlem
ja adrian vi kan se dig nu
2021-03-31, 13:13
Medlem
Ännu en repris från förra året: Jullans BEDRÖVLIGA BUS

hur kan det ens vara tillåtet att BUSa sig i BB
2021-03-31, 13:14
Medlem
xrlpyts avatar
Jag är inte ett fan av Maddes minitatueringar. Några prickar här, en liten stjärna där.. vad är meningen med det? Nej, hellre en stor och snygg med ett genomgående tema, än en flera pyttesmå på helt olika delar av kroppen.
2021-03-31, 13:15
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ju mer man tänker på Mergrim och SurVictorias bråk igår, desto mer tror jag det bara var ett aprilskämt.

Det kan ju för fan inte vara möjligt att Mergrim bryter ihop som han gjorde, och började böla så där mycket för vad fan det nu var för fjantig skitsak som dom bråkade om!? (minns inte riktigt, nåt om nån tjej?)

Och sen Victoria då, som låg och grinade oavbrutet i typ tre timmar efteråt som en idiot samtidigt som hon upprepade nån jävla skit som att hon fått en rejäl psykos?

Var det inte bara (ett ganska bra faktiskt) 😄 skådespel, är dom ju ännu mera sinnessjuka än man någonsin trott?

Men kan ju inte vara möjligt, det måste ju bara varit ett aprilskämt av en "rolig och överraskande" produktion som sagt??
Riktigt dåligt aprilskämt i så fall. Dra fram gammal skåpmat att se igen. Lamt. Hellre nåt nytt och fräscht. Blir att skoja om deras uppenbara psykiska problem förra året. Smaklöst. Om det är ett skämt blir det intressant hur de ska lägga fram det på ett sätt så att blir en kul grej att skratta åt efteråt.
2021-03-31, 13:15
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Helt otroligt att Mergim och Vic förstört alla sina chanser helt på eget bevåg och Jullan bara kan glida förbi dom utan någon ansträngning alls min Jullan det

Gällande Madde känner jag att jag behöver gå i hennes försvar här lite. Vad gäller huruvida Adrian har sagt att de kan dejta på utsidan så ska det ha hänt sista pausen innan anexet i sovrummet, detta kommenterades av 2 personer i en livetråd direkt när det skedde varav Emrian morsorna direkt efteråt kom och sa att hon säkert fantiserat ihop det i hennes huvud. Benägen att tro på de som faktiskt såg det.
Förstår inte heller hur man kan påstå att hon skulle vara den som är efter Adrian mest? har flera gånger sett de snacka och peta på varandra, men det är inte hon som tvingar honom att klia han 3 timmar varje kväll. Där har vi en annan som också är kär i Adrian och är betydligt mer efterhängsen. Samt den här eftermiddagen har väl Vic hängt mer efter honom än vad Madde gjort under två veckors tid.

Jag tror inte hans beteende ett dugg handlar om vem han har känslor för eller inte, utan allt handlar om hur han vill se ut. Jag har tänkt på det en del varför det är så att de flesta gillar honom men att det samtidigt inte känns som att man får ett grepp om honom. Nu är det tydligt att allt är så noga uträknat. Hur han ska bli så god vän med alla som möjligt, när han varit med i ett prank så tar han direkt steg tillbaka om det inte tas emot bra, han hamnar aldrig i några konflikter. Det finns inte ett enda ben i min kropp som tror att Adrian tycker att Vic är en så himla fantastiskt person utan han hänger med henne för att han tror att det kommer gynna honom. Oavsett vad man tror om han och Madde så ser vem som helst att någonting har ändrats sen de nya deltagarna kom in, aldrig att det är en slump när Mergim sagt att han borde satsa på Emelie och Vic sagt att han ser ut som en mes. Är han så godhjärtad så borde han i alla fall gått fram och gett Madde en kram eller vad som helst, men det skulle väl bara göra att han såg ut som en ännu större mes. Här har vi definitivt den deltagare som tänker mest på hur han uppfattas och den där miljonen i slutändan Det går i alla fall inte hem hos mig, men nog lurade den jäveln mig ett bra tag!

Lennie nr 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in