2021-03-31, 02:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vem menar du ??

Skrev ett längre inlägg om det för några minuter sedan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Han såg inte med Judith berättade allt för honom sen i vardagsrummet.

Hon sa att Madde är ledsen men nu är Joel med henne, ta en titt på henne innan du lägger dig

Ja precis , så han vet att hon är ledsen , för judith sa det. Tittade han till henne innan han gick och sov ?? NEJ han gick och och hämta tandborsten och sen gick till sin säng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
håller han på med nardos o kliar nu?
ja det ska klias upp i marge simpson höjd innan hon kan sova
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Har förundrats över den manliga jättebebisen, ja så är det. Vill man leka på utsidan så kan man visa respekt och uppskattning inne i huset av någon som med så många inviter visar är intresserad. Att sova i samma säng osv är inget farligt. Hur har han tänkt på utsidan ska nardos ha en säng i mellan dem då också. Sedan har man en mun att prata med och uttrycka sina tankar och känslor med. Bebis fasoner punkt.

Är man 30 år så ska man fan kunna ta hand om en kvinna som visar sådana uppenbara signaler. Även om man måste göra någon besviken.
Håller med om en del där men Adrian har haft 3 kvinnor i huset nu som jagat han som dårar och han har inte visat något !
2021-03-31, 02:10
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Att ingen i sovrummet bryr sig om att Madde ligger i soffan och är ledsen är ett mysterium för mig. De skojar och skrattar som om ingenting.

Men hon sa till Joel att hon bara ville vara ifred. Jag själv hatar när folk ska envisas med att trösta/hjälpa till när man inte vill eller orkar.
2021-03-31, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Att ingen i sovrummet bryr sig om att Madde ligger i soffan och är ledsen är ett mysterium för mig. De skojar och skrattar som om ingenting.

Aa fyfan. Börjar gilla Madde mer och mer! Riktigt fin tjej som förtjänar det bästa. Bara Joel som verkar bry sig om henne
Medlem
Ridnes avatar
Som jag sa så tycker jag att det bästa hade varit om Madde åkt hem eftersom jag visste att detta skulle hända. Hon är kär, och Adrian skiter totalt i henne eller är den största fegisen som andats. Hennes enda fokus är och har från start varit Adrian till 100%. Detta kommer bara eskalera, hon kommer må sämre och sämre medan Adrian kommer fortsätta ignorera henne.

Jag vet inte om det stämmer att Adrian verkligen sade "vi ska dejta på utsidan" när de skulle gå till annexet. Jag tror mer på "vi ses på utsidan". Vilket egentligen är neutralt. Man märkte att han var jättenervös över vem som skulle komma tillbaka och jag tror att han helst hade sett Katti eftersom hon var lite av en trygghet för honom. Sen kom Madde tillbaka och han visste att romanshetsen skulle fortsätta.

Kvällen innan utröstning grät Madde i soffan. Adrian ignorerade henne, låg och kliade på Nardos och skojade med Emelie på badrummet istället för att prata med henne.
Ikväll har Madde suttit och varit jätteledsen och Adrian får info om det men ligger ändå och kliar på Nardos och skojar med de andra och ignorerar Madde igen.

Ni som tror att han har intresse av henne måste vara blinda. Han skiter i henne. Han har gett henne halvsignaler om intresse och hon har gått igång på det och kärat ner sig. En riktig man hade sagt hur läget ser ut. Adrian är en jävla skitstövel. fegis, och tönt. Så nu fick jag det sagt. Hoppas Madde inser att hon förtjänar bättre för hon verkar vara en riktigt bra tjej.

Det enda positiva jag ser med att hon är kvar (för att hon mår dåligt av att vara därinne inte för att jag inte gillar henne) är att folk kommer få upp ögonen mer för att Adrian beter sig svinigt mot henne. Ut med Mössan. Då blir allt bättre.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Tror jag inte.

Hon visar bara att hon är mänsklig och känslig. Folk som har svårt att relatera till det, är ofta väldigt empatilösa.. Så tror inte folk kommer döma henne. Snarare Adrian..

Hoppas jag iaf.

Fina Madde ♥️

Schysst skrivet. De flesta kommer att tycka om henne, det är jag säker på. Däremot kommer Adrian aldrig få några sympatier av mig. De flesta kommer inte gilla varken honom eller Nardos.
Det är onormalt för fan.
2021-03-31, 02:12
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ja (tyvärr?). Hade det här varit BB 2006 eller 2011 (till exempel) hade jag inte haft tid att fokusera på dessa diskussioner, för alla er som diskuterar här varje dag är det här ännu bättre (jag själv hoppar in ibland).

Haha helt samma här.. Får mer nöje av att läsa här dessa 2 säsonger.

Denna säsong är väldigt familjär och mysig, de verkar ha fina band, men tyvärr är det inte material som ”säljer” tittare. Vilket jag ksn förstå. Men att kasta in 3 äckliga människor som ska våldföra sin dåliga energi för gammalt groll DE haft, är smutsig av produktionen enligt mig.

Då ser jag fan hellre på mysfamiljen med bra vibes...
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sorry, jag köper inte det längre. Det var droppen för mig. Officeraren är död och begraven för mig.
Det finns gränser för vad även en kallblodig Groda kan ta.

Sluge Kvack har äntligen insett vad jag tjatat om i ett par veckor nu, "Officeren" är en femtekolonnare som i själva verket är en burkputtande flygmalaj med töntig mössa. Ger mig f-n på att han har en ukelele gömd nånstans också.

Ibland är sanningen hård, men det är smällar man får ta. Välkommen till verkligheten min gröne vän. Men se det från den ljusa sidan, nu när femtekolonnaren har avslöjat sig och är på väg till krigsrätten slipper du ägna honom mer uppmärksamhet och kan lägga all din kraft på att beundra den ljuvliga Jullan.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Madde bad honom att inte gå till Adrian. En viktig detalj i det hela..
Hade Simon haft guts så hade han gjort det likväl hade man sluppit denna psykologiska akt ingen mår bra framförallt MAdde!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ja (tyvärr?). Hade det här varit BB 2006 eller 2011 (till exempel) hade jag inte haft tid att fokusera på dessa diskussioner, för alla er som diskuterar här varje dag är det här ännu bättre (jag själv hoppar in ibland).

Det var tider det. 2011 måste vara bästa säsongen någonsin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in