2021-03-29, 12:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dutzehh
hade verkligen behövt Nardos som min PT! på riktigt!
Gränsfall till lyteskomik när en liten skrikande marshmallow är PT, men det är underhållande i alla fall.
2021-03-29, 12:24
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och som lök på laxen:skrik-bögrim vs fjolljoel. Det kommer KOOUUUkaaa efter 3 röda sekunder! 😱😱😱
Jag fattar inte varför jag tycker att Bögrim är så jävla roligt namn. Skrattar till varje gång. 😅
2021-03-29, 12:25
Medlem
htsolna08s avatar
De lär fatta att gamla deltagarna kommer vara mullvader..
så tror inte de kommer bli något kaos direkt..
Medlem
xrlpyts avatar
Kan vara en bra taktik av Adrian att trötta ut det enda fysiska hotet mot honom och ge honom träningsvärk inför morgondagens tävlingar..
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har du gått på flaskan?

Nej det är nog snarare det som är problemet kanske?

Ikväll kl 22 är jag pilsk, kär och arg igen. Älskar någon och hatar resten. Om jag väljer att festa med deltagarna alltså
2021-03-29, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och som lök på laxen:skrik-bögrim vs fjolljoel. Det kommer KOOUUUkaaa efter 3 röda sekunder! 😱😱😱

Joel är nog manligare än Mergim 😅 Mergim använder ju sig av Gumman och sånt
2021-03-29, 12:26
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gränsfall till lyteskomik när en liten skrikande marshmallow är PT, men det är underhållande i alla fall.
Man hade ju lyssnat på henne som PT och tränat satan. Mest för att så snabbt som möjligt slippa henne..
2021-03-29, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Jag tror verkligen inte han vill att hon ska åka, han har ju sagt att hon påminner om hemma, så jag tror innerst inne han kommer bli väldigt ledsen om hon åker ikväll.
Tror båda två känner mer för varandra än vad de vågar visa, men vem vet☺️

Tror också det! Han vill ju vara nära henne hela tiden, det känns som att det har skiftat mellan dom att han är mer på nu mot förut men jag kan ha fel. Jag hoppas hon blir kvar, dom är det enda ”paret” som skulle kunna bli därinne tror jag. Adrian och Madde kommer aldrig hända, han är för fokuserad på tävlingen och tar ju inte för sej överhuvudtaget. Han är ju mer på Nardos än Madde isf, enda anledningen till att alla hypar upp det är ju för att hon springer som en svans efter honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag fattar inte varför jag tycker att Bögrim är så jävla roligt namn. Skrattar till varje gång. 😅
Ja, och och mitt inre öga går ej radera, jag ser han klart och tydligt framför mig. Lismande mot kameran heeeeela tiden med ena ögat och det andra jagandes efter Lenny runt hela huset. Skriksjungandes...😳😳😳
Medlem
Svart-Skalles avatar
Har Adrian droppat Pedram helt? Ser ut som att han umgås med Dennis mer.
2021-03-29, 12:29
Medlem
Nardos är så OATTRAKTIV med hennes vidriga röst, gester och nuvarande utseende. Fattar inte vad AD ser i henne.
2021-03-29, 12:29
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej det är nog snarare det som är problemet kanske?

Ikväll kl 22 är jag pilsk, kär och arg igen. Älskar någon och hatar resten. Om jag väljer att festa med deltagarna alltså

Jag tror du och heligmoder hade varit ett radarpar.

Kollar inte ens på liven nu, hänger mest här. Vart fan är livet på väg? 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in