2021-03-29, 14:44
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hon är fan vackrare nu än vad hon var där. Anagligen därför jag inte minns henne från Robinson.

Vacker kanske är ett litet väl starkt ord...
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Om man ska vara lite positiv (vilket jag sällan är så förstår inte varför jag ska vara det nu men) så kommer vi i alla fall slippa höra Mergims "OOOOO AAAAAAAAHHH" eftersom de inte får sjunga på kommersiell musik 🤪
Hmm, tänkte på det.
Förra året måste ju idioterna i produktionen vetat om att Albangalningen skulle terrorisera med den där värdelösa jävla dancemonkey låten?

Och betalat STIM på den!?

För jag kan då inte minnas att dom någonsin sa ifrån när Mergim sjöng....förlåt ylade på den låten!

Det kom ju aldrig nån "sjung inte på kommersiella låtar" varningar, väl? 🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gulligt att de klickar och boostar varandra, men jag tåååååål verkligen inte Jacki samtidigt som jag är ohälsosamt förtjust i Steffi..! Känns såå jobbigt.
Jag ogillar ju båda så för mig är det ren tortyr att titta på nu. Ska nog koncentrera mig lite på jobbet istället, mycket roligare än det här.
2021-03-29, 14:45
Medlem
1754s avatar
Information från en BB-grupp på Facebook, som publicerar en intervju med Arantxa:

"Flera överraskningar är att vänta när Big Brother närmar sig halvlek.
Det avslöjar programledaren Arantxa Álvarez i en stor intervju.
Som tittare kommer det att bli superspännande, säger hon.
Sedan drygt två veckor tillbaka rattar Arantxa Álvarez skutan själv. Den tidigare parhästen Malin Stenbäck har lämnat för att spela in Bachelor i Grekland, vilket har inneburit en del förändringar i rollen som programledare för Big Brother.
För mig är det inga konstigheter att programleda, det har jag gjort i ett par år nu. Men det här är definitivt ett av de större programmen jag gjort ensam som programledare och det var väldigt skönt att jag fick köra ihop med Malin i början, som är veteran i gamet och som har stenkoll på programmet. Jag tycker också vi hittade vår dynamik som duo och nu måste jag mixa mellan dem två rollerna när jag kör själv, säger Arantxa Álvarez.
Hyllar expertduon
Tillsammans med experterna Kirsty Armstrong och Filip Dikmen vägleder hon och underhåller tittarna måndag till torsdag. De senaste snackisarna behandlas och analyseras, allt för att paketera, erbjuda och leverera en så bra tittarupplevelse som möjligt.
De är superroliga och det är mycket som inte står i manus. Jag kanske får feeling, säger nånting och de är hela tiden med på det. Det är svinroligt att vi synkar så bra.
Programledaren tycker också att hon har fått sätta sin prägel på programmet och kunnat injicera en rättmätig dos Arantxa.
Det har verkligen inte varit några konstigheter. Jag ville ha en vinjett till Filips domstol och tyckte den skulle vara lite tacky med lite flames. Jag har en väldigt glammig sida, men också en tackyflames-sida, och undrade om vi kunde få in det i programmet. Då blir det också en del av en själv och man får bidra med idéer till innehållet. Man har en tanke och så testar man det, även om det inte får rubba formatet för mycket.
"Kommer flera plot twists"
Följt av en händelserik säsong med flera skandaler och programledare som hoppar av, ville Arantxa försäkra sig om att produktionen var transparenta med vilka deltagare de plockade in innan hon tackade ja till jobbet.
För mig har det alltid varit viktigt att ha en rak kommunikation, föra dialog och händer det något i huset vill jag vara insatt i det. Jag fick också info om att det är 100 dagar, det kommer hända saker, vara shitstorm och vara upp och ner, men att det inte är jag som är inne i huset. Vi runt omkring försöker sköta det vi kan. Malin sa det bra när vi intervjuades i Nyhetsmorgon inför premiären: ”Jag är programledare men det betyder inte att jag står för vad folk i huset säger eller gör.” Vi får aldrig glömma att det är ett socialt experiment.
Med nya deltagaren Dennis Asteson i huset väntar nya överraskningar redan på måndagens veckofinal.
Jag kan säga att det kommer in tre utmanare från förra säsongen. Det kommer även framöver bjudas på flera plot twists i veckofinalerna. Som tittare kommer det att bli superspännande."

Detta kan man tolka som att Dennis är en mullvad:

"Med nya deltagaren Dennis Asteson i huset väntar nya överraskningar redan på måndagens veckofinal."
2021-03-29, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Yay! Hon verkar schysst tycker jag.. Förstår inte vad alla har emot henne. Hon är ju så mycket
roligare att titta och lyssna på än de flesta därinne <3
Nä, folk vill ha trååååkigt folk. Som går runt och inte gör ett jack shit. Jaqui och Tanja samt Steph är sköna, ut med Emilie och Madde. Katti och Nardos, skit samma. 🤣👍
2021-03-29, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, tänkte på det.
Förra året måste ju idioterna i produktionen vetat om att Albangalningen skulle terrorisera med den där värdelösa jävla dancemonkey låten?

Och betalat STIM på den!?

För jag kan då inte minnas att dom någonsin sa ifrån när Mergim sjöng....förlåt ylade på den låten!

Det kom ju aldrig nån "sjung inte på kommersiella låtar" varningar, väl? 🤔

Nä, det gjorde det inte. Antingen är det en lögn för att slippa deltagarnas sång hela dagarna eller så blev det jävligt dyrt förra året.
2021-03-29, 14:46
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Tröttnat på Emelie också eftersom dom bara visar henne på Big Brother. Allt handlar om henne och hur hon själv mår. Har hon tänkt på att det finns andra människor i huset också. Alla andra ska fråga hur hon mår. Har hon någonsin frågat hur någon annan mår i huset. Ego stort ego fjortis raggare som det kallas.

Du har en poäng. Tror inte jag har sett Emelie visa någon nån slags ömhet, har heller inte hört henne fråga hur någon mår.

Kanske har hon fått sin VD-pappas känslolösa kalla sidor och psykopatgener, vem vet.
2021-03-29, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Vacker kanske är ett litet väl starkt ord...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nä, det gjorde det inte. Antingen är det en lögn för att slippa deltagarnas sång hela dagarna eller så blev det jävligt dyrt förra året.

Mergim får inget gage för årets medverkan. Han betalar fortfarande tillbaka på förra årets STIM-räkning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Du har en poäng. Tror inte jag har sett Emelie visa någon nån slags ömhet, har heller inte hört henne fråga hur någon mår.

Kanske har hon fått sin VD-pappas känslolösa kalla sidor och psykopatgener, vem vet.
Jo, VI som tittar vet det! 👍
2021-03-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Mergim får inget gage för årets medverkan. Han betalar fortfarande tillbaka på förra årets STIM-räkning.
Står väll och sjunger på hässleholmsstation och samlar pengar.
2021-03-29, 14:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Har Katti vart med i robinson?när?

Tror hon sa förut att det var 2006.

Edit: kollade upp nu. 2005 var det.
Senast redigerad av lillaflippen 2021-03-29 kl. 14:50. Anledning: Lade till text.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in