2021-03-30, 17:15
Medlem
Jag tror Julia tar hand om Judith så mycket nu för att tona ner henne och inte utsätta henne för så mycket mer hat, som Judith tidigare fått. Om så, mycket fint gjort!

Judith är inte så jävla nice, som hon presenterat sig hittills. Jag ser henne gärna ut och bortglömd.
2021-03-30, 17:16
Medlem
Ridnes avatar
Skönt förresten för Tanja att Jullan är där. Nu får hon lite semester från Judith-stalkandet eftersom J. sitter fastklistrad vid Jullan istället som redan börjar se smått panikslagen ut över sin nya svans.
Medlem
Sa Simon just i DC att han visste att Tanja skulle komma in i huset innan hon gjorde det?
Vad var det mer han sa att han visste om?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
asså allt skulle vara så tråkigt om nardos lämna

Ellerhur snälla fattar it vrf folk vill ha ut hne. Oek hon är jobbig men ja svär hon e mest underhållande där inne. Kolla varfagsrummet nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas Fläskläppen förlorar allt. Mot killar.

Och förlorar stort. I ”stanken av allt testosteron”.
2021-03-30, 17:17
Bannlyst
Madde är tight som fan, ingen som har bra bilder?
Helt plötsligt är det Victoria som står där 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 så jävla äcklig.
2021-03-30, 17:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Samma här.
Förra året hörde jag en fläskig avundsjuk sobriltant säga ogillande att "Ja vissa har ju tur att födas med bra gener." Jag trodde hon drev, men hon var helt allvarlig.

Hon fattade inte hur många hundratals, ja tusentals timmars träning det ligger bakom en sådan kropp.
Från och med idag är det liksom förra året bara Jullan som gäller för mig i röstningarna.

Heja Jullan!!

MVH/Gnomegirl.

Absolut att det kräver träning. Men även bra gener..Hon har bra proportioner överkropp visa underkropp och schyssta höfter till exempel. Men man måste ju gymma för att hålla sig så snygg i kroppen förstås.

Jullan ska vara kvar av de tre. Givet!!!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Och hur kunde tv4 casta honom?? Han är ju för det första så långt ifrån hunk man kan komma och verkar inte ha mycket att komma med personlighetsmässigt heller. Eller så visste de precis vad de gjorde och visste om att hans självbild är minst sagt skev
Ja man tycker ju att den casting-ansvarige borde sett igenom honom, och insett att den här duger bara till att skrapa folks trisslotter på nyhetsmorgon typ.

Kass människokännedom minst sagt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ehhhhh okej. Om du inte utgår ifrån dig själv utan ser det mer som en ovälkomnande och mansgrisig kommentar så kanske du kan förstå varför folk reagerar om de gör. Det var långt över gränsen för vad som är okej och jag hoppas att produktionen tagit ett allvarligt samtal med Dennis om det här samt stöttat Nardos. En sån kommentar har inget att göra år 2021 och att Dennis ens är kvar i huset visar hur misogyn TV4 är.
Alltså förlåt, men nu måste feminazin i egen hög person step in. Din intention är rätt, absolut, men du är ute och cyklar.

Man kan ABSOLUT tycka att det är en oskön kommentar från Dennis, mest för att jag personligen inte förstår syftet med den. MEN det är en ganska harmlös kommentar. Den var inte sexistisk, den var inte misogyn, den var inte objektifierande. Att reducera den typen av kommentarer som "över gränsen för vad som är okej" sätter ribban ALLDELES för lågt för vad som är okej - vilket skapar problem med vad som INTE är okej.

Att måla upp kvinnor som offer för en sådan här sak är kontraproduktiv, eftersom den framställer kvinnor EXAKT som patriarkatet vill - att vi är försvarslösa och inte kan reda oss själva. Att vi måste försvaras till varje pris. Hade Nardos uppfattat situationen som misogyn eller hotfull på något sätt hade hon sagt ifrån.

Säger det IGEN: upplever inte Nardos det som ett problem så bör varken du eller någon annan göra ett problem av det. Nardos kan försvara sig själv, Nardos kan stå upp för sig själv, hon är inget försvarslöst litet barn som du och Instamobben måste morsa. Sedan ska man ABSOLUT diskutera normaliseringen av misogyni i tv, men inte med utgångspunkt i en kommentar från en snubbe som mottagaren inte själv reagerade på.

Moder, out.
2021-03-30, 17:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Madde är tight som fan, ingen som har bra bilder?
Helt plötsligt är det Victoria som står där 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 så jävla äcklig.
Mmmmm Madde. Fiiinnnaaaa grejer.
Groda mumsa krup.
2021-03-30, 17:19
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej ok då han får ett par stringtrosor

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Men de måste bäras bakochfram.

MVH/Gnomegirl.