2021-03-29, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Blir mer och mer irriterad over att vissa grupper anser att Katti bidrar mer än vad Steffy och Madde gör ärligt talat mina gruppvänner här så passar hon inte någonstans i gänget eg, Då det dricks förmycket tjurar hon i hop Katti och går och lägger sig tycker dem yngre beter sig omoget etc etc.....

Dem övriga i huset förtjänar vara där och ska det finnas logik i det hela är det Kattis som får lämna huset så enkelt är det, Hade jag varit i den sists hon är nu då hade jag varit i bikten och sagt läs mitt namn jag lämnar huset....

Men som sagt fattar INTE vad folket se i kärringen överhuvudtaget!
Det beror ju lite på vad man vill ha ut av programmet. Jag tycker att det är intressant att se en så otippad person i den här miljön, men som sista deltagare hade jag inte funnit henne vidare underhållande iom det du skrev. Som komplement till övriga personligheter däremot absolut!
2021-03-29, 17:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Men Mergim kommer ALDRIG vilja ha Joel, 95% av bögar tänder på straighta alpha killar, so you can kill that thought.
Men Joel vill ha Mergim. Och med sin munbössa kommer han vilja mysa när Mergim blir plakat.
2021-03-29, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jullan för min skull, Mergim för Joels.
ELLER hur? Mergim kommer brisera. 🤣joel kommer krevera och gömma sig med Nardos.
2021-03-29, 17:45
Medlem
Citat:
Hehe.
BB Supporten gruppen. Rätt stor.
Men har oftast fel, tack Brahma för det.
Det är en skitgrupp. Kollat den. Inte bara morsor. Tyvärr...
2021-03-29, 17:46
Bannlyst
Träffades Madde och Therese?
Dom kan ju hänga på utsidan.
Medlem
lillaflippens avatar
Är dom alla i ett sovrum nu? Varför?
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Har köpt liven igen! Nu kan de bli riktigt bra,

Mergim, julia och Viktoria = de som gjorde mest drama förra året.
Merg=Ohhhh Myyyy goooooood

Vic=The African lover

Julia=The Queen
2021-03-29, 17:47
Medlem
Lala.s avatar
Ååååh jag är så glad att ni HADE RÄTT IGÅR när ni sa att tre deltagare från förra skulle komma in idag!!! 😍🥂

Jag var tveksam till om ryktena stämde men Wooohohoo de gjorde de!!! 🤩

Hur många tror ni kommer få stanna (?), för alla tre kommer väll inte få vara med hela säsongen...

Jag har flera gånger skrivit att jag önskar Julia var med denna säsongen så bb har kanske hört mina böner! AMEN! 🙏
2021-03-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Träffades Madde och Therese?
Dom kan ju hänga på utsidan.

ja i 3 dagar
2021-03-29, 17:48
Medlem
Citat:
Men Joel vill ha Mergim. Och med sin munbössa kommer han vilja mysa när Mergim blir plakat.
Och att ej förglömma: bögrim alban. Typ dödsstraff på bögeri i albanien. Inte på pappret sedan några år, men i realitet.
2021-03-29, 17:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
ELLER hur? Mergim kommer brisera. 🤣joel kommer krevera och gömma sig med Nardos.

Jag tror att Joel kommer se mellan fingrarna på alla fel Mergim har eller vilka dumheter han än säger.
Joel kunde ju knappt stå på benen, stackarn, när han såg Filip. Och nu efter 7 veckor måste han tömma bössan.
2021-03-29, 17:49
Medlem
Är det någon som sitter på info om den inkommande trion är mullvadar eller inte?!

Jag tycker att det låter sjukt orättvist att gamla deltagare skall få en ny chans. Har man varit med en gång så har man förbrukat sin plats!! Man borde iallafall INTE få komma in redan året efter. Blir sjukt arg över detta!
Ok om de kommer in som mullvadar för att röra om lite men, nej, jag vetefan vad jag tycker om detta 🤔
Avskydde bögrim förra året och gör det fortfarande, Jullan gillade jag, vicky kommer jag knappt ihåg.
Man kan ju vara rätt säker på att Bögrim kommer skaffa sig en auto iallafall för han lär inte kunna hålla käften om vad han sett o hört på utsidan. Vicky likaså.

Simon kommer säkerligen bli jävligt arg över att dessa kommer in tror jag. Han kommer tycka att det är orättvist, och jag håller med!

Simon for the win! 🤘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in