Snyggt jobbat att ni fått fram att Godisautomaten är Norberg! Jag har varit helt insnöad på att det är en person från EMD med tanke på att alla dansrörelser med käppen under framträdandet på scenen är exakt samma rörelser och steg som killarna dansade till i Melodifestivalen 2009.
Sedan Monstret, när jag bara hörde personen sjunga första gången (utan att se ledtrådarna eller höra juryns gissningar) så kom Siw Malmqvist och Kikki Danielsson upp i huvudet, men sen när juryn började gissa på killar så försvann dom tankarna helt, så det är roligt att se att fler är inne på samma spår som en själv.
Enhörningen är Ellen Bergström, helt klart. Sjöbjörnen är Bagge.
När det kommer till Jokern så har jag också snurrat på en fotbollstjej, men jag fastnade i att i ledtrådarna så knappar personen in siffrorna 134 på telefonen. Det fick mig in på spåret att det kan vara Kosovare Asllani då hon spelat 134 landskamper just nu (senaste var 23e februari, minns inte när inspelningarna för detta började). Sedan så har hon tydligen smeknamnet "Jokern/Joker" i Linköping.
Men nu när jag läst era kommentarer här så verkar det ju mer självklart att det är Lotta Schelin!