2021-03-31, 01:45
Medlem
Raskaoverisens avatar
Sover med mössan på gör tönten också
Något är allvarligt fel på killen
2021-03-31, 01:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror inte Madde hade velat visa sig helt nedbruten för Adrian, det hade kunnat bli så jäkla fel.
Det är enda som kan väcka AD till liv och lämna Nardos sida och flytta till Madde, Han måste väckas till iv och hade Simon FÅTT göra det så hade landet vart helt annat!
2021-03-31, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han har inte visat ett jäkla skit
Ord säger inget men ageranden gör det
Han spelar ett spel och då måste man vara kompisar med alla i huset
Säga fina ord m.m allt är Fake

Om han leker med Madde o inte bryr sig ett skit om henne är han jävligt patetisk.

Han kanske inte ens är den där ´´snälla´´ o lugna´´ killen på utsidan. Hoppas han åker ut istället
Medlem
vrf gråter madde??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Klart hon inte skulle hitta på det. Det stämmer. Men såg Adrian ens att Madde var ledsen? För såg han det o bara sket i henne, så är det rätt patetiskt då han satt timmar med Ankläpparna victorias bölande

Han såg inte med Judith berättade allt för honom sen i vardagsrummet.

Hon sa att Madde är ledsen men nu är Joel med henne, ta en titt på henne innan du lägger dig
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag har moddat/kollat på så kallad "IRL streaming" (vilket i sig inspirerades av den första reality-serien - MTVs "The Real World" som drog igång redan 1992) i flera år. I början var det genuint, men när konkurrensen växte så förändrades även spelet.

Notera förändringen. Jacqueline, Dennis, Julia/Mergim/Victoria - "nytt program", för att citera en viss deltagare - vilken vecka!

Absolut. Detta bråk ikväll kändes som att de gick efter manus nästan. De blev inkastade för att skapa drama. Ibland tror jag att de får uppdrag i bikten också som de inte får säga något om för att skapa drama eller förstöra för någon också.
Till exempel Paradise Hotel.. Där är ju de som är medverkande castade och får lön för att knulla i tv och skapa drama. Skulle inte förvåna mig om de får betalt per gräl. "Reality" känns inte äkta på en fläck längre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Han har sagt till henne att han vill dejta henne på utsidan, då skulle jag också antagit att det funnits ett intresse från hans sida.
Precis utsidan , nu är dom inne i BB huset och han har visat absolut noll intresse för henne eller någon annan kvinna där inne. Madde är däremot på honom hela tiden av någon konstig anledning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
fan vad det egentligen pundats på i olika bb husen..hahaha retalina ,lsd,olika benzo

gynning och rosing tvärmedicinerade tippitytopptopp sexy hot stuff

tjackie kör nog lyrica och retalina

määäärgin har nog låda apotek med sig.

pedrottt stilnoct och annat liksaså hade ponne.

Dennis knackar på dörren, var är all öööööööööööööl? (24 burkar på 5 minuter)
2021-03-31, 01:47
Medlem
kermiths avatar
Se, även Mergim har schyssta sidor och känner av.
Kommer aldrig att ge min röst till ett ting. Ett oerhört avskyvärt ting dessa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
vrf gråter madde??

Dompa Löv fes henne i ansiktet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Klart hon inte skulle hitta på det. Det stämmer. Men såg Adrian ens att Madde var ledsen? För såg han det o bara sket i henne, så är det rätt patetiskt då han satt timmar med Ankläpparna victorias bölande

Jo han vet det. Judith gick direkt till Adrian efter Joel tog över madde och berättade att Madde grät så mycket att hon knappt hörde vad hon sa.
2021-03-31, 01:48
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Han blev väl påverkad av det mergim och Vicky sa till honom igår.
Vad sa dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in