2021-03-29, 15:26
Bannlyst
Inga förändringar på oddsen hittills, gissar på att dom kommer säga att det är jättejämt ikväll.
Sen krånglar fortfarande appen för många och det går inte rösta.
Känns som produktionen kan välja vem som får åka hem ikväll, förhoppningsvis Kattis.
2021-03-29, 15:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Vilket trams!!Är själv Styckmästare..Dra åt helvete Nej men ärligt bara för man har ett sådant yrke är man inte Iskall bara lite

Jag menar slaktare specifikt och styckeriet var ju en annan avdelning där de fixade till alla delar efteråt och där var inget speciellt.

Jag märkte den jargongen tydligt under själva avlivningen och det momentet främst.
2021-03-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Du har en poäng. Tror inte jag har sett Emelie visa någon nån slags ömhet, har heller inte hört henne fråga hur någon mår.

Kanske har hon fått sin VD-pappas känslolösa kalla sidor och psykopatgener, vem vet.

För att hon tycker det är jobbigt , sa hon precis , hon och Simon är lika dana dom går bort från folk som hänger löst , då dom tycker att det är jobbigt
2021-03-29, 15:29
Medlem
Om Adrian verkligen hade någon intresse för Madde hade han inte viljat spendera vad hade kunnat vara hans sista timmar med henne?
Medlem
Zingo2s avatar
Tror Simon kommer att bli ledsen om Stef åker. Han gillar henne.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Om ad åker, hur kommer Madde bli? Svar: Fri
Om Steffi åker, kommer Simon ragga på nån annan? Svar: Ja, på Adrian
Om Madde åker.... Hmm kanske hur kommer ad ta det? Svar: Han kommer inte märka att hon åkt, eller att hon överhuvudtaget varit i huset
Om katti åker, kommer det bli mer hångel? Svar: Oklart

Neeeej nu gav du mig svaret ju. Nu blir det ingen spänning för mig ikväll!

2021-03-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Du har en poäng. Tror inte jag har sett Emelie visa någon nån slags ömhet, har heller inte hört henne fråga hur någon mår.

Kanske har hon fått sin VD-pappas känslolösa kalla sidor och psykopatgener, vem vet.

Inte direkt, hon är den personen som oftast gråter mest när någon lämnar.
Medlem
Mouchinos avatar
Adrian passar mycket mycket bättre utan smulan på huvudet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Oooohhh.. hoppas att det kanske kommer någon sorts tvist att BB säger:

"Dennis. Eftersom din 30-årsfest blev förstörd av surkukar i huset så får du välja ut 5 stycken av de som var schysstast och de blir immuna denna vecka OCH du får en en brakmiddag med dessa under veckan"

Hahaha, wow. Fantastiskt! På tok för hög förhoppning för att inte bli besviken dessvärre, men en ordentlig tvist hade verkligen inte suttit fel. Vi behööööver det.
2021-03-29, 15:31
Medlem
Ridnes avatar
Är det bara jag som märkt en helomvändning i Judiths beteende senaste veckan?
Hon moralpredikar om andras "ofredanden". Hon säger att hon blir obekväm när Simon pratar om sin boner, hon säger att hon inte vill hångla på fester längre. Dessutom tycker jag att hon har tonat ner Tanjastalkingen.

Undrar om hon blivit tillsagd i bikten igen om hur hon framstår på utsidan och de vill hjälpa henne på traven med att bli mer gillad av tittarna. Det märks ju att produktionen håller henne som en av deras favoriter så skulle inte förvåna mig.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Oooohhh.. hoppas att det kanske kommer någon sorts tvist att BB säger:

"Dennis. Eftersom din 30-årsfest blev förstörd av surkukar i huset så får du välja ut 5 stycken av de som var schysstast och de blir immuna denna vecka OCH du får en en brakmiddag med dessa under veckan"
Och obegränsat med bira! 😁

Och givetvis får dom andra ingenting, inte ett skvatt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Ni som har koll på Facebook och sånt, vem är det som folk röstar minst på där?

Madde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in