2021-03-29, 16:27
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Eller hur, man kommer inte orka helt enkelt.

Tänk dig hon tillsammans med fläskhajen Ljugith, som konstant kommer att försöka överträffa varandras mytoman-lögner!

Dom två sinnessjukaste narccissist psykopaterna som existerat någonsin!!! 🤮

Snacka om the perfect storm! Också en skrikande galen Albanjävel som lök på laxen!

Outhärdligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med! Hon har intelligens som en nibelprisvinnare i.., Eller vad skriver jag, EN! Som alla nobelpristagare som någonsin existerat. Hon har rest land och rikte runt, har haft alla slags jobb och kan allt om allt. Bra jobbat vid 22 års ålder.

Mmmmm ni skriver det så bra.
Brukar kunna hålla lugnet och skratta åt personer jag ogillar i dokusåpor men det här är något helt annat. Jag tål henne inte. Inte ens efter pillerintag är det uthärdbart. Jag är hellre inlåst i en 8kvm cell med Mergims OO AAAAH dånandes i högtalare 24 timmar om dygnet än att bevittna det som sker ikväll.
2021-03-29, 16:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
You and me Ridne

Blir inte detta säsongens galnaste kväll blir jag fan besviken. "Fuck you bäjbi" ska dåna i lokalerna!

Ohhhhhh ja
Ska sitta bänkad för tror det kommer bli drama, hångel och massa shots. Bäst Katti låser in sig i turkosa sovrummet redan vid 22-tiden om hon är kvar
Medlem
Hallå Exonphspoilwr la previs upp att vi mst ha kvar Mergim och hans drama. de betyder alltså att de kmr stanna. Och enligt bbpolisen kmr 2 åka varje vecka
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vem har Alex, Madde och Dennis klickat bäst med i huset? samma gäng.

Vet att Vicky hyllat nardos på sin story tidigare. Kan tänka mig att mergim är på samma spår. Men Julia? Ser inte henne klicka med nardos, men jag kan ha fel.

Madde hänger ju mest med ad, Nardos, Joel och en del med Emelie.

Alex har jag noll koll på faktiskt. Han går efter emelie och Madde har jag sett men vet inte vem han klickar bäst med.

Dennis har ju hyllat nardos på Instagram tidigare och pratat en del med henne i huset. Annars har jag svårt att avgöra, han har inte varit inne så länge och missat en del idag förutom att jag hörde att han satt och frågade ut nardos om vad för killar hon gillar.

Vilka tänker du på?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det kommer bli stökigt ikväll och inatt.
Hur laddar ni?

Har ett tjusigt rödvin på luftning sedan lunch. Ska dricka hela själv utan att skämmas och hoppas att IKVÄLL är den där kvällen vi alla väntat på sen säsongen började!

Jag vill ha ALLT och lite till
2021-03-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Alex, Emelie var värst enligt mig, resten förutom Tanja Jackie och Nardos var inte nådiga de heller.
Varför Emelie? Hon gick ut ur poolrummet som en tjurig fjortis men annars så var hon inte direkt elak mot någon annan än övriga deltagare i huset som pushat henne till att stöta på nya deltagare hela tiden
2021-03-29, 16:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahaha ja absolut hoppas han på det. Han vill lägga sina feta slemmiga korvfingrar på kvinnsen och tror att det bara är Adrian som står i vägen för detta. Tror inte att en enda tjej är sugen på honom.

Det bästa är ju att allt du skriver är sant. Han är ju helt övertygad om detta.
Det är ju hur kul som helst.
2021-03-29, 16:30
Bannlyst
Hur röstar dom på discord?
2021-03-29, 16:30
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Joe kom in.🤪

Ja just det!
2021-03-29, 16:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det kommer bli stökigt ikväll och inatt.
Hur laddar ni?
Guinness och seniorblöja.
Du då?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hah! Jag trodde att Kråk-Lisa 2020 var tillbaka, men det var bara Adrian.
Medlem
Det blir intressant att se hur Emelie hanterar det hela ikväll, tror hon kan komma att tappa det en smula. Lär bli grinande över hur de redan är kända och har sina fans och influencerhalloj och buhu-buhu. Hon är väl den enda som sagt att hon kollade hela förra säsongen?

Katti har ju dragit en del ”referenser” från förra året och Simon namedroppade deltagare senast igår, så de har nog lite koll också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in