Citat:
Ja, fullmakter och dylikt brukar scannas in för att sedan skickas via e-post eller så faxar man klabbet. Fax är något de flesta myndigheter föredrar, de flesta myndigheter och sjukvård använder inte ens e-post till viktiga handlingar. Nu har du fått lära dig det.[BScannas in?[/b] Skriver ombuden ut dokumenten på sitt kontor och bryter sig sedan in på rättens kontor vid midnatt då och scannar där för att sedan lämna det på golvet, eller hur tänker du då?
Bara trams från dig som helt uppenbarligen inte förstår någonting.
Man kan lämna in dokument till domstolen även efter 2400, och de anses ändå ha kommit in dagen innan. Men inte heller det har du uppenbarligen koll på.
Nuförtiden skickas dock de flesta dokument in med epost.
Att hålla på och skicka in dokument alldeles innan 2400 är bara rent trams som inte fyller någon funktion och det lär bara vara advokater med mindervärdeskomplex och rättshaveristiska låtsasjurister a la Binninge som håller på med sånt. Dock tycks inte ens Binninge göra det. För i fallet Ebba/Esbjörn har vi kunnat konstatera, de av oss som faktiskt tar reda på saker och ting, att dokumenten till domstolen som regel kommer in mitt under arbetsdagen. Det har vi sett flera exempel på. Men det har du så klart inte heller uppmärksammat. Man får inte vara både blind och dum och man ska notera sånt.
Opartiskhet har ingenting med saken att göra, men faktum är att strikt sett är jag opartisk. Men inte det heller förstår du, förstår jag. Dock har jag aldrig tidigare hävdat att jag är opartisk och att jag har valt sida i detta torde vara helt uppenbart för vilken normal människa som helst. Det valet har jag gjort baserat på fakta. Men allt detta är förmodligen ren gallimattias för en sån som dig.
Bara trams från dig som helt uppenbarligen inte förstår någonting.
Man kan lämna in dokument till domstolen även efter 2400, och de anses ändå ha kommit in dagen innan. Men inte heller det har du uppenbarligen koll på.
Nuförtiden skickas dock de flesta dokument in med epost.
Att hålla på och skicka in dokument alldeles innan 2400 är bara rent trams som inte fyller någon funktion och det lär bara vara advokater med mindervärdeskomplex och rättshaveristiska låtsasjurister a la Binninge som håller på med sånt. Dock tycks inte ens Binninge göra det. För i fallet Ebba/Esbjörn har vi kunnat konstatera, de av oss som faktiskt tar reda på saker och ting, att dokumenten till domstolen som regel kommer in mitt under arbetsdagen. Det har vi sett flera exempel på. Men det har du så klart inte heller uppmärksammat. Man får inte vara både blind och dum och man ska notera sånt.
Opartiskhet har ingenting med saken att göra, men faktum är att strikt sett är jag opartisk. Men inte det heller förstår du, förstår jag. Dock har jag aldrig tidigare hävdat att jag är opartisk och att jag har valt sida i detta torde vara helt uppenbart för vilken normal människa som helst. Det valet har jag gjort baserat på fakta. Men allt detta är förmodligen ren gallimattias för en sån som dig.
Det är mycket vanligt att man håller på sina handlingar till sista minuten eller till då receptionen har stängt. Så är det troligen även i detta fall. Det innebär att du och dina gelikar får vänta tills morgondagen med denna olidliga spänning om vad Binninge ska komma med
Att du är ett stort fan av Ebba och ser henne som en gudinna är väl okey, men det blir lite pinsamt för din del alltså när du är oförskämd mot dem som inte håller med dig. Du vinner inga poäng genom att kränka andra skribenter och kalla dem för idiot och dylikt. Det visar bara att man inte kan slå hål på andras argument