2021-03-28, 23:02
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Bianca Ingrosso har gått ut på sin Instagram och uppmanat tittarna att rösta kvar Adrian och Madde.

Åh nej Bianca ingrosso är en plåga, måste hon alltid synas och höras. 😩
Madde vill jag ha ut, tycker hon är tråkig. Adrian är ju inte rolig heller men jag gillar katti och Adrian mest av de som hänger löst.
2021-03-28, 23:02
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ha, du har koll din jävel, stämmer, men då måste hon va tyst hela tiden ✊🏿

Haha får hon inte stöna?
2021-03-28, 23:03
Medlem
Jag har kollat på BB via live cam sedan Gurkan satt i lilla-BB, ett par timmar om dagen varje gång det sändes.

Men nu i år så känner jag 0 intresse av att gå in på live cam och kolla under dagarna, för jag vet att ingenting kommer hända.

Är årets BB det sämsta hittils? Finns inga intriger man bryr sig om, inga bråk man väntar på att börja.. finns ingenting som får mig att vilja följa det som jag brukar göra.

Jag kan väl inte vara ensam om att känna på det sättet i år eller?
2021-03-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Så Steffi blandar Cola Zero och Sprite? Som ett fucking barn. Hon är säkert en sån som tycker det är SKOJSIGT med "spökvatten".

Och just det! Välling dricker hon också. 🤗🤗🤗
Tusen timmar senare. Hon äter även mackor med banan och curry som hon värmer i ugnen. 🤮🤮🤮
2021-03-28, 23:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Haha får hon inte stöna?
Menar du som ....... HEEEYYYYY, HEEEERYYYYYY, HEEEEEEEEEEEYYY så nej tack.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Bra där! Men va? Jag har alltid bara röstat en gång.... kan man rösta två gånger??? 😃

En från cmore appen och en från TV4 play appen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag blir nästan illa till mods att hon snart är en 34 årig kvinna som så desperat försöker få en man att sova med henne. Vart är hennes värdighet? Jag kan förstå att man blir kär och vill ha personen man förälskat sig i. Men har aldrig tidigare sett beteendet hon har, att som en kvinna i hennes ålder försöka "lura" en man att sova i samma säng och springa efter honom dygnet runt.

Tänk så hon svansar efter honom nu när hon vet att han inte kan vara någon annanstans än i huset. Tänk om dom blir ett par utanför. Kommer hon ringa honom hela tiden för att kontrollera vart han är? Hon är nog snäll men alldeles för osäker. Hade hon varit 20 år hade jag förstått det mer.

Håller med, hon känns besatt.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jag har kollat på BB via live cam sedan Gurkan satt i lilla-BB, ett par timmar om dagen varje gång det sändes.

Men nu i år så känner jag 0 intresse av att gå in på live cam och kolla under dagarna, för jag vet att ingenting kommer hända.

Är årets BB det sämsta hittils? Finns inga intriger man bryr sig om, inga bråk man väntar på att börja.. finns ingenting som får mig att vilja följa det som jag brukar göra.

Ja absolut det sämsta hittills med undantaget att dom haft kanske två fester som ändå varit lite roande att kolla på. Trots det kollar jag alldeles för mycket, men det är ju för att man är dum i huvudet helt enkelt.
2021-03-28, 23:07
Medlem
Alltså, vad är det jag ser. Två vuxna som springer runt och petar på varandra och skriker allt vad de har.
2021-03-28, 23:08
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram har ju berättat för Adrina och Nardos om hans snesteg och fått kärleksfulla råd så nu måste han ju ännu mer skärpa sig för de lär ju märka om han är seriös eller inte..
2021-03-28, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash

Samma här. Senaste veckan har jag mest bara kollat tävlingarna och när de lägger sig för kvällen. Jag tappar intresset alltmer...känns konstigt när man varit bb-nörd i 20 år.
2021-03-28, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag blir nästan illa till mods att hon snart är en 34 årig kvinna som så desperat försöker få en man att sova med henne. Vart är hennes värdighet? Jag kan förstå att man blir kär och vill ha personen man förälskat sig i. Men har aldrig tidigare sett beteendet hon har, att som en kvinna i hennes ålder försöka "lura" en man att sova i samma säng och springa efter honom dygnet runt.

Tänk så hon svansar efter honom nu när hon vet att han inte kan vara någon annanstans än i huset. Tänk om dom blir ett par utanför. Kommer hon ringa honom hela tiden för att kontrollera vart han är? Hon är nog snäll men alldeles för osäker. Hade hon varit 20 år hade jag förstått det mer.

+1!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in