2021-03-29, 18:32
Medlem
Gillar att Alex har batteribältet runt majomagen för en liten hålla-in-effekt
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Ja steffi gillar verkligen Simon. Simon gillar steffi men han har inte i närheten lika stort intresse för henne som hon har för han...
Han har sagt till henne att han inte vill ha sex i huset, vilket gör att iaf jag gillar honom mer för det. Stef har förståelse för det, vilket jag också gillar.
Kn”””a i huset för att bli poppis, gillar jag inte!
Medlem
Citat:
ÅÅÅH nej! Julia har jag ju längtat efter! Therese tål jag inte, hoppas hon inte tar efter Therese beteende! 🤬

Nej, den risken skulle jag skatta som nästintill obefintlig. Tess beteende i huset grundade sig troligtvis mestadels på dålig självkänsla och vi får verkligen hoppas hon inte känner samma typ av osäkerhet och behov att hävda sig till vardags. Det var väldigt fint att se att Julia "tog hand" om henne när hon kom ut ur huset i alla fall, med tanke på hur ofta hon pratade om att hon känt sig ensam och så.
2021-03-29, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Kan bara säga: rätt reflektion. Folk sa upp sig för hon bråkade. Sen fick hon gå
.

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Förståeligt.. Måste vara världens mardröm att jobba med henne 😳

Orkar inte scrolla, vem pratar ni om?
Tack
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja jag är bara budbärare. Inga afrikanska vare sig män eller småflickor/kvinnor för min del. Men jag dricker vitt vin före rött och dömmer ingen om den dricker vatten! Om du fattar. 😀👍

Medlem
Rösta katti så Madde åker!!!
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Tack

Nardos
2021-03-29, 18:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Precis! Hon är dökär i honom och han är inte kär i henne. Nog bäst att han säger det innan hon lämnar men det lär han inte våga.
Jag hoppas hon åker .

Nej gud.. Finns inte en chans att han kommer säga det. Han är riktigt feg verkar det som. Bättre att dissa henne snällt än detta tycker jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Gillar att Alex har batteribältet runt majomagen för en liten hålla-in-effekt

Ahh, alltså jag tänkte skriva det förut när jag rantade om honom men raderade för kände att det blev lite väl mycket negg på en gång, men SNÄLLA, kan inte någon säga till honom att han ser ut som en DÅRE?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Tro mig, lägger de upp om att folk kan söka så skulle det krylla av ansökningar..
Exakt. Pandemi. Och noll tittare, förutom vi och discord och mammagrupp. Killgissar, men har en poäng.
2021-03-29, 18:35
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han har sagt till henne att han inte vill ha sex i huset, vilket gör att iaf jag gillar honom mer för det. Stef har förståelse för det, vilket jag också gillar.
Kn”””a i huset för att bli poppis, gillar jag inte!

Han behöver inte knulla för att visa intresse. Simon har ju inget emot att flirta med Therese, Madde och Emelie och skulle inte tacka nej till att mysa med dem. Medans steffi bara har intresse för Simon.
2021-03-29, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Tack
Nardos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem