2021-03-29, 19:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Men alltså på riktigt Oljudith?
Du ska vara utbildad kock och vet inte hur man beter sig i kök? Hygien? Sov du under den delen eller vad är frågan om? Var är sunda förnuftet? 🤢🤢🤢🤢

Nu är Judith på botten av min gilla-lista, så det är inte för att försvara henne, men har själv jobbat inom restaurang och kan säga att kockar inte alltid är så renliga och noga med hygien som man kan tro. Tyvärr
2021-03-29, 19:25
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Min fru, hon är grym.😀
I huset Simon, Stef och några till.

Vem påminner din fru MEST om du huset, välj mellan alla personlighetsmässigt . 😁
2021-03-29, 19:25
Medlem
Dennis va faktiskt helt ok, trodde han skulle vara betydligt jobbigare
2021-03-29, 19:26
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Oj jag har missat allt detta haha. Jag antar att det inte visades i avsnitten för jag har inga minnen av det. 15 år i djungeln var inte dåligt! Var det Amazonas eller? 😉

Nardos borde också få det smeknamnet. Var som än pratas om så har hon en berättelse och har varit med om det.

Nardos kommer öppna familjerådgivning med dr. Phil, ryktas det om. Den gode doktorn har fått upp ögonen för denna människa som är ofantligt bevandrad i ämnet djupa och nära relationer.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det är du som har problem med tjejer som bär string.
Finns du på riktigt?😀
Medlem
Citat:
Oj jag har missat allt detta haha. Jag antar att det inte visades i avsnitten för jag har inga minnen av det. 15 år i djungeln var inte dåligt! Var det Amazonas eller? 😉

Nardos borde också få det smeknamnet. Var som än pratas om så har hon en berättelse och har varit med om det.
Inte konstigt att det fanns folk som tyckte om henne, om de lämnade ute allt som var irriterande med henne. Nejnej, inget så mainstream som Amazonas - det var någon okänd, avancerad djungel som INGEN hört talas om!!!!!!!

Hahah ja, de är lite lika faktiskt. Skillnaden är väl att Victoria alltid pratar som att hon är expert och är bombsäker på allt hon säger. Kunde liksom argumentera och personen hon argumenterade hade rätt, ändå kom hon och ba "MeN jAg HaR FaKtiSkT hÅlLiT På MeD DeT hÄr i 35 åR!!!!!" typ. Får sig själv att framstå som expert i exakt ALLA ämnen.
2021-03-29, 19:27
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Tål inte Alexander så han får bye bye

Du får bara välja mellan de som hänger löst! ❤️
2021-03-29, 19:27
Medlem
haha dompa tar åt sig äran av att ha gjort maten jävla alfa
2021-03-29, 19:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Vem påminner din fru MEST om du huset, välj mellan alla personlighetsmässigt . 😁
Ingen i huset är i närheten av henne, tyvärr.
2021-03-29, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Enda nackdelen med Simon, är att han kollar i kamerorna så fort chans ges. Trist.ä
Och att han stammar ofta och käften går i tusen rätt ofta, jobbig människa.
2021-03-29, 19:30
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nu är Judith på botten av min gilla-lista, så det är inte för att försvara henne, men har själv jobbat inom restaurang och kan säga att kockar inte alltid är så renliga och noga med hygien som man kan tro. Tyvärr
Nej det kan jag tro att det inte är, men bör väl ändå vara lite bättre när det ändå sänds på tv? 😅
2021-03-29, 19:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Dom kommer få salmonella nu, kycklingen var knappast klar och "kocken" Ljugith skär upp den på en TRÄ-SKÄRBRÄDA som hon bara spolade av tvärt efteråt! 🤢

Kyckling spadet på bänken torkade hon bara upp med papper, inget rengöringsmedel!! 😳

Är den där människan kock, ska jag äta upp mina front-högtalare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in