2021-03-31, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Klockrent Ridne.

Alltså denna jävla "officer" måste vara den mest överskattade deltagaren någonsin!

Folk har ju (helt obegripligt) byggt upp en sån jävla hype omkring denna kopiöst intetsägande tråkmåns, fast det ALDRIG händer ett skvatt med honom.

Han är ju bara som en stum butler som serverar mackor med dryck till dom andra, låtsas vara psykolog med stenansikte emellanåt och hans enda positiva egenskap är att han är en jävel på att konstant, som en (trasig) robot skjutsa konservburkar fram och tillbaka och så givetvis den otroliga egenskapen att ha kunna på sig en mössa !? 😳

Dessutom måste han ju vara asexuell eller möjligen impotent (eller så är han faktiskt en robot?) 🤔, inget fel i det liksom men hur i helvete folk kan tolka det som att "han är bara där för miljonen" är ju helt obegripligt !?

Sen bygger man upp nåt slags fabricerad jävla "kärleksdrama" så fort han har tittat på nån av tjejerna, eller tvingat nån kvinnlig deltagare att stå i skamvrån ett tag för att deras förmåga att skjutsa burkar inte varit bra nog!?

Helt jävla obegripligt! Han är ju INTE intresserad av kvinnor eller ja människor överhuvudtaget.

Bara skjutsa konservburkar, det är vad livet går ut på för honom. 😉

Det är ju bara det han kan bidra med!
Eller just ja, han är ju en jävel på att servera mackor med dryck åt dom andra när dom har fest (som han aldrig deltar i).

Men verkar ju som en del iaf (tillslut!) insett viken radiostyrd och fullständigt meningslös tomte han är.
Du hann före mig, för jag hade precis tänkt skriva ett långt utlägg ungefär som detta. Helt fantastiskt skrivet. Jag blir tårögd så vackert. Idag är du min idol, Slangen.
2021-03-31, 08:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hjärtskärande att läsa om allt som hänt kring Madde men jag är inte dugg förvånad, jag har ju tidigare sagt till er att jag har börjat hata N och A och det är av en valid anledning, I basically jumped off a sinking ship före alla andra.
Adrian och Nardos är så jävla ruttna människor, hoppas tittarna börjar också se det och har det i åtanke när de ska rösta.
Hata börja med Joel & Nardos först och främst varför:
Joel i den situation som var i går SKALL han inte sätta sig som han gjorde där skall han gå och hämta AD och inte sätta sig och tro han vet ngt om vad som sker, Han är en av de stora cockblockers i huset
Nardos hon ska ge fasen i att klamra sig fast som hon gör runt AD för MADDE har sagt klart och tydligt så hon också hört kan du komma sova med mig, Någonstans kopplar det först och främst inte hos dessa 2st personer om ngt vad gäller kärlek!

Sedan så Mergim ser mycket väl vad som sker att Madde ligger ii soffan gråter vad gör han då jo säger Madde ligger i soffan men han utvecklar inte hela vägen vad som hänt allt i egensyfte för han vill att Emelie ska få AD, Sedan att Simon var dyngrak men likväl ville gå och hämta AD ver en handling han skulle gjort oavsett vad som hade hänt i den stunden för AD måste skakas till liv det går inte bara lalla omkring som han gör det är chrunch time i dag!

Enda konsekvensen som BB borde ge ni sitter fastkopplade resten av veckan och med det sova i samma säng och göra allt tillsammans då borde han vakna till liv praktarslet No1, För på ngt sätt kommer nog BB markera för folks psykiska hälsa är viktigare än ngt annat!
2021-03-31, 08:50
Medlem
herpesvårtas avatar
Läst ikapp efter 02 och många bra åsikter har vädrats här angående Adrian och Madde, finns en hel del vettiga människor här inne och det slutar aldrig att glädja mig

Spännande att se vad dagen har att bjuda på.
2021-03-31, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Adrian vet klart och tydligt vad Madde vill, och är kanske lite intresserad. Men han vill inte behöva konfrontera det i huset, framför ögonen på familj och vänner. När Simon för ett tag sen på fyllan berättade för Adrian att Madde är kär i honom låtsades han som att han inte hörde. Varenda hint från Madde eller övriga spelar han oförstående till.

I natt, när han inte tröstade Madde, tror jag att han såg framför sig hur hon i ett känslomässigt instabilt läge skulle kunna få för sig att faktiskt berätta exakt vad hon kände för honom. Därför gick han inte dit. Och därför försöker han undvika att vara ensam med henne, för att slippa behöva konfronteras med hennes känslor om hon skulle samla mod och berätta.

I Adrians presentation på hemsidan står det: "Han kan bli blyg om han gillar en tjej men det kan uppfattas som gulligt." Från vad Adrian har visat hittills är Maddes enda chans att fläka ut sina känslor inför honom utan att han har någonstans att fly. Men det lär inte ske i huset.
Har tröttnat på hela den här icke-situationen som folk försöker göra en grej av. Will they? Won't they? AD har ingen som helst skyldighet till NÅGONS känslor. Han gör vad fan han vill. Att han serverar vatten till en tjej betyder inte att han vill spruta sin säd ner i halsen på henne eller gifta sig.
Varför är det HANS uppgift att se efter Madde som ett litet barn? De är inte tillsammans, inte ens vänner om du frågar mig. Men för FAN MÄNNISKOR SLUTA PRATA OM DENNA ICKE-RELATIONEN SOM FINNS I ERA FANTASIER. Att hon har känslor för någon som inte har känslor tillbaka är INTE HANS PROBLEM. Skärp er Flashback.
2021-03-31, 08:51
Medlem
Gött att kunna flexa en halvtimme på morgonen och skumma igenom natten.

Men alltså jag blir så ledsen när ni skriver hur Madde var ledsen men så gott som ingen brydde sig? Här har hon suttit halva kvällen och varit jourpsykolog och gett VÄRLDENS BÄSTA RÅD till VV, in front of typ HELA HUSET, och ingen känner att de kanske ska "ge tillbaka" till henne? Såg att Joel och Judith tröstade henne och det gläder mig verkligen, men blir så jävla provocerad av att läsa att Adrian blev tillsagd att hon var ledsen men han prioriterar att klia på Nardos?!?!?!??! Och att NARDOS som är, vad jag uppfattat ändå ganska nära henne, inte gör något? vad i helvete.

Det gör extra ont på något sätt, när man tänker på hennes svar på tittarfrågorna i lördags. Att hon sa att hon ofta gör saker för andra men att hon är i BB för att komma på fötter socialt och vill att alla i huset ska må bra. Och så är det liksom exakt det som sker - att hon gör så mycket för andra men får så otroligt lite tillbaka själv. Ingen som tänker på att HON ska må bra?

Hon är alldeles för god för pissmänniskorna där inne. Blir fan lack alltså. Hoppas de kompenserar med att vara ÖVERempatiska mot henne idag, annars kan alla dra.
2021-03-31, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hata börja med Joel & Nardos först och främst varför:
Joel i den situation som var i går SKALL han inte sätta sig som han gjorde där skall han gå och hämta AD och inte sätta sig och tro han vet ngt om vad som sker, Han är en av de stora cockblockers i huset
Nardos hon ska ge fasen i att klamra sig fast som hon gör runt AD för MADDE har sagt klart och tydligt så hon också hört kan du komma sova med mig, Någonstans kopplar det först och främst inte hos dessa 2st personer om ngt vad gäller kärlek!

Sedan så Mergim ser mycket väl vad som sker att Madde ligger ii soffan gråter vad gör han då jo säger Madde ligger i soffan men han utvecklar inte hela vägen vad som hänt allt i egensyfte för han vill att Emelie ska få AD, Sedan att Simon var dyngrak men likväl ville gå och hämta AD ver en handling han skulle gjort oavsett vad som hade hänt i den stunden för AD måste skakas till liv det går inte bara lalla omkring som han gör det är chrunch time i dag!

Enda konsekvensen som BB borde ge ni sitter fastkopplade resten av veckan och med det sova i samma säng och göra allt tillsammans då borde han vakna till liv praktarslet No1, För på ngt sätt kommer nog BB markera för folks psykiska hälsa är viktigare än ngt annat!

Men om AD inte vill sova med Madde så vem fan är någon där inne att tvinga han till det? Låt han göra det han är bäst på, putta burk och kasta pingisboll. Madde får ta tag i sig själv och ge upp.
2021-03-31, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Har tröttnat på hela den här icke-situationen som folk försöker göra en grej av. Will they? Won't they? AD har ingen som helst skyldighet till NÅGONS känslor. Han gör vad fan han vill. Att han serverar vatten till en tjej betyder inte att han vill spruta sin säd ner i halsen på henne eller gifta sig.
Varför är det HANS uppgift att se efter Madde som ett litet barn? De är inte tillsammans, inte ens vänner om du frågar mig. Men för FAN MÄNNISKOR SLUTA PRATA OM DENNA ICKE-RELATIONEN SOM FINNS I ERA FANTASIER. Att hon har känslor för någon som inte har känslor tillbaka är INTE HANS PROBLEM. Skärp er Flashback.

+1!!!!!!!
2021-03-31, 08:57
Medlem
Det måste väl finnas psykologer och sjuksköterska eller läkare inkopplat till Big brother. Det borde finnas någon som är ansvarig för hur deltagarna mår. Det är självklart att det måste finnas någon professionell att prata med när någon mår dåligt.
2021-03-31, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja jävlar vilken kväll igår hörni. Jag hoppas att Victoria åker ut med huvudet före och Mergim i släptåg efter.

Ang Madde så kan jag faktiskt tycka att hon har målat upp detta själv. Hon var ute efter han redan i sin intervjuvideo INNAN hon kom in i huset, det säger ganska mycket. Jag har sett det mesta och jag har inte en enda gång sett att Adrian tagit initiativ till att vara mer nära henne än någon annan där inne, snarare tvärtom. Hon sa det själv igår, att han inte hade ”visat” henne något, och det var ju därför hon grät. Men att hon som 33 år inte förstår att backa, är för mig obegripligt. Och när hon REDAN börjat säga att hon är svartsjuk när andra umgås med han, då blir jag fan rädd.

Sen att AD inte ens kan kolla till henne när hon är ledsen, ja det kan faktiskt diskuteras. Men jag tror han har läst av henne så pass att han inte vill få det svart på vitt att hon är kär i honom.
Bra beskrivet! Vill tillägga att jag tror mössan är livrädd för Madde, det hade jag varit... Alla klagar på att Alex är mr nollkoll. Madde är hans kvinnliga motsvarighet. 👎👎👎
2021-03-31, 09:00
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Det måste väl finnas psykologer och sjuksköterska eller läkare inkopplat till Big brother. Det borde finnas någon som är ansvarig för hur deltagarna mår. Det är självklart att det måste finnas någon professionell att prata med när någon mår dåligt.

Det finns psykolog tillhands om de behöver. Men kanske inte alla tider på dygnet gissar jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Gött att kunna flexa en halvtimme på morgonen och skumma igenom natten.

Men alltså jag blir så ledsen när ni skriver hur Madde var ledsen men så gott som ingen brydde sig? Här har hon suttit halva kvällen och varit jourpsykolog och gett VÄRLDENS BÄSTA RÅD till VV, in front of typ HELA HUSET, och ingen känner att de kanske ska "ge tillbaka" till henne? Såg att Joel och Judith tröstade henne och det gläder mig verkligen, men blir så jävla provocerad av att läsa att Adrian blev tillsagd att hon var ledsen men han prioriterar att klia på Nardos?!?!?!??! Och att NARDOS som är, vad jag uppfattat ändå ganska nära henne, inte gör något? vad i helvete.

Det gör extra ont på något sätt, när man tänker på hennes svar på tittarfrågorna i lördags. Att hon sa att hon ofta gör saker för andra men att hon är i BB för att komma på fötter socialt och vill att alla i huset ska må bra. Och så är det liksom exakt det som sker - att hon gör så mycket för andra men får så otroligt lite tillbaka själv. Ingen som tänker på att HON ska må bra?

Hon är alldeles för god för pissmänniskorna där inne. Blir fan lack alltså. Hoppas de kompenserar med att vara ÖVERempatiska mot henne idag, annars kan alla dra.
Nu måste jag faktiskt rätta dig lite, Moder. Du får ursäkta om jag är burdus. Att hon går in i BB-huset för att komma på fötter socialt kan jag fatta, men att få alla att må bra kan jag inte fatta. Som det har disskuterats innan så är hon en godhetsknarkare av rang. Om man märker att ingen någonsin ger tillbaka av vad man får varför fortsätter man då? Man kommer bara att må dåligt och som du skriver är det exakt vad som sker. Hon tror i sin fantasi att bara för att hon visar känslor för någon att den personen måste visa det tillbaks. Men va? Vadå måste?
AD har ingen som helst skyldighet att ens titta på henne. Han är en egen individ som gör vad fan han vill. Spelar ingen roll av vilken anledning han undviker något eller väljer att vara med Eritrea istället för Madde. Är det någon slags masspsykos som har uppstått här på sistone att folk tror att han har någon skyldighet till henne? Detta börjar likna Familjeliv och Facebook-mammagrupperna för varje dag som går tills någon av dessa två individer åker ut.
Medlem
Vem sover mer i vardagsrummet än Madde?
Det verkar ligga någon i nischen vid genomskinliga väggen, är det Alex?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in