2021-03-30, 17:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det var någon annan som nämnde det häromdagen, hade inte tänkt på det innan men det är fan sant. Han är mycket mer ”osynlig” än innan. Halvtidsdipp?
Det måste ju vara något seriöst. Han hörs och syns nästmest av alla normalt. Nu är han helt osynlig. Inte aktiv i något. Kan det vara att så många andra har blivit populärare och han får inte längre någon uppmärksamhet.
2021-03-30, 17:11
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har jag fattat det rätt att Julias lag vann och blev immuna?

Vilka var ens i hennes lag? Och vad var det för tävling?
Ju, Stef och Dennis
2021-03-30, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja men folk överlag är väldigt lättkrönkta nuförtiden. För ett år sedan stötte jag på en gammal bekant jag inte träffat på länge. Skrev sedan till henne att det var kul att se henne efter så många år och hon såg otroligt fin och fräsch ut. Fick en utskällning utan dess like tillbaka på sms att jag som kvinna inte borde kommentera andra kvinnors utseende...

Förlåt liksom, det var bara av omtanke och en ärlig komplimang. Kommenterade inte hennes kropp i sig såsom "schyssta pattar" utan bara att hon såg fin och fräsch ut
men käre värld ....vad svarade du?
2021-03-30, 17:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det måste ju vara något seriöst. Han hörs och syns nästmest av alla normalt. Nu är han helt osynlig. Inte aktiv i något. Kan det vara att så många andra har blivit populärare och han får inte längre någon uppmärksamhet.
Så tror jag det är. Han vill bara vara i centrum.
2021-03-30, 17:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fått aids?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂
Den synen skulle ju vara episk!

Ju mer man ser av detta misstag till "man", så undrar man ju varför i helvete han sökte till BB!!??

Måste ju ha total brist på självinsikt?

Men samtidigt måste det ju varit så här för "stackarn" hela sitt liv, så är ju obegripligt att han inte lärt sig om sina (enorma) begränsningar??

Han måste ju för fan vara en självplågare? 🤔
Eller bara riktigt riktigt korkad? 😁

Och hur kunde tv4 casta honom?? Han är ju för det första så långt ifrån hunk man kan komma och verkar inte ha mycket att komma med personlighetsmässigt heller. Eller så visste de precis vad de gjorde och visste om att hans självbild är minst sagt skev
Medlem
Hoppas Fläskläppen förlorar allt. Mot killar.
2021-03-30, 17:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Så tror jag det är. Han vill bara vara i centrum.
Ja, det måste ju vara anledningen. Han ligger ju och surar mest hela tiden. Mycket märkligt. Han kanske är sjuk, eller.
Medlem
asså allt skulle vara så tråkigt om nardos lämna
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ehhhhh okej. Om du inte utgår ifrån dig själv utan ser det mer som en ovälkomnande och mansgrisig kommentar så kanske du kan förstå varför folk reagerar om de gör. Det var långt över gränsen för vad som är okej och jag hoppas att produktionen tagit ett allvarligt samtal med Dennis om det här samt stöttat Nardos. En sån kommentar har inget att göra år 2021 och att Dennis ens är kvar i huset visar hur misogyn TV4 är.

Men klart jag ändå utgår från mig. Jag tycker inte det var så hemskt som det målas upp. Och jag såg inte nardos reagera över det heller. Hon sa bara nej till att göra det och sen inget mer. Men jag kan absolut ha missat om hon senare har uttryckt att han gick över gränsen.

Att det var "långt över gränsen" det han sa är det inte enligt mig.
Men jag är inte facit och respekterar att du tycker annorlunda. Frågan är ju egentligen vad Nardos tyckte.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag är så avis på Jullans kropp. Helt perfekta former alltså

Samma här.
Förra året hörde jag en fläskig avundsjuk sobriltant säga ogillande att "Ja vissa har ju tur att födas med bra gener." Jag trodde hon drev, men hon var helt allvarlig.

Hon fattade inte hur många hundratals, ja tusentals timmars träning det ligger bakom en sådan kropp.
Från och med idag är det liksom förra året bara Jullan som gäller för mig i röstningarna.

Heja Jullan!!

MVH/Gnomegirl.
2021-03-30, 17:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fått aids?
Hehe. Man börjar ju undra något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto