2021-03-31, 00:41
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
NMR/SMR har tidigare gjort organiserade uthängningar av pedofiler. Både svenskar och invandrare som hängdes ut.

Kvinnomisshandlare som hänger ut pedofiler? Det låter inte rätt.
Tror inte pedocatchgbg tillhör NMR. Ena pedofilen (22åringen) liknar en kille i näste 3 dock
Citera
2021-03-31, 00:43
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Tror inte pedocatchgbg tillhör NMR. Ena pedofilen (22åringen) liknar en kille i näste 3 dock

Dessa killar i pedocatchgbg har inget med NMR att göra. De är politiskt obundna.
Citera
2021-03-31, 00:46
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Han har tre motorcyklar skrivna på sig och delar adress med en annan man. Stämmer med vad som framkom i videon att han ägde motorcyklar och hade en inneboende.

Var inte blyg, häng ut han bara.
Jimmy Malmberg
19761023
Nennesmovägen 6
334 33 Anderstorp Jönköping

Citat:
Dessa killar i pedocatchgbg har inget med NMR att göra. De är politiskt obundna.

Tror inte heller det som sagt.
Citera
2021-03-31, 00:57
Medlem
Äntligen har en grupp börjat med detta i Sverige, Göteborg.

Har själv varit intresserad av att starta upp liknande organisation för att hänga ut dessa odjuren.
Hoppas detta blåser upp och får komma upp till ytan att dessa drägg finns bland oss alla i samhället
Citera
2021-03-31, 01:01
Medlem
RedForces avatar
Genom att hänga ut en person på det här viset (har sett 2 filmer) så kan man lätt förstöra livet för deras barn, föräldrar o.s.v.
De som gör det här är uppenbara narcissister och söker en situation där de har full kontroll över en människa och backar upp det med att *de gör det för barnets skull*.

Det är väl den där högerextrema Patrik Sjöberg som uppviglar till sånt här. Han har under senaste året hetsat mycket mot kvinnor och homosexuella. Han har främst uttryckt sig extremt förnedrande mot kvinnor. Skulle min pappa bli uthängd så skulle jag såklart bli chockad och ledsen men om det skulle komma det minsta hot eller ifrågasättande mot min familj så kommer Patrik Sjöberg att ifrågasättas av mig på samma sätt som de konfronterar folk.
Senast redigerad av RedForce 2021-03-31 kl. 01:16.
Citera
2021-03-31, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uranusismightybig
Kan inte låta bli att förundras över människor som finner nåt nöje i att se på när andra människor blir avslöjade, uthängda, förnedrade, till och med misshandlade eller värre, på olika sidor och forum som ger sig på pedofiler, bögar, afa, nmr eller va fan det nu än må vara.....det är fan stört, riktigt jävla sjukt att finna nån typ av tillfredsställelse i att bevittna en människa må dåligt!

Det är en sak att ge igen med samma mynt till någon gärningsperson om man själv har blivit utsatt för något.
Eller kanske leja någon att utföra det om man själv inte kan.

Jag har verkligen inte något till övers för människor som sexuellt eller på annat sätt tvingar sig på barn, det är fegt vidrigt och sjukt!
All form av påtvinganden av en människa mot en annan är avskyvärt, och får mig att se rött!

Men att kalla sig medmänniska och se sig som den bättre människan, och filma eller titta på när andra människor blir utsatta för än det ena än det andra, med en viss njutning av "rättvisa" för hen va ju ändå ett svin, är i grunden osunt och sjukt, nån slags empatistörning som är ganska läskig, speciellet när den kombineras med pöbeln.
Vidrigt och osmakligt!

Barnrättsorganisationer säger att sådana här aktioner, som pedcatchergbg sysslar med, är sämsta tänkbara om man vill rädda barn från övergrepp. All forskning på området visar att sådana här konfrontationer och liknande snarare ökar riskerna för barn. ECPAT, Childhood Foundation, RB var alla djupt kritiska mot Patrik Sjöberg när han höll på med samma saker med sina t-shirts osv...

pedcatchergbg är ute efter views, uppmärksamhet och pengar. Jag får även Kapten Klänning-vibbar av han bakom kameran.

pedcatchergbg måste även hålla tungan rätt i munnen när det gäller outningar framöver. Att tex någon skickar en bild och påstår sig vara den personen är inte ett bevis att hänga i granen. Folk på olika dejtingappar använder andra personers bilder. Inte svårt för Erik, 40 att skicka en bild på Lennart 45 som han har hittat på nätet/app och påstå sig vara just honom. Lennart, 45 är i det fallet totalt oskyldig, men hängs ut som pedofil över hela nätet. Så om pedcatchergbg ska fortsätta outningar gör de bäst i att vara tvärsäkra på att personerna på bilderna verkligen stämmer. Att någon skickat en bild "på sig själv" är inte ett bevis för att det är just den personen. Finns otroligt mycket fejkfolk och folk som använder andras bilder runt om på nätet och i appar. Bara en tidsfråga innan de outar en helt oskyldig person. Och den personen kommer få sitt liv förstört. Precis som i fallet med våldtäktsmannen i Västerås, där någon hade skickat en bild "på sig själv" men som i själva verket hade snott någon annans bild. Videokonfrontationer är ett måste för pedcatchergbg så att de inte hänger ut oskyldiga.

Vidare, att söka personer 15+ för sex är inte olagligt i Sverige. Om pedcatchergbg hänger ut folk som söker personer över 15 år för sex.

Och nej, jag är varken vänster eller centerpartist. Jag hatar pedofili (bara att läsa mina inlägg i Federley-tråden). Men pedcatchergbgs aktioner är bara kontraproduktiva. De leder bara till ökade risker för barn på sikt - precis som forskarna och barnrättsorganisationerna så länge har påtalat.
Senast redigerad av AirOfficer 2021-03-31 kl. 01:23.
Citera
2021-03-31, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce
Genom att hänga ut en person på det här viset (har sett 2 filmer) så kan man lätt förstöra livet för deras barn, föräldrar o.s.v.
De som gör det här är uppenbara narcissister och söker en situation där de har full kontroll över en människa och backar upp det med att *de gör det för barnets skull*.

Det är väl den där högerextrema Patrik Sjöberg som uppviglar till sånt här. Han har under senaste året hetsat mycket mot kvinnor och homosexuella. Han har främst uttryckt sig extremt förnedrande mot kvinnor. Skulle min pappa bli uthängd så skulle jag såklart bli chockad och ledsen men om det skulle komma det minsta hot eller ifrågasättande mot min familj så kommer Patrik Sjöberg att ifrågasättas av mig på samma sätt som de konfronterar folk.

Aah jävla röding skitsnack som vanligt.
Har själv varit sugen på att göra liknande när jag var yngre, men att då även möta upp med en kofot eller annat välkomnande.

Vissa bara hatar svaga äckliga människor som utnyttjar unga outvecklade barns hjärnor.
Denna gången va det en "14 åring", en annan gång är det en 12 åring.

Hoppas detta fenomen fortsätter, och att någon annan orginaisation nyttjar informationen som släpps om dessa.
Idag är jag för gammal och kommer jobba för att försvara mina egna runt omkring.
Citera
2021-03-31, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce

Håll käften din lilla vänsternisse, pedofilers liv skall förstöras och de skall hängas ut om inte sitta inne. Vet inte vem den högerextrema Sjöberg du syftar på är för någon men det är fakta att homosexuella utgör en en stor andel av alla pedofiler så det är inte konstigt att de har hängts ut som pedofiler i en större grad än heterosexuella.
Citera
2021-03-31, 01:33
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Barnrättsorganisationer säger att sådana här aktioner, som pedcatchergbg sysslar med, är sämsta tänkbara om man vill rädda barn från övergrepp. All forskning på området visar att sådana här konfrontationer och liknande snarare ökar riskerna för barn. ECPAT, Childhood Foundation, RB var alla djupt kritiska mot Patrik Sjöberg när han höll på med samma saker med sina t-shirts osv...

pedcatchergbg är ute efter views, uppmärksamhet och pengar. Jag får även Kapten Klänning-vibbar av han bakom kameran.

pedcatchergbg måste även hålla tungan rätt i munnen när det gäller outningar framöver. Att tex någon skickar en bild och påstår sig vara den personen är inte ett bevis att hänga i granen. Folk på olika dejtingappar använder andra personers bilder. Inte svårt för Erik, 40 att skicka en bild på Lennart 45 som han har hittat på nätet/app och påstå sig vara just honom. Lennart, 45 är i det fallet totalt oskyldig, men hängs ut som pedofil över hela nätet. Så om pedcatchergbg ska fortsätta outningar gör de bäst i att vara tvärsäkra på att personerna på bilderna verkligen stämmer. Att någon skickat en bild "på sig själv" är inte ett bevis för att det är just den personen. Finns otroligt mycket fejkfolk och folk som använder andras bilder runt om på nätet och i appar. Bara en tidsfråga innan de outar en helt oskyldig person. Och den personen kommer få sitt liv förstört. Precis som i fallet med våldtäktsmannen i Västerås, där någon hade skickat en bild "på sig själv" men som i själva verket hade snott någon annans bild. Videokonfrontationer är ett måste för pedcatchergbg så att de inte hänger ut oskyldiga.

Vidare, att söka personer 15+ för sex är inte olagligt i Sverige. Om pedcatchergbg hänger ut folk som söker personer över 15 år för sex.

Och nej, jag är varken vänster eller centerpartist. Jag hatar pedofili (bara att läsa mina inlägg i Federley-tråden). Men pedcatchergbgs aktioner är bara kontraproduktiva. De leder bara till ökade risker för barn på sikt - precis som forskarna och barnrättsorganisationerna så länge har påtalat.

1. Att en organisation påstår något betyder inte att det är sant.

2. pedcatchergbg har inte hängt ut någon som sökt sex med personer över 15 år.

3. De har videokonfrontationer där männen erkänner att det är de som chattat.
Citera
2021-03-31, 01:33
Medlem
Killen i den senaste videon är inte 23 år... han är 28 år, såg att han nyss tagit bort sin fb. Tragiskt verkligen.
Citera
2021-03-31, 01:49
Medlem
Uranusismightybigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu

Inte svårt att lista ut anledningen till din närvaro här.
Att agera dyngspridare under täckmanteln av att vara den godare människan!
Du bryr dig genuint inte ett skit om barn som far illa, bara om ditt eget ego och din agenda. Frestad att konfrontera dig, men skiter i det för du bekräftar bara din banala person inför alla att läsa, inkognito eller ej.

Besvära dig inte med att replikera för det finns inget i ditt sätt som gör mig intresserad av att konversera med dig, känner bara avsmak!
Citera
2021-03-31, 01:58
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uranusismightybig
Inte svårt att lista ut anledningen till din närvaro här.
Att agera dyngspridare under täckmanteln av att vara den godare människan!
Du bryr dig genuint inte ett skit om barn som far illa, bara om ditt eget ego och din agenda. Frestad att konfrontera dig, men skiter i det för du bekräftar bara din banala person inför alla att läsa, inkognito eller ej.

Besvära dig inte med att replikera för det finns inget i ditt sätt som gör mig intresserad av att konversera med dig, känner bara avsmak!

Det handlar om att skapa rädsla för pedofilerna. De ska inte våga träffa en 14 åring, de ska vara oroliga för att bli avslöjade och få sina liv förstörda för sitt agerande. Visst vissa oskyldiga blir drabbade nu, dock tror jag det är rätt strategi.. det behöver bara bli mer storskaligt, minst 9 av 10 gånger en pedofil tror han ska möta ett barn ska han mötas med ett gäng som detta.
Vad är din lösning, hur tycker du det är mest effektivt att stoppa pedofili i det långa?

Hoppas detta blir en trend, som en annan medlem skrev. Gör det mot andra typer av brottslingar med.
Senast redigerad av Jagejagvemedu 2021-03-31 kl. 02:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in