2021-03-29, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har ju ingen aning, bara spekulerar. Jullan hade ju salongen förra året också så det kan hon nog lösa i år också. Vicky har jag noll koll på vad hon jobbar med nu, detsamma med mergim. Vad gör dom nuförtiden?
Går på gatan och sökt in på bb i år IGEN! 🤣🤣🤣 "killgissar"
Medlem
EasyJoes avatar
Tittarna ska rösta om dom vill ha kvar Dennis eller ej. Precis som Rodney i BB 2012!!

Givet han ska vara kvar. Punkt
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Japp! De i uppdragsrummet fick se när resten av gänget fick beställa in valfri pizza och sedan valde att inte dela med sig till de i uppdragsrummet. Blev ett jävla liv

Ja just det, så var det!!
2021-03-29, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det vore faktiskt skitkul om han fick välja ut några, sen får de världens finaste kväll tillsammans. Då fattar de andra vilka svin de har varit och att tittarna och BB inte uppskattar deras beteende

Men jaa-a! Innan dess ska lite klipp från 30-årsfestkvällen visas på skärmen, bl.a. det när Alex sitter och smaskar i sig smörgås i bubbelpoolen och berättar vad han tycker och tänker om Dennis. 😏
2021-03-29, 15:52
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Tittarna ska rösta om dom vill ha kvar Dennis eller ej. Precis som Rodney i BB 2012!!

Givet han ska vara kvar. Punkt

Du gissar eller pågår det en omröstning?
2021-03-29, 15:52
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag menar slaktare specifikt och styckeriet var ju en annan avdelning där de fixade till alla delar efteråt och där var inget speciellt.

Jag märkte den jargongen tydligt under själva avlivningen och det momentet främst.
Det har du rätt i Slaktning är en sak styckning en annan
2021-03-29, 15:53
Medlem
Är det inte lite märkligt av BB att lägga upp klipp på Adrian och Madde tillsammans och skriva ”för er som hoppas på lite löve i huset?” När båda hänger löst.
2021-03-29, 15:54
Medlem
Mouchinos avatar
Fan, helt rätt att plocka in 3 fd BB deltagare och som jag skrev tidigare så tänker man.. Om alla gick bananas över att Dennis kom in, hur fan ska de kunna smälta att TRE nya och som DESSUTOM var med i förra säsongen plötsligt ska tävla om 1 miljon?

Detta är så jävla bra! Dennis ankomst var ju anspråkslös i jämförelse med hur kvällens entrée kommer att bli. OH MY LORD!

De tre är dessutom rätt hetlevrade och kommer att ta för sig. Det här kan bli det bästa försöket av BB att sätta fart på den här vinterdvala segeriet i huset!
2021-03-29, 15:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Det har du rätt i Slaktning är en sak styckning en annan

2021-03-29, 15:55
Medlem
Gnomegirls avatar
Igår var fyran i högform.
De första två gångerna jag loggade in var det censur. Tredje gången stod flygmalajen och puttade sin j-a burk i kombination med ett fruktansvärt lagg på både bild och ljud.

Vid sista försöket var de på väg att lägga sig. Jag drabbades av ett sådant gnomeraseri att jag sa upp C-more och var på väg att slänga ut både dator, skärm, spis, bokhyllor och soffgrupp från balkongen och bestämde mig för att sluta kolla.

Sedan idag läser man att min näst största BB-idol näst efter Rägger, Julia kommer in igen.
Tyvärr i sällskap med Jämtlands skam Vicky Murloc och gaphalsen Mergrim. Syntax error i min lilla hjärna.

Tänk er Mergrim, Judith och Nardos skrikande som vrålapor i kör. Jag ger mig f-n på att fyran har hemligt samarbete med Bose, JBL eller någon annan högtalartillverkare och skall spräcka våra burkar så vi tvingas köpa nya.

Men med såhär många i huset är det dags att BB rör om rejält. Min dröm vore att de sa: "Den här veckan sitter samtliga löst. Tittarna kommer ges möjlighet att rösta ut, och de tio av er med flest röster åker."
Det skulle kanske kunna sätta lite fart på de söndercurlade slöfockarna.

Personligen skulle jag vänta utanför på den fege flygmalajen och snäll som jag är, ge honom ett par handskar och ett par knäskydd.
Sedan skulle han på alla fyra få putta sin j-a burk med näsan ända till Torgau.

Hoppsan, det blev ett långt inlägg detta. Ber om ursäkt, men jag var tvungen att ventilera lite frustration.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-29, 15:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Kollar på gårdagens avsnitt och hur fan kan Alex tro att han är i rangordning nummer 2 där inne? Skulle inte ens ta i han med tång

Han har så otroligt skev självbild att det är komiskt Han tror verkligen att han är snygg.. ALLA därinne är sexigare än honom. Precis alla. Han är motbjudande.
2021-03-29, 15:56
Medlem
Säga vad man vill om Pedros, men mycket film och skådisar kan han. Frågan är om han känner sig som en skådis som är med i en film när han är där inne? Har ni inte sett blickar och dylikt han brukar hålla på med? Även på sättet han pratar. Allt ska låta så macho och perfekt. Hollywood-Pedros next.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in