2021-03-29, 13:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Dom har dålig koll på oddset. Adrian är ju favorit att stanna kvar. Samma sak förra veckan när Pontus åkte. Madde ligger sämst till på oddset men det borde vara Steffi. Om det vore rättvist eftersom hon suttit löst så många gånger och fått så mycket chanser redan.

Vaddå rättvist och fått så många chanser..?
Det mest rättvisa vore väl att Joel och Judith hade fått sitta som bara glassat fram på en räkmacka i över 40 dagar och aldrig hängt osäkert. De som har suttit flest gånger har ju gång på gång bevisat att tittarna vill ha dem kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Låter jävligt bra, barnslig jävel som är 33 år... tråkig som satan, svansar efter joel,emelie,alex,adrian hela tiden

👏👏👏
Medlem
Nu är det nigger cam i 8 timmar, suck... alla i produktionen känner säkert nardos lmao.
Medlem
jackie berättade för tanja nu att hon känner sami
2021-03-29, 13:56
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Nardos, så gullig när hon pratar om sitt tidigare förhållande och ger kärleksråd
Jag skulle hellre ha henne som PT än som love coach..
2021-03-29, 13:56
Medlem
1754s avatar
Dom så kallade tittarfrågorna som kommer in på Lördagar ibland. Jag undrar om det verkligen är frågor från tittare eller om det är produktionen som hittar på....
För deras casting är ju ett stort skämt när dom själva kontaktar folk som dom vill ha.

Spel för galleriet kallar jag det.
2021-03-29, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jackie berättade för tanja nu att hon känner sami

Ingen nyhet , sami själv har lagt upp om henne när hon skulle in . Nu blir det typ kaos
2021-03-29, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ingen nyhet , sami själv har lagt upp om henne när hon skulle in . Nu blir det typ kaos

jo för tanja var det en nyhet
2021-03-29, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vaddå rättvist och fått så många chanser..?
Det mest rättvisa vore väl att Joel och Judith hade fått sitta som bara glassat fram på en räkmacka i över 40 dagar och aldrig hängt osäkert. De som har suttit flest gånger har ju gång på gång bevisat att tittarna vill ha dem kvar.
Vad jag menar är att hon hängt löst varje vecka känns det som. Det känns som man ska sitta och vilja rädda kvar henne varje gång. Till slut tröttnar man att rädda kvar någon hela tiden. Hon måste prestera bättre på tävlingarna helt enkelt. Det är obegripligt att det ska hänga på tittarna varje gång och inte på hennes egen prestation.
2021-03-29, 14:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Är det två 30-åringar som pratar nu? Kill och sexsnack som två fjortisar.
Vem har bajsat Emelie i ansiktet?
2021-03-29, 14:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Vad jag menar är att hon hängt löst varje vecka känns det som. Det känns som man ska sitta och vilja rädda kvar henne varje gång. Till slut tröttnar man att rädda kvar någon hela tiden. Hon måste prestera bättre på tävlingarna helt enkelt. Det är obegripligt att det ska hänga på tittarna varje gång och inte på hennes egen prestation.

Nä, gillar man en deltagare fortsätter man rösta kvar dem även om de hänger osäkert varje vecka pga kass på tävlingarna Det är inte orättvist.
Men att vissa deltagare aldrig sitter osäkert pga mestadels tur känns inte rättvist för mig. Vem vill ha kvar Judith till exempel? Känns orättvist att vi aldrig får rösta ut den.
2021-03-29, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Antingen ljuger hon om oskulden, eller så var det ett förhållande som bara existerade i hennes huvud.
Var det inte det förhållandet som var ett distansförhållande? Risken är väl stor att killen inte visste om att han var i ett förhållande med tanke på hur bra Nardos är på att kommunicera tydligt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in