2021-03-29, 17:17
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Någon som vet om Tanja får dricka fler enheter än 4 ikväll?
Vill se Julia och Tanja löpa amok ikväll medans de andra surar röven av sig.
2021-03-29, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ni vet väl om att Simon bland annat vet om att Mergim, Julia och Victoria går in ikväll va?

Igår precis innan dom bröt sändningen så förklarade han dessa 3 namn i sovrum eller 2 precis när han tog på sig en tröja

ja vi vet
2021-03-29, 17:18
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Eller missförstår allting och själv känner sig kränkt och nedvärderad.
Jag hoppas han och Nardos ryker ihop, det skulle kunna bli ett episkt gräl. Båda med IQ krukväxt gapar, skriker och missförstår varandra.
Tyvärr tror jag dock att Mergrim är för feg för att ta ett gräl med Nardos, men man kan ju alltid hoppas.

MVH/Gnomegirl.

Det tror inte jag heller, undrade ändå varför Mergim ALLTID skulle brösta upp sig mot tjejerna för jag såg honom aldrig i en sån situation mot killarna. Jag tror det är ett stort tecken på svaghet om man vill känna sig stark mot ett fruntimmer.
2021-03-29, 17:18
Medlem
Citat:
Hihihi, huvet på spiken.
Men Mergrims hybris lär väl göra att han ser sig själv som den största BB-stjärnan genom tiderna och han kommer gå runt och kräva respekt från de andra deltagarna.
Detta kan bli kul...

MVH/Gnomegirl.
VAD kommer han svara på första frågan alla fått hittills? Kille eller tjejj? Laddat med bira! 🤣🤣🤣
2021-03-29, 17:19
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Hihihi, huvet på spiken.
Men Mergrims hybris lär väl göra att han ser sig själv som den största BB-stjärnan genom tiderna och han kommer gå runt och kräva respekt från de andra deltagarna.
Detta kan bli kul...

MVH/Gnomegirl.
Det kommer bli en fantastisk kväll/natt, jag är sprallig som en 5-åring som väntar på tomten, klockan segar sig fram.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag mår dåligt av se Madde, klarar inte av det, hon är sån fin person, nu tar hennes resa liksom slut.
Nej hon blir kvar !
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kollade lite nyss på då Katti gick OCH man ser hon grinar illa då hon går undrar om hon inte kvittar in handduken frivilligt i afton, För det är ett elände om det hände ngt med höften och hon valde köra till veckofinalen för att se men jag TVIVLAR det håller....

Yep. Magica de Hex har uppenbara problem, jag går i liknande tankar. Någon gång måste nattrosan falla.
Kanske redan ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Någon som vet om Tanja får dricka fler enheter än 4 ikväll?
Vill se Julia och Tanja löpa amok ikväll medans de andra surar röven av sig.
GLÖM INTE JAQUI!!!🤩🤩🤩
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ni vet väl om att Simon bland annat vet om att Mergim, Julia och Victoria går in ikväll va?

Igår precis innan dom bröt sändningen så förklarade han dessa 3 namn i sovrum eller 2 precis när han tog på sig en tröja
Tanja hade berättat så hon vet också
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja vi vet

Hur kan Simon vet det?
2021-03-29, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det tror inte jag heller, undrade ändå varför Mergim ALLTID skulle brösta upp sig mot tjejerna för jag såg honom aldrig i en sån situation mot killarna. Jag tror det är ett stort tecken på svaghet om man vill känna sig stark mot ett fruntimmer.
= min gayrad...
2021-03-29, 17:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Magica de Hex har uppenbara problem, jag går i liknande tankar. Någon gång måste nattrosan falla.
Kanske redan ikväll.
Hon måste ta sitt vett och förnuft till fånga fan klarar man inte av tävlingar så går det bara inte, Nej i mon värld är det rökt för henne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in