Igår var fyran i högform.
De första två gångerna jag loggade in var det censur. Tredje gången stod flygmalajen och puttade sin j-a burk i kombination med ett fruktansvärt lagg på både bild och ljud.
Vid sista försöket var de på väg att lägga sig. Jag drabbades av ett sådant gnomeraseri att jag sa upp C-more och var på väg att slänga ut både dator, skärm, spis, bokhyllor och soffgrupp från balkongen och bestämde mig för att sluta kolla.
Sedan idag läser man att min näst största BB-idol näst efter Rägger, Julia kommer in igen.
Tyvärr i sällskap med Jämtlands skam Vicky Murloc och gaphalsen Mergrim. Syntax error i min lilla hjärna.
Tänk er Mergrim, Judith och Nardos skrikande som vrålapor i kör. Jag ger mig f-n på att fyran har hemligt samarbete med Bose, JBL eller någon annan högtalartillverkare och skall spräcka våra burkar så vi tvingas köpa nya.
Men med såhär många i huset är det dags att BB rör om rejält. Min dröm vore att de sa: "Den här veckan sitter samtliga löst. Tittarna kommer ges möjlighet att rösta ut, och de tio av er med flest röster åker."
Det skulle kanske kunna sätta lite fart på de söndercurlade slöfockarna.
Personligen skulle jag vänta utanför på den fege flygmalajen och snäll som jag är, ge honom ett par handskar och ett par knäskydd.
Sedan skulle han på alla fyra få putta sin j-a burk med näsan ända till Torgau.
Hoppsan, det blev ett långt inlägg detta. Ber om ursäkt, men jag var tvungen att ventilera lite frustration.
MVH/Gnomegirl.