2021-03-29, 14:20
Medlem
Flatdith ingen bryr sig om vad du tycker, stick o brinn din feta gris
2021-03-29, 14:21
Medlem
Om man ska vara lite positiv (vilket jag sällan är så förstår inte varför jag ska vara det nu men) så kommer vi i alla fall slippa höra Mergims "OOOOO AAAAAAAAHHH" eftersom de inte får sjunga på kommersiell musik 🤪
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Var det inte det förhållandet som var ett distansförhållande? Risken är väl stor att killen inte visste om att han var i ett förhållande med tanke på hur bra Nardos är på att kommunicera tydligt...

Ja, hon bodde väl i Stockholm och han i Paris, men de var tydligen tillsammans enligt Nardos.. sen hade hon blivit förvånad när hon åkte till Paris för att hälsa på och han "bara" bjöd in henne till en fest eller vad det var. Suck, Nardos då...

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa hon det? Fy fan!

Ja, eller hon beskrev sin drömkille, och ett av "kraven" var att han ska gilla att prata i telefon, gärna 14 timmar i sträck.. och vi vet ju sedan tidigare att sex inte kommer på fråga.
Medlem
Kommer det in gamla deltagare på besök idag/ikväll?

OnT: Spådamen har på sig Snoop Dogg tisha
2021-03-29, 14:22
Medlem
1754s avatar
Jag tycker nya knarkartjejen verkar vara snäll och sympatiskt. Sen gillar hon att släppa loss.
2021-03-29, 14:23
Medlem
Jackie är fett trög slampa, haha herre min gud
2021-03-29, 14:24
Medlem
Hur fan övertalar man Bigbrother att låta de börja nominera varandra? Vill se intriger och svek. Tänk Emelie nominera Nardos. Nardos kmr skapa kaoz
2021-03-29, 14:24
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Om man ska vara lite positiv (vilket jag sällan är så förstår inte varför jag ska vara det nu men) så kommer vi i alla fall slippa höra Mergims "OOOOO AAAAAAAAHHH" eftersom de inte får sjunga på kommersiell musik 🤪

Mergim är produktionens gullegris, så hoppas inte för mycket. Fyfan vad jag innerligt hatar att han ska komma in och skrika OOOOOO AAAAAAHHHH hela jävla tiden.
2021-03-29, 14:25
Medlem
Mouchinos avatar
Jag hoppas verkligen att detta med de tre nya deltagarna är ett prank och ett 1 April skämt. BB vet ju att deltagarna älskar att pranka varandra så nu är det dags att hela gänget blir ordentligt lurade.

Det är önsketänkande såklart men man hoppas på något liknande scenario, nån tvist med det här.

I wish....
2021-03-29, 14:26
Medlem
BB produktionens tankesätt

Tittare ogillar en homosexuell deltagare: Uppenbart en homofob. Denna måste vi stötta. Mera kamera tid.
Tittare ogillar en utländsk deltagare: Men gud måste vara rasism. Dikmen samlar alla för nytt råd.
Beslut: Alla ska smöra och göra till sig till dem utländska och dem som är gay.
Tittare ogillar en svensk deltagare: BB produktionen, tittarrna gillar inte helt enkelt deltagaren.. Skräp. Ingen kamera tid och denna ska vi på vårat egna sätt få ut.

Stackars lilla BB. Förstår att ni är statligt ägda, men inom er PK krets. Så kan man faktiskt ogilla personer fast den är gay eller utländsk. Man kan helt enkelt ha synat idioterna bakom fasaden.
2021-03-29, 14:26
Medlem
Tröttnat på Emelie också eftersom dom bara visar henne på Big Brother. Allt handlar om henne och hur hon själv mår. Har hon tänkt på att det finns andra människor i huset också. Alla andra ska fråga hur hon mår. Har hon någonsin frågat hur någon annan mår i huset. Ego stort ego fjortis raggare som det kallas.
2021-03-29, 14:27
Medlem
Mouchinos avatar
Förra året när Jockiboi kom in så han att han var en ny deltagare va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in