2021-03-29, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag ser inget intresse ärligt talat för Katti tyvärr i denna miljö den är det är ankward över det hela, Ska man ta in en i den åldern måste man hitta den perfekta pusselbiten och det är inte hon inte ens nära så den rekryteringen är fel!

Ska man ha in en mogen person så måste den personen vara förstående mot dem yngre och inte gnälla som Katti gör då det blir div lekar och annat som anspelar på sex då brnner det för hon, Känns som att hon passat bättre i tex Farmen där skulle hon vart i sitt rätta jag inte i BB!
Ligger mycket i det, men personligen tycker jag fortfarande att hon är en intressant ingrediens just för att hon är så mal placé i detta koncept. Men helt klart att farmen hade varit ett bra mycket mer logiskt program att placera henne i.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det har ju Jullan oxå
There you go... tror enda som vill in igen är bögrim. Resten tittarfiske.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Har Pedram sagt något mer om att lämna BB? Han har sett lurig ut senaste dagarna.

Hoppet är det sista som överger en!

Jag hoppas hoppas! Det skulle göra mig överlycklig! 🤩
2021-03-29, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Har Pedram sagt något mer om att lämna BB? Han har sett lurig ut senaste dagarna.

Hoppet är det sista som överger en!

nej allt var bara ett skådespel för att få sympatier
2021-03-29, 17:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag ser inget intresse ärligt talat för Katti tyvärr i denna miljö den är det är ankward över det hela, Ska man ta in en i den åldern måste man hitta den perfekta pusselbiten och det är inte hon inte ens nära så den rekryteringen är fel!

Ska man ha in en mogen person så måste den personen vara förstående mot dem yngre och inte gnälla som Katti gör då det blir div lekar och annat som anspelar på sex då brnner det för hon, Känns som att hon passat bättre i tex Farmen där skulle hon vart i sitt rätta jag inte i BB!

Jovisst. Men det är ändå andra som har triggat henne sist om ståkukar och vaginor. Det har skett fler och ännu värre saker porrhändelser så jag fattar inte att hon just väljer att ilskna till. Men av de som är kvar är det ju ett enigma att hon är kvar för hon gillar plötsligt inte läget längre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
There you go... tror enda som vill in igen är bögrim. Resten tittarfiske.

Tror det ligger något i det! Det finns något lurt med att kalla dem för "utmanare" i intervjun med Arantxa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Men det skiter ju Mergim i helt. Han är ju bara hobbymuslim.

Han är lika jävla fake som Peddot så de två kanske kommer överens och tar sig en omgång i duschen ikväll
🤮🤮🤮
Medlem
Zingo2s avatar
Ni som tror/hoppa Katti lämnar frivilligt, kan nog glömma det. Hon ger inte upp.
Ut med Madde!!!! Hoppas Grodan har några screenshot på henne.😎 För imorgon är hon förhoppningsvis glömd.
2021-03-29, 17:59
Medlem
Ridnes avatar
Den som inte ser och fattar att Nardos OCKSÅ är dökär i Adrian är blind. Gud vad hon springer och tjatar efter honom också.
2021-03-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Bara Victoria som ska stanna ryktas det om ✌️
Ja då blir det lika illa som om bögrim stannar. Fruktansvärt.
2021-03-29, 18:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Han är lika jävla fake som Peddot så de två kanske kommer överens och tar sig en omgång i duschen ikväll
🤮🤮🤮

Ett snyggt scenario.
2021-03-29, 18:00
Medlem
Citat:
Jag hoppas hoppas! Det skulle göra mig överlycklig! 🤩
Och att Ponne isf får komma åter! hade gjort min dag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in