2021-03-29, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon ska ut fortast möjligt. Såg avsnittet från i lördags, och live söndags vilken ljugröv, nekade till att hon grät vilket hon gjorde och hon sa att t ex att Dennis hade stånd på lördagen, inget av det hon sa på söndagen stämde. Hem med henne till föräldrarnas källare omedelbums.

Hon grinade för pedram. Inte över lapdancen.

Hon var nog lagom nedpetad från sin piedestal, men hon bölade inte pga Tackie.
2021-03-29, 19:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Nej det kan jag tro att det inte är, men bör väl ändå vara lite bättre när det ändå sänds på tv? 😅

Ja hon borde visa sin bästa sida i köket om hon hoppas på att någon ska få upp ögonen för henne. Tror dock hennes minsta problem är hennes bristande hygien i köket. Tror hon tabbat sig så mycket med allt annat hon gjort där inne så det spelar ingen roll längre. Ingen vill anställa henne om dom sett henne i BB.
2021-03-29, 19:34
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja hon borde visa sin bästa sida i köket om hon hoppas på att någon ska få upp ögonen för henne. Tror dock hennes minsta problem är hennes bristande hygien i köket. Tror hon tabbat sig så mycket med allt annat hon gjort där inne så det spelar ingen roll längre. Ingen vill anställa henne om dom sett henne i BB.
Haha sant sant 🤣

Kanske därför de avbröt nu för salmonella-attack 🤣🤣🤣
2021-03-29, 19:34
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Nardos kommer öppna familjerådgivning med dr. Phil, ryktas det om. Den gode doktorn har fått upp ögonen för denna människa som är ofantligt bevandrad i ämnet djupa och nära relationer.

Det förvånar mig inte. Nardos är ju expert på hur killar fungerar och hur killar visar att de är intresserade och inte intresserade. Oj oj oj nardos hon har sett och hört allt när det kommer till killar.
2021-03-29, 19:35
Medlem
Kul att de pratade om gamla deltagarna igen. Vänta bara.
2021-03-29, 19:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Dom kommer få salmonella nu, kycklingen var knappast klar och "kocken" Ljugith skär upp den på en TRÄ-SKÄRBRÄDA som hon bara spolade av tvärt efteråt! 🤢

Kyckling spadet på bänken torkade hon bara upp med papper, inget rengöringsmedel!! 😳

Är den där människan kock, ska jag äta upp mina front-högtalare.

Sjukt med tanke på att hon själv där inne härjat om att man absolut inte ska ha kyckling på "levande material" så som träbräda. Kocken glömde visst bort det
2021-03-29, 19:36
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte konstigt att det fanns folk som tyckte om henne, om de lämnade ute allt som var irriterande med henne. Nejnej, inget så mainstream som Amazonas - det var någon okänd, avancerad djungel som INGEN hört talas om!!!!!!!

Hahah ja, de är lite lika faktiskt. Skillnaden är väl att Victoria alltid pratar som att hon är expert och är bombsäker på allt hon säger. Kunde liksom argumentera och personen hon argumenterade hade rätt, ändå kom hon och ba "MeN jAg HaR FaKtiSkT hÅlLiT På MeD DeT hÄr i 35 åR!!!!!" typ. Får sig själv att framstå som expert i exakt ALLA ämnen.

Väldigt spännande att jag får reda på mer om Vickan nu i tråden. Jag ogillade aldrig henne! Jag tyckte synd om henne för de visade att hon var väldigt ledsen och grät. Jag hade aldrig något problem med henne.
Så spännande med ny info även fast det kom ett år senare! 😂
2021-03-29, 19:37
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Dom kommer få salmonella nu, kycklingen var knappast klar och "kocken" Ljugith skär upp den på en TRÄ-SKÄRBRÄDA som hon bara spolade av tvärt efteråt! 🤢

Kyckling spadet på bänken torkade hon bara upp med papper, inget rengöringsmedel!! 😳

Ohygieniskt är bara förnamnet!
Glasskärbräda till kött överhuvudtaget.
Plast eller trä till grönsaker.
Snuskhumrar
2021-03-29, 19:38
Medlem
Ohlala, Nardos med den topen leker man inte bort!
2021-03-29, 19:38
Medlem
Citat:

Tror du gör bäst i att äta upp högtalarna vilket som, får folk där inne salmonella så kommer Katti bjuda på vrål utan dess like när alla börjar kräkas ikapp.
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-29 kl. 19:42.
2021-03-29, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Väldigt spännande att jag får reda på mer om Vickan nu i tråden. Jag ogillade aldrig henne! Jag tyckte synd om henne för de visade att hon var väldigt ledsen och grät. Jag hade aldrig något problem med henne.
Så spännande med ny info även fast det kom ett år senare! 😂
Hon var heeeelidiot och mycket irriterande. Punkt.
2021-03-29, 19:39
Medlem
Stummakorianderss avatar
Kul att de pratar om jullan nu 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in