Citat:
Jag har klippt ganska ordentligt men det är detta jag vill bemöta.
Stycke 1
Jag upplever det helt tvärt om emot dig. Jag upplever att flera tillhör de som försvara Ebba. Jag upplever oxå dessa som mer aggressiva. Egentligen kanske inte mot Esbjörn som person. Men mot alla runt honom. Dessa personer har även ett grövre sätt att utrycka sig. Man beskriver människor som horor häxor och diverse andra mindre trevliga epitet. De använde oxå stor ord i sitt utlåtande om andra skribenter.
Jag upplever heller inte att de går i svarsmål, det är de som styr tråden och är dominerande i den. Jag tycker till sist att den påstådda svartmålningen av Ebba inte förekommer. Självklart ifrågasätts hon. I allt ifrån fester på röda mattan och umgänge med gammal man mitt i en pandemi. Till raderade/ändrade Facebook inlägg och hennes samröre med livetsord.
Ebba är ju en av de två huvudpersonerna i denna tråd och där med är det inte konstigt.
Stycke 2.
Menar du mig? Jag har funnit på Flashback sedan 2007. Tyvärr dog mitt första jag då jag 2012 blev utloggad av misstag och viste inte mitt lösenord.
Hade du kunnat följa mig tillbaka så långt hade du sett att jag är här i skov. Jag fastnat för ett ämne ett par gånger om året, och då är jag väldigt aktiv i en tråd en period.
Stycke 1
Jag upplever det helt tvärt om emot dig. Jag upplever att flera tillhör de som försvara Ebba. Jag upplever oxå dessa som mer aggressiva. Egentligen kanske inte mot Esbjörn som person. Men mot alla runt honom. Dessa personer har även ett grövre sätt att utrycka sig. Man beskriver människor som horor häxor och diverse andra mindre trevliga epitet. De använde oxå stor ord i sitt utlåtande om andra skribenter.
Jag upplever heller inte att de går i svarsmål, det är de som styr tråden och är dominerande i den. Jag tycker till sist att den påstådda svartmålningen av Ebba inte förekommer. Självklart ifrågasätts hon. I allt ifrån fester på röda mattan och umgänge med gammal man mitt i en pandemi. Till raderade/ändrade Facebook inlägg och hennes samröre med livetsord.
Ebba är ju en av de två huvudpersonerna i denna tråd och där med är det inte konstigt.
Stycke 2.
Menar du mig? Jag har funnit på Flashback sedan 2007. Tyvärr dog mitt första jag då jag 2012 blev utloggad av misstag och viste inte mitt lösenord.
Hade du kunnat följa mig tillbaka så långt hade du sett att jag är här i skov. Jag fastnat för ett ämne ett par gånger om året, och då är jag väldigt aktiv i en tråd en period.
Jag tycker inte att Ebba-supportrarna är aggressiva i denna tråd, men jag har följt denna tråd sporadiskt så jag kan ha missat en hel del. Jag tycket tvärtom att några var de är ytterst sakliga, en debattör här åkte och besökte fastigheten, fotat och visat här, tagit fram prisuppgifter på andra liknande fastigheter etc. Sådant uppskattar jag.
Det är dock sant att personer kring Esb har kritiserats och att antydningar har gjorts mot dem. Men dessa valde ju faktiskt helt själva med att driva detta offentligt genom Facebook hota med politisk skandal.
Jag har inte syftat på dig, jag skrev reggad 2012 så du behöver inte ta åt dig. Och alla som kritiserar Ebba behöver heller inte vara s-märkta troll, däremot uppfattar jag personligen en del av de som deltar i tråden som det.
En personlig fråga till dig bara. Du spenderar onekligen rikligt med tid i denna tråd, vad får det att engagera dig så mycket i denna fråga? Detta fascinerar mig faktiskt väldigt mycket. Jämför denna fråga, med ta tex att det svenska elnätet höll på att braka samman när vi hade normalvinter i 3 veckor, eller att stora stadsdelar bokstavligen tas över av kriminella grupperingar, så är väl denna affär av en ganska underordnad betydelse, eller? Även en fråga som Federleys relation med en för vissa brott dömd man som han lät sin dotter bo tillsammans ser jag som en större fråga än denna.
Dessutom, av den information som har presenterats i denna tråden, kan du se någonting som skulle kunna tala till Ebbas fördel? I början av tråden var jag ytterst tveksam till Ebbas agerande, men efter ha läst många inlägg i denna tråd, sett intervju med Esb, etc så ändrade jag min åsikt. Finns det något som skulle kunna få dig att ändra uppfattning i frågan?