2021-03-29, 03:23
Medlem
thebroffessors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vad är det för jävla idiot till operatör som skriver som komplimang till Targets bild.
” Åh, vilken liten kuk du har.”
Ibland orkar man inte
Hahaha lmao 😂
2021-03-29, 09:12
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Riktigt jävla trött på SMEC och Oper. Den ena tackar ja till fika på måndag, och den andra skiter i att logga något alls.
Ska det vara så svårt att göra rätt?
Tacka mig gärna med en Swish för att jag inte golar ner er.
Riktigt bra vecka annars
Gå bara till fikan utklädd som en brud, klart grabben ska få ligga

Oper860 skjut dig själv
2021-03-29, 14:43
Medlem
Citat:
Riktigt jävla trött på SMEC och Oper. Den ena tackar ja till fika på måndag, och den andra skiter i att logga något alls.
Ska det vara så svårt att göra rätt?
Tacka mig gärna med en Swish för att jag inte golar ner er.
Riktigt bra vecka annars

Vad ovanligt att Oper skiter i att logga

Bara råkat ut själv en gång för en operatör som tackat ja till något, givetvis så var det en Oper!
2021-03-29, 20:22
Medlem
frekkinheads avatar
Nu har vi diskuterat alla som gör dåliga mess osv. Men kan vi inte diskutera de som faktiskt skriver bra mess? Upp med exempel! Här är ett exempel, en som är en riktig poet haha:

"Jo men det klart att jag vill. Vill att du tar mig från fattigdom till rikedom med din kärlek. Mitt öde är upp till dig! Du får mig att dansa och njuta och sjunga. Vill du "slittra" in en tunga i mitt anus, och dyka in i det med snorkel och se om du hittar lite exotiska växter där inne? Shit vad kåt jag blev nu! Blir du också det?"

såg det precis, det är sånna operatörer som får mig att bli glad då de har bra kvalitet!
2021-03-29, 20:49
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Nu har vi diskuterat alla som gör dåliga mess osv. Men kan vi inte diskutera de som faktiskt skriver bra mess? Upp med exempel! Här är ett exempel, en som är en riktig poet haha:

"Jo men det klart att jag vill. Vill att du tar mig från fattigdom till rikedom med din kärlek. Mitt öde är upp till dig! Du får mig att dansa och njuta och sjunga. Vill du "slittra" in en tunga i mitt anus, och dyka in i det med snorkel och se om du hittar lite exotiska växter där inne? Shit vad kåt jag blev nu! Blir du också det?"

såg det precis, det är sånna operatörer som får mig att bli glad då de har bra kvalitet!

Verkligen, mer sånt gärna! Inte för att targets bryr sig bara de får höra hur fina deras håriga kukar är. Men det är som balsam för en operatörs själ.
2021-03-29, 21:06
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Verkligen, mer sånt gärna! Inte för att targets bryr sig bara de får höra hur fina deras håriga kukar är. Men det är som balsam för en operatörs själ.

Bra sagt, Smulle! Love&Kisses
2021-03-30, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead

LEL! Denna op förtjänar att bli invald i svenska akademin eller något, det med snorkeln är fan geni varning. Tack för detta mr frekk.
2021-03-30, 23:34
Medlem
frekkinheads avatar
Bara jag som ibland kollar in players bilder för att jag är sugen på att se hur hon ser ut naken? Speciellt Gunhild 82
2021-03-31, 07:37
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Lova att ses i helgen-Janne. Ja men vad härligt och så där, har du det också så där kanske eller?
Hej min vackra kvinna, hoppas du har det bra idag och att du inte har saknat mig för mycket? Love&Kisses

https://ibb.co/fSqZD1m
2021-03-31, 07:54
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Hej min vackra kvinna, hoppas du har det bra idag och att du inte har saknat mig för mycket? Love&Kisses

Lova nu att vi ses till helgen lova okej lova
2021-03-31, 08:12
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Lova nu att vi ses till helgen lova okej lova
Lovar, älskling. Ska bara se till att köpa nya strumpbyxor åt dig.
2021-03-31, 10:43
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor

😂🤣😂🤣🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in