2021-03-29, 15:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Älskar det! Vill minnas att det var något förra året då vissa fick se på stora skärmen vad dom andra gjorde i annexet/uppdragsrummet. Inte en tävling alltså. Eller var det då när vissa blev inlåsta i uppdragsrummet, med minimöbler, minimadrasser osv? Då mergim lackade för att han inte hade cigg.

Men jag vill minnas att det var så iaf och att dom i uppdragsrummet inte visste att dom andra såg och sen blev det tjafs efteråt.

Haha hmm det kommer jag inte ihåg.. Men jag älskar sådana tvistar. Dels så blir det en kollektiv bestraffning. Dels sätts deras samvete på prov. Och att se de som betedde sig illa på festen tvingas se när de som betedde sig väl mot Dennis få ha världens fest skulle bara vara så rätt. Mobbning och utfrysning ska fan bestraffas!
Medlem
Citat:
Att dom kommer in som ordinarie deltagare men kommer att få tävla om sin plats i huset? Kanske bara en som får vara kvar.
Riggat som fan isf. Bögrim kvar. Viccan och Jullan har annat för sig än bb...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Inga förändringar på oddsen hittills, gissar på att dom kommer säga att det är jättejämt ikväll.
Sen krånglar fortfarande appen för många och det går inte rösta.
Känns som produktionen kan välja vem som får åka hem ikväll, förhoppningsvis Kattis.
Det lär komma inom 3 timmar 100%
Unibet är fega fittor som inte vågar sätta ut deras odds på big brother =)
2021-03-29, 15:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
” Med nya deltagaren Dennis Asteson i huset väntar nya överraskningar redan på måndagens veckofinal.

Jag kan säga att det kommer in tre utmanare från förra säsongen. Det kommer även framöver bjudas på flera plot twists i veckofinalerna. Som tittare kommer det att bli superspännande.”

Om Dennis lämnar ikväll, vad skulle det vara för kul med det 🤷🏻‍♂️

Nej precis. Om han bara ska lämna ikväll, utan något annat lurigt som att tex rädda nån av de fyra som hänger löst, så finns det inget underhållningsvärde i det. Han har ju inte skapat kaos (förutom att kvällen han kom in blev kaos, men det var ju dom andra deltagarna som skapade det) eller rört runt i huset. Så lämnar han som mullvad utan någon annan twist blir det mest "jahapp, hejdå".
2021-03-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel

Äckel-Vicky hade gjort allt för att få stanna där inne och få lite till fame. Jag garanterar dig det
2021-03-29, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sant! blir tufft för juddan när jullan trillar in, kan utlova jidder redan ikväll
OCH då Fjolljoel UTGÅR från att bögrim är bög, ååååh vad jag längtar! 😃😃😃
2021-03-29, 15:47
Medlem
Citat:
Älskar det! Vill minnas att det var något förra året då vissa fick se på stora skärmen vad dom andra gjorde i annexet/uppdragsrummet. Inte en tävling alltså. Eller var det då när vissa blev inlåsta i uppdragsrummet, med minimöbler, minimadrasser osv? Då mergim lackade för att han inte hade cigg.

Men jag vill minnas att det var så iaf och att dom i uppdragsrummet inte visste att dom andra såg och sen blev det tjafs efteråt.
Japp! De i uppdragsrummet fick se när resten av gänget fick beställa in valfri pizza och sedan valde att inte dela med sig till de i uppdragsrummet. Blev ett jävla liv
2021-03-29, 15:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel

Jag har ju ingen aning, bara spekulerar. Jullan hade ju salongen förra året också så det kan hon nog lösa i år också. Vicky har jag noll koll på vad hon jobbar med nu, detsamma med mergim. Vad gör dom nuförtiden?
2021-03-29, 15:49
Medlem
StoriaiLs avatar
Den sjuuukaste filmen Alex sett är... Hangover games..
Han kan ju inte sett särskilt mycket film om det är den sjukaste filmen han sett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Äckel-Vicky hade gjort allt för att få stanna där inne och få lite till fame. Jag garanterar dig det
Hon har väll hängt med tess sen hon fick lämna. Mycket konstigt om det ses mellan fingrarna av pk-tv4. Fast inte mig emot. Viccan platsar tyvärr i detta trötta gäng...
Medlem
Kollar på gårdagens avsnitt och hur fan kan Alex tro att han är i rangordning nummer 2 där inne? Skulle inte ens ta i han med tång
2021-03-29, 15:50
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja just det det sade hon ja.. Jag är fasen övertygad om att produktionen har tagit ett snack med henne.
Fan vad dåligt isåfall för då behärskar hon sig och ändrar ett beteende hon inte hade ändrat om hon inte hade fått info om vad utsidan tycker om henne. Nu är hon fake och spelar fin. De skulle kastat ut henne istället för att ge henne tips på hur hon ska ändra sin personlighet för att blidka tittarna.
Rent jävla fusk är det ju, och sjukt orättvist mot dom andra! 🤬
Men exakt vad man kunnat vänta sig av kräken i produktionen givetvis. 😡

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in