Citat:
Ursprungligen postat av
Ensamhet.
Man kan också lägga till att:
Daniel Norberg är vänsterhänt. Godismaskinen svingar golfklubban (polkagrisen) som en vänsterhänt i början.
Daniel vann USM i Rodd 2003 - Pokalen samt ännu mer "Golddigger".
När Daniel var med i Renée Nybergs "klassfesten" (S3A6) gick han in till låten "Gold Digger" + så förekommer det en himla massa bilder på honom som ung. Där han, med handen på hjärtat, ser ut som en tjej.
Men vilken talangtävling vann han som ung? Det är den enda ledtråden jag inte får fram.
Haka inte upp det på att han är vänsterhänt när det gäller golf då 90-95 % av alla golfare är högerspelare vare sig dom är höger eller vänsterhänta.
Om det däremot var ett bandyskott är det mer troligt att det var en vänsterhänt skytt(Om det var ett högerskott. Vilket jag inte mins).
Däremot så har jag inte sett någon som får in ett golfslag eller ett bandyskott på ett vettigt sätt på någon dom tror på.
Själv håller jag mest koll här för att jag var nyfiken på vem som var under maskerna.
Tycker att 3 av dom som flashbakdedtektiverna kommit fram till verkar ganska givna till ledtrådarna. En ganska trolig även om ingen i panelen trodde monstret var en kvinna(Men i jämnständighetes tidålder bör 3 av 6 vara kvinnor.). Godisautomaten känns inte som någon här kunnat ge bra förklaringar till. Och Pingvinen vet vi redan.