2021-03-29, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos beskrev för en stund rena mardrömsförhållandet, en relation utan sex men där man pratar i telefon 14 timmar om dagen..! HAHAHA, hon kan lika gärna hoppas på att bli ihop med en enhörning..
Sa hon det? Fy fan!
2021-03-29, 14:06
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nä, gillar man en deltagare fortsätter man rösta kvar dem även om de hänger osäkert varje vecka pga kass på tävlingarna Det är inte orättvist.
Men att vissa deltagare aldrig sitter osäkert pga mestadels tur känns inte rättvist för mig. Vem vill ha kvar Judith till exempel? Känns orättvist att vi aldrig får rösta ut den.
Lugn i stormen det kommer!
Själv vill jag ha ut Alex först av alla, trött på halsbränna då jag får upp galla var gång svinpälsen är i bild.
Medlem
Citat:
Nä, gillar man en deltagare fortsätter man rösta kvar dem även om de hänger osäkert varje vecka pga kass på tävlingarna Det är inte orättvist.
Men att vissa deltagare aldrig sitter osäkert pga mestadels tur känns inte rättvist för mig. Vem vill ha kvar Judith till exempel? Känns orättvist att vi aldrig får rösta ut den.
Jag hänger med på vad du menar. Det är ju också en tävling så det bygger också på deras egen prestation där. När jag kollat förut på Big Brother. Så har samma personer hängt löst varje vecka. Till slut har folket tröttnat på att rädda kvar samma person varje vecka och då ökar risken att dom har åker ut.
Medlem
Är inte Emelie helt besatt av att prata om influensers? Det är fan det enda jag hör henne prata om och hon hävdar att hon inte ens är intresserad av att bli känd/bli influensers. Sedan kan Madde vara den mest tråkiga personen som finns.
2021-03-29, 14:07
Medlem
Zingo2s avatar
Ska Emelie bli lika ledsen som förra måndagen när Stef inte åker?
2021-03-29, 14:08
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Är det två 30-åringar som pratar nu? Kill och sexsnack som två fjortisar.
Vem har bajsat Emelie i ansiktet?
Emelie är hemsk!🤮
2021-03-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Var det inte det förhållandet som var ett distansförhållande? Risken är väl stor att killen inte visste om att han var i ett förhållande med tanke på hur bra Nardos är på att kommunicera tydligt...

Haha, inte tydligt men länge. Prata 14 timmar om dagen, tvekar inte på att hon kan men vad hon inte vet är att hon var på mute i andra änden.
2021-03-29, 14:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Lugn i stormen det kommer!
Själv vill jag ha ut Alex först av alla, trött på halsbränna då jag får upp galla var gång svinpälsen är i bild.

Alex har lyckats med konststycket att få mig att ogilla honom lika mycket som jag ogillar Judith. Han är en riktigt patetisk mansbebis. Han eller Judith, någon av dem, MÅSTE ut nästa vecka. *ber till BB-guden*

Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Jag hänger med på vad du menar. Det är ju också en tävling så det bygger också på deras egen prestation där. När jag kollat förut på Big Brother. Så har samma personer hängt löst varje vecka. Till slut har folket tröttnat på att rädda kvar samma person varje vecka och då ökar risken att dom har åker ut.

Kan vara så.. Känns som att Katti och Steph har hängt löst sen start nästan. Jag tycker det är roligare när huset får nominera. Hoppas de börjar med det snart.
2021-03-29, 14:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Emelie är hemsk!🤮
Hon ska ut fortast möjligt. Såg avsnittet från i lördags, och live söndags vilken ljugröv, nekade till att hon grät vilket hon gjorde och hon sa att t ex att Dennis hade stånd på lördagen, inget av det hon sa på söndagen stämde. Hem med henne till föräldrarnas källare omedelbums.
2021-03-29, 14:12
Medlem
Citat:
Alex har lyckats med konststycket att få mig att ogilla honom lika mycket som jag ogillar Judith. Han är en riktigt patetisk mansbebis. Han eller Judith, någon av dem, MÅSTE ut nästa vecka. *ber till BB-guden*

Kan vara så.. Känns som att Katti och Steph har hängt löst sen start nästan. Jag tycker det är roligare när huset får nominera. Hoppas de börjar med det snart.
Absolut Katti och Steffi har hängt löst för mycket. Jag gillar Katti men hon är skadad och om det blir fysisk tävling så kan hon inte prestera bra.
2021-03-29, 14:16
Medlem
Zingo2s avatar
Nu får det fan vara slut med tävlingar som ger immunitet! Låt deltagarna nominera varandra!
De 2 alt 3 med mest röster hänger löst.
2021-03-29, 14:19
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu får det fan vara slut med tävlingar som ger immunitet! Låt deltagarna nominera varandra!
De 2 alt 3 med mest röster hänger löst.

Jag håller med, det skapar mera konflikter i huset. Men paktande måste fortfarande vara förbjudet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in