2021-03-29, 16:24
Medlem
Det kommer bli stökigt ikväll och inatt.
Hur laddar ni?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vilka tror ni mergim, Julia och Vicky kommer klicka bäst med i huset då?
Vem har Alex, Madde och Dennis klickat bäst med i huset? samma gäng.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Är lite kluven.... Känns det inte lite väl drastiskt att slänga in förra årets deltagare? Nu kommer de inglidande som några "kändisar" som ska ställa till det i huset... Fick man inte nog av dem förra året???
Och så ska årets deltagare känna sig "starstrucked" ?!!?... Kanske bara jag som är lite trött på allt, men det här är väl ändå ett lågmärke?? (alltså att plocka in förra årets deltagare)....

Var ju samma förra året, fast då var det inte gamla deltagare som kom in som "kändisar" utan det var ju jocke som man ändå får säga är 100 ggr mer kändis än vad dessa tre är.
2021-03-29, 16:25
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han kallar sig "social kameleont" Jojo det kan man ju också kalla det när han tar efter Adrians klädstil, tjej, dialekt och uttryck. Han tar även efter en del uttryck och saker som Simon säger för att han vill vara roliga killen. Tyvärr blir det platt fall eftersom han inte bara är ful och dum i huvudet. Han är tråkig också Sorry, det var inte snällt av mig men Alex tar fram mina absolut sämsta sidor.
You and me Ridne

Blir inte detta säsongens galnaste kväll blir jag fan besviken. "Fuck you bäjbi" ska dåna i lokalerna!
Medlem
EasyJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det kommer bli stökigt ikväll och inatt.
Hur laddar ni?

Jag laddar med att sätta väckarklockan på 06:00 ja jobb ju
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vi måste vara long lost twins eller nåt för varje gång du postar ett inlägg så får jag känslan att du läser upp det jag tänker i min hjärna vi har typ samma åsikter om 99% saker och samma killsmak

Haha du och jag Kagay Men... Dennis är min!! Hehe
2021-03-29, 16:26
Medlem
Citat:
Var ju samma förra året, fast då var det inte gamla deltagare som kom in som "kändisar" utan det var ju jocke som man ändå får säga är 100 ggr mer kändis än vad dessa tre är.
Joe kom in.🤪
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan låter som ett scenario gottigt nog i afton...
Låga odds på att Olga dyker upp iafton sedan behöver inte Joel springa runt och leta ngn att kramas med, Emelie får byta säng illa kvickt och är Madde ute ur bilden lär Officeren snällt få komma till den sängen och sedan snurrar det på!

Vicky lär väl ge en utläggning om världen åt alla och Nardos kommer fundera var ligger det, Eller blir Madde kvar kommer Officeren vaktas med hököga så inget händer med han så ingen ny rekryt anfaller han....
¨
Kommer bli en hög INTRESSANT afton!

Hahaha.
Egentligen är detta en fullträff att gräva fram helt begagnade deltagare. Förutom Jullan som alltid är fräsch som liljekonvalj. Dessa andra saknar betydelse. Ingen är intresserad av dom. Endast Jullan har ett värde kvar av trion. Vicky Pollard är så bränd att hon själv känner röken. Albanen är så jävla passé så inte ens hans egen morsa vet vem han är.

Den sköna Myteristen kanske får en ny tjalle efter ikväll, och tar hon inte den är det kompaniknull.
Spännande.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Vilka var elakaste mot Dennis? Jag har missat hela veckan. Haft massa jobb.

Vilka var det och varför?

Har jag fattat det rätt när jag säger att dom värsta var Alex, Simon och Pedram?
Alex, Emelie var värst enligt mig, resten förutom Tanja Jackie och Nardos var inte nådiga de heller.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:

Ja, så är det ju.. Och han drog efter någon natt... Få se om det upprepar sig iår!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
You and me Ridne

Blir inte detta säsongens galnaste kväll blir jag fan besviken. "Fuck you bäjbi" ska dåna i lokalerna!
🤣🙌
2021-03-29, 16:27
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
tror ni dom gamla deltagarna är jokrar som kmr va inne en bestämd tid eller är dom med i tävlingen som vanliga deltagare?

Jokrar !!!!!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in