2021-03-30, 18:26
Medlem
De ser ut som mer eller mindre mentalsjuka Kick-Asskaraktärer.
2021-03-30, 18:27
Medlem
Vad håller Adrian på med med peruken?
Medlem
herpesvårtas avatar
Steph blev väldigt lik Black Widow nu!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alla celler i Adrians kropp skriker av tanken på att ersätta sin trygga mössa mot en fånig peruk just nu
Förstår mig inte på honom,varför nästan alltid gå runt i en nörd mössa
2021-03-30, 18:28
Medlem
Deniz ser ut som Obelix. Dock utan magen
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
VAD exakt har det med saken att göra? Du som nu inte vill att man ska prata om saker utanför diskussionsämnet. Du kan gärna få citera mig när jag skrivit något ELAKT om deras utseenden. Har jag kallat någon ful? Har jag kommenterat någons kropp i negativ bemärkelse? Har jag valt att fokusera på utseende snarare än handlingar?

Bara för att jag är feminist har jag fortfarande preferenser på utseenden precis som alla andra, och det förstår du också. Och bara för att jag är feminist är inte ALLT jag gör en feministisk handling, eller behöver vara ett feministiskt statement. Jag är feminist, men jag är också mer än feminist och jag kan ha andra tankar i mitt huvud än feminism. Jag förstår dock att du endast är ute efter att sätta dit mig som en dålig feminist, men det kan du sluta med för det är inte upp till dig att bestämma. Plus att det är otroligt löjligt att det är det enda du har att komma med, för att du inser att du förlorar diskussionen om du kommer med argument på ämnet som DU drog igång.

Värt att minnas är att jag, likväl som alla andra kvinnor, också är uppvuxen och lever under ett patriarkat och dess påverkan.

Moder
Varför lägger du ner tid på svara någon som redan har bestämt sig och ändå aldrig vika en tum från nonsens. Dumhet är Dumhet och hur du än vrider och vänder går inte att ändra.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alla celler i Adrians kropp skriker av tanken på att ersätta sin trygga mössa mot en fånig peruk just nu
Haha! Det här är så kul på flera sätt när man tänker ett varv till Han ser verkligen inte nöjd ut "Fan vad jobbigt det här var..." Säger han när försöker få till nån... frisyr?
2021-03-30, 18:29
Medlem
icons avatar
Dennis är lösningsfokuserad: "det här är inga problem. Det blir som en mössa liksom"
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad håller Adrian på med med peruken?
https://gyazo.com/bfd3ac9fa13122c1444a036031179d4f
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Haha! Det här är så kul på flera sätt när man tänker ett varv till Han ser verkligen inte nöjd ut "Fan vad jobbigt det här var..." Säger han när försöker få till nån... frisyr?

Han är Lilla My! 😭
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
VAD exakt har det med saken att göra? Du som nu inte vill att man ska prata om saker utanför diskussionsämnet. Du kan gärna få citera mig när jag skrivit något ELAKT om deras utseenden. Har jag kallat någon ful? Har jag kommenterat någons kropp i negativ bemärkelse? Har jag valt att fokusera på utseende snarare än handlingar?

Bara för att jag är feminist har jag fortfarande preferenser på utseenden precis som alla andra, och det förstår du också. Och bara för att jag är feminist är inte ALLT jag gör en feministisk handling, eller behöver vara ett feministiskt statement. Jag är feminist, men jag är också mer än feminist och jag kan ha andra tankar i mitt huvud än feminism. Jag förstår dock att du endast är ute efter att sätta dit mig som en dålig feminist, men det kan du sluta med för det är inte upp till dig att bestämma. Plus att det är otroligt löjligt att det är det enda du har att komma med, för att du inser att du förlorar diskussionen om du kommer med argument på ämnet som DU drog igång.

Värt att minnas är att jag, likväl som alla andra kvinnor, också är uppvuxen och lever under ett patriarkat och dess påverkan.

Jag tror att du är mycket medveten om vad jag pratar om. Dina argument mot att jag gör patriarkatet en tjänst genom att säga att Dennis gjorde fel tappar sin trovärdighet när man ser vad du tidigare skrivit om bland annat Jackies och Emelies utseende. Gå inte på mig när du inte har rent mjöl i påsen. Tack och hej.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Dennis är lösningsfokuserad: "det här är inga problem. Det blir som en mössa liksom"

Haha han är så skön

Men nu gör han en Adrian..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in