Citat:
Ursprungligen postat av
Stummakorianders
Jag tror att du är mycket medveten om vad jag pratar om. Dina argument mot att jag gör patriarkatet en tjänst genom att säga att Dennis gjorde fel tappar sin trovärdighet när man ser vad du tidigare skrivit om bland annat Jackies och Emelies utseende. Gå inte på mig när du inte har rent mjöl i påsen. Tack och hej.
Att ha preferenser på utseenden är inte att gå patriarkatets ärenden. Och återigen - hur var det med att inte jämföra för att förminska det ena? Lev som du lär innan du försöker sätta dit andra. Det tappar inte ett dugg i trovärdighet, eftersom det inte har ett skit med varandra att göra. Jag har aldrig GÅTT PÅ DIG, för i helvete, jag har bemött dina argument med argument men det är DU som gått på MIG. Att du ser dig själv som ett offer i detta talar ju rätt mycket om dig som person. Du måste trolla dock, för du kan inte vara såhär dum att du inte ens förstår att du matar bäver på bäver in i trähuset.
Skulle gärna vilja att du citerar när jag skrivit något elakt om deras utseenden, fortfarande.