2021-03-29, 16:19
Medlem
Nardos får till ett garv då och då som låter exakt som clownen Krusty.
2021-03-29, 16:19
Medlem
EasyJoes avatar
Mergrim kommer gilla Dennis, han är ju som Lennie fast mer mann.
2021-03-29, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Hon pratar nästan ingen norrländska vad jag hört men jag har ett minne av att hon sagt att hon har bott i Luleå tidigare. 🤔
Polack. Bott i norrland, så ja norrlänning. Störtskön. Tycker synd om henne, hoppas det är mullvadgrej. Ska HON behöva sitta inlåst med de där trötta gässen? Jag som tittar ruttnar...
2021-03-29, 16:21
Medlem
lassed69s avatar
Är lite kluven.... Känns det inte lite väl drastiskt att slänga in förra årets deltagare? Nu kommer de inglidande som några "kändisar" som ska ställa till det i huset... Fick man inte nog av dem förra året???
Och så ska årets deltagare känna sig "starstrucked" ?!!?... Kanske bara jag som är lite trött på allt, men det här är väl ändå ett lågmärke?? (alltså att plocka in förra årets deltagare)....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Nardos får till ett garv då och då som låter exakt som clownen Krusty.

Hahahah, TACK<3
Har tänkt på att det låter exakt som en karaktär flera gånger men aldrig kommit på vem.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gamnacken 2.0 fläskpadde version allra våtaste dröm är att Officeren åker. Plötsligt blir han 1'a snyggast i huset och får Autobahn till Maddes trosor. Han är redan en 8'a för Ystad så nu är siktet inställt på nästa kviga att fälla.
haha Gamnacken 2.0 får nog vika ned korten och inse sig besegrad i afton, Han tror han är gudsgåva till kvinnan då han studerat Gamnacken original som också tror det.....

Officeren kommer ha passet till Madde inne och utanför huset medans 2.0 får söka sig vidare!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja! Han vill vara Adrian så han tar efter allt.. Psykopatvarning på grabben.
Han har så oskön personlighet också och verkar lida av storhetsvansinne. Bölade en hel kväll för att hans kassa låt spelades och tror att han är världens snyggaste, roligaste och mest eftertraktade svärmorsdröm. Tänk att ha så fel uppfattning om sig själv. Jordens största TÖNT. Ahhh blir förbannad bara jag tänker på honom
Vi måste vara long lost twins eller nåt för varje gång du postar ett inlägg så får jag känslan att du läser upp det jag tänker i min hjärna vi har typ samma åsikter om 99% saker och samma killsmak
2021-03-29, 16:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gamnacken 2.0 fläskpadde version allra våtaste dröm är att Officeren åker. Plötsligt blir han 1'a snyggast i huset och får Autobahn till Maddes trosor. Han är redan en 8'a för Ystad så nu är siktet inställt på nästa kviga att fälla.

Hahaha ja absolut hoppas han på det. Han vill lägga sina feta slemmiga korvfingrar på kvinnsen och tror att det bara är Adrian som står i vägen för detta. Tror inte att en enda tjej är sugen på honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Är lite kluven.... Känns det inte lite väl drastiskt att slänga in förra årets deltagare? Nu kommer de inglidande som några "kändisar" som ska ställa till det i huset... Fick man inte nog av dem förra året???
Och så ska årets deltagare känna sig "starstrucked" ?!!?... Kanske bara jag som är lite trött på allt, men det här är väl ändå ett lågmärke?? (alltså att plocka in förra årets deltagare)....
Tittarfiske från tråk pk tv4. Så långt är jag med.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Har köpt liven igen! Nu kan de bli riktigt bra,

Mergim, julia och Viktoria = de som gjorde mest drama förra året.

Hoppas på ett ordentligt kaos ikväll
2021-03-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Jag manifestar att Mergim delar säng med Dennis inatt
2021-03-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Och Dennis kommer..? 🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in