2021-03-29, 18:00
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, Julia och Tess har myst på bra! Fixat naglar på hennes salong, klunkat bärs och ätit pizza bl.a.

ÅÅÅH nej! Julia har jag ju längtat efter! Therese tål jag inte, hoppas hon inte tar efter Therese beteende! 🤬
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, Julia och Tess har myst på bra! Fixat naglar på hennes salong, klunkat bärs och ätit pizza bl.a.
Det är därför jag misstänker bögrim blir kvar. Inte jullan och viccan. Say no more...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej allt var bara ett skådespel för att få sympatier

Kunde man ge sig fan på, en sliskig typ.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men Joel vill ha Mergim. Och med sin munbössa kommer han vilja mysa när Mergim blir plakat.

Lol, jag läste "munmössa" och tänkte WTF?
Den där j-a mössan har invaderat mitt psyke. Drömde senast häromnatten att min gubbe stod i köket och lagade mat med en yllemössa på huvudet.
Jag tror jag behöver psykvård snart.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Ett snyggt scenario.

Jag blir kräksjuk bara jag tänker på det
2021-03-29, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Och att Ponne isf får komma åter! hade gjort min dag!
DET VORE EN RIKTIG TWIST!🤣🤣🤣
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ni som tror/hoppa Katti lämnar frivilligt, kan nog glömma det. Hon ger inte upp.
Ut med Madde!!!! Hoppas Grodan har några screenshot på henne.😎 För imorgon är hon förhoppningsvis glömd.

Ouch det var under bältet Zingo.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Och att Ponne isf får komma åter! hade gjort min dag!

Håller med! Jag saknar också Ponne i huset
2021-03-29, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lol, jag läste "munmössa" och tänkte WTF?
Den där j-a mössan har invaderat mitt psyke. Drömde senast häromnatten att min gubbe stod i köket och lagade mat med en yllemössa på huvudet.
Jag tror jag behöver psykvård snart.

MVH/Gnomegirl.
Nä, fy för faan. Inga mössor.🙄🙄🙄
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Är det någon som sitter på info om den inkommande trion är mullvadar eller inte?!

Jag tycker att det låter sjukt orättvist att gamla deltagare skall få en ny chans. Har man varit med en gång så har man förbrukat sin plats!! Man borde iallafall INTE få komma in redan året efter. Blir sjukt arg över detta!
Ok om de kommer in som mullvadar för att röra om lite men, nej, jag vetefan vad jag tycker om detta 🤔
Avskydde bögrim förra året och gör det fortfarande, Jullan gillade jag, vicky kommer jag knappt ihåg.
Man kan ju vara rätt säker på att Bögrim kommer skaffa sig en auto iallafall för han lär inte kunna hålla käften om vad han sett o hört på utsidan. Vicky likaså.

Simon kommer säkerligen bli jävligt arg över att dessa kommer in tror jag. Han kommer tycka att det är orättvist, och jag håller med!

Simon for the win! 🤘

Jag tror att dom traskar ut igen den 1/4. Hoppas iaf det. Den enda jag vill se är Julia, eller allra helst Olga!
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Den som inte ser och fattar att Nardos OCKSÅ är dökär i Adrian är blind. Gud vad hon springer och tjatar efter honom också.

Narkos älskar att klia med Adrian på kvällarna och sova med honom. Hon hade inte velat gosa sådär med någon annan där inne. Hennes mage bubblar nog lite extra med honom.
Medlem
Ridnes avatar
Jag hoppas på mys och hångel mellan Dennis och Tanja ikväll så Peddot och Rovjudith får gå och grina tillsammans 👌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in