Om det vore fysiskt möjligt för Emelie att krypa längre in i soffhörnan så skulle hon göra det... Alex, läs av kroppsspråket för helvete! HON ÄR INTE INTRESSERAD
Noterade det också! Vad lider han av? Ja, jag har förespråkat att hon ska vara extremt tydlig med honom, vilket hon definitivt inte varit, men seriöst hur märker han inte att hon inte ens tittar på honom? Känner av och ser hurbhon tar avstånd rent fysiskt?
Ny sexistisk skandal i Big Brother: Under onsdagen fick Mergim, 21, och Pedram, 26, i uppdrag att städa toaletten i BB-huset. Under glada miner och skratt blev deras första steg att klä ut sig till kvinnor, med peruk och allt, eftersom det enligt de patriarkala maktstrukturer som genomsyrar dagens samhälle endast är kvinnor som utför sådana sysslor.
Nu vet jag inte hur länge dom kommer städa i badrummet men hade dom varit smarta hade dom börjat med att sätta igång en tvättmaskin med tvätt eftersom dom kör nåt program på 3 timmar...
Noterade det också! Vad lider han av? Ja, jag har förespråkat att hon ska vara extremt tydlig med honom, vilket hon definitivt inte varit, men seriöst hur märker han inte att hon inte ens tittar på honom? Känner av och ser hurbhon tar avstånd rent fysiskt?
Han är så van ifrån utsidan att bli nekad så han tror det är tjejen som spelar svår. I själva verket fattar han inte att de mår fysiskt illa vid hans blotta närvaro.
Nu vet jag inte hur länge dom kommer städa i badrummet men hade dom varit smarta hade dom börjat med att sätta igång en tvättmaskin med tvätt eftersom dom kör nåt program på 3 timmar...
Dom 2 är ju inte direkt kända får att ha ett högt iq.
Såg inte bråket live igår men kom in u der efterdyningarna. Inte ett dugg förvånad att Mergim tappade det dock för Vickan har pikat honom oavbrutet sen de kom in i huset. Han har märkt det men inte reagerat vilket ledde till att hon ökade pikarna fram till poolhändelsen.
Jag är övertygad om att Vickan och Amilia planerat det här, trigga Mergim till utbrott. Jag hade kunnat tro att de stage:at bråken om det inte var för Mergims gråtattack sen. Det var panik! Näe, ut med de båda två! Jullan kan stanna.
Hur mycket piss har de spridit runt i hela huset inkl sängar och soffa efter tjejernas havererade kissa stående-försök? Sååå äckligt! Toagolvet var helt dyngsurt! 🤮🤮🤮🤮
Ny sexistisk skandal i Big Brother: Under onsdagen fick Mergim, 21, och Pedram, 26, i uppdrag att städa toaletten i BB-huset. Under glada miner och skratt blev deras första steg att klä ut sig till kvinnor, med peruk och allt, eftersom det enligt de patriarkala maktstrukturer som genomsyrar dagens samhälle endast är kvinnor som utför sådana sysslor.
Lägg till deras konversation om att de velat laga mat hemma men hindrades av mammor och far/mormödrar.
Jag noterade en annan sak när alla satt i soffan och Vicky och Mergim hade bett om ursäkt till gruppen osv. Jacki begärde ordet och sa att hon hade haft en dipp de senaste dagarna men att hon mådde bättre nu.
Resten i soffan:
Ingen kunde bry sig mindre. (Nej, inte jag heller.)