2021-03-29, 18:27
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Helt jävla sjukt!!!!! Verkar som dom har problem att hitta nya deltagare.
Hoppas att dom vid nästa casting (om det blir mer) bara tar in Helt Vanliga människor.
Typ Grodan och Putte.😀

Helt vanliga människor hade varit 1000000x mer intressant
2021-03-29, 18:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Haha precis ännu en anledning att RÄDDA KATTI! 😍
Jag hoppas Madde och steffi sitter kvar sist och att Madde åker för det behövs galna personer därinne.

Jag tycker mest att det är smärtsamt att se Madde därinne.. Hon är så olyckligt kär efter Adrian som inte ger henne något tillbaka. Bättre för henne att lämna faktiskt, för jag tror inte att hon kommer kunna lägga honom på hyllan. Känns som hennes enda fokus är honom.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Finns bara 2 i huset som verkligen gillar varandra och det är Stef och Simon.
Övriga tramsar bara och kanske gör nåt för att hänga kvar. Madde har försökt, men misslyckats. Jag tror Emelie tar chansen när hon ligger risigt till. Hon verkar vara den typen av person.

Ja steffi gillar verkligen Simon. Simon gillar steffi men han har inte i närheten lika stort intresse för henne som hon har för han...
Medlem
Citat:
Helt jävla sjukt!!!!! Verkar som dom har problem att hitta nya deltagare.
Hoppas att dom vid nästa casting (om det blir mer) bara tar in Helt Vanliga människor.
Typ Grodan och Putte.😀
Pandemi.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Mitt gamla ex jobbat med Nardos på hemtjänsten. Svinsnygg kropp. Han är ärlig. Och även väninna sa samma. Oxå jobbat där samtidigt. Hon är vacker. Kommer inte fram på tv...

Jag tackar min lyckliga stjärna att jag inte finner något attraktivt med den lilla afrikanska flickan. Varken kropp, ansikte eller hennes personlighet. Nada. Dock är jag utrustad med respekt till att andra har en annan åsikt trots att jag aldrig kommer att förstå den.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Stod att Julia var aktiv för 20 minuter sen på hennes Insta

Hon har väl någon som sköter den åt henne?

MVH/Gnomegirl.
2021-03-29, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror ngn har hand om hennes IG konto när hon kliver in i huset...

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kan ju vara en kompis som tagit över hennes mobil och konto, som för flera andra deltagare.

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hon har väl någon som sköter den åt henne?

MVH/Gnomegirl.

Det är sant.
Senast redigerad av RacerOne 2021-03-29 kl. 18:31.
2021-03-29, 18:30
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Pandemi.
Tro mig, lägger de upp om att folk kan söka så skulle det krylla av ansökningar..
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker mest att det är smärtsamt att se Madde därinne.. Hon är så olyckligt kär efter Adrian som inte ger henne något tillbaka. Bättre för henne att lämna faktiskt, för jag tror inte att hon kommer kunna lägga honom på hyllan. Känns som hennes enda fokus är honom.

Precis! Hon är dökär i honom och han är inte kär i henne. Nog bäst att han säger det innan hon lämnar men det lär han inte våga.
Jag hoppas hon åker .
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Kan bara säga: rätt reflektion. Folk sa upp sig för hon bråkade. Sen fick hon gå
.

Förståeligt.. Måste vara världens mardröm att jobba med henne 😳
2021-03-29, 18:31
Medlem
Vet någon oddsen för ikväll ? Ser att unibet inte lagt upp något.
2021-03-29, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tackar min lyckliga stjärna att jag inte finner något attraktivt med den lilla afrikanska flickan. Varken kropp, ansikte eller hennes personlighet. Nada. Dock är jag utrustad med respekt till att andra har en annan åsikt trots att jag aldrig kommer att förstå den.
Ja jag är bara budbärare. Inga afrikanska vare sig män eller småflickor/kvinnor för min del. Men jag dricker vitt vin före rött och dömmer ingen om den dricker vatten! Om du fattar. 😀👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in