2021-03-29, 13:49
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag tror vi tittare får rösta kvar en av dom som kommer in i kväll.

Hade varit bättre om vi hade fått rösta ut alla 3 omgående igen... Snopet för dem i så fall....
2021-03-29, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
nej. mot kvällen lekte han putta burk med henne. Ad tog initaitv)

Att du inte har fattat än att Adrian inte har nog med intresse för Madde är obegripligt. Han puttar ju fan burk med elefanten som står där inne om han får chansen. Det betyder ingenting.
2021-03-29, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Hon ljuger så klart...sådana som henne förlorade oskulden vid 9 års åldern. Spel för galleriet

Fast finns det verkligen någon år 2021 som tycker det är attraktiv med någon som är oskuld vid 22 års åldern? Snarare efterblivet i mitt tycke och känns mer som ett barn än en vuxen kvinna
2021-03-29, 13:51
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Nardos sa just att hon haft ett förhållande i 2 år, hon är både oskuld och aldrig sett ett manligt könsorgan, vad kan det ha varit för förhållande?
Klart hon inte är oskuld, men för "respekt" till familjen säger hon det
Medlem
Börjar nästan fundera på om BB produktionen som sitter och skriver allt om kärleken som uppbarligen inte finns mellan AD och Madde. Trollar ni på Flashback?
Medlem
royalqualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Är fortfarande väldigt bestämd när det kommer till att de nygamla deltagarna är mullvadar.

MEN, det kan vara så att dom blir lagledare för 3 lag i veckan som kommer och att den som leder vinnande laget får stanna.

Dvs Julia vinner och vi kanske kan få något som liknar BB resterande av tiden, hon vinner miljonen och alla blir nöjda och glada.
Snackades ju förr om att, har man varit deltagare tidigare så får man inte delta ännu en gång. Tror deltagarna pratade om kontraktet förut.

Gamla deltagare kommer isf vara där en viss bestämd tid bara. BB vill nog röra om i grytan bara.
2021-03-29, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hoppas innerligt att Madde åker ikväll, jag orkar inte höra hennes ältande om Adrian dygnets alla timmar när hon inte springer efter honom. Fyfan vad tråkigt.

Som väntat kommer trion in ikväll, känns otroligt märkligt om de skulle vara fullvärdiga deltagare med tanke på vilken fördel de kommer in med, blir riktigt orättvist mot de andra deltagarna där inne. Jag känner för att bojkotta skiten men jag är för svag.

Uppenbart dock att Vicky och Mergim kommer bli team Nardos så hennes klan växer och växer där inne
Låter jävligt bra, barnslig jävel som är 33 år... tråkig som satan, svansar efter joel,emelie,alex,adrian hela tiden
2021-03-29, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
50/50 tror jag, men betway har 15.00 i odds på nardos som vinnare, det är ett överodds.
Dom har alltså Nardos som näst sist.
Sitter nardos mot t.ex tanja eller simon då är det goodbajs för negern. big brother kan inte fixa vinsten åt henne så det är bortslösade pengar
2021-03-29, 13:53
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos beskrev för en stund rena mardrömsförhållandet, en relation utan sex men där man pratar i telefon 14 timmar om dagen..! HAHAHA, hon kan lika gärna hoppas på att bli ihop med en enhörning..
2021-03-29, 13:54
Medlem
Nardos, så gullig när hon pratar om sitt tidigare förhållande och ger kärleksråd
2021-03-29, 13:54
Medlem
1754s avatar
Citat:
Nardos sa just att hon haft ett förhållande i 2 år, hon är både oskuld och aldrig sett ett manligt könsorgan, vad kan det ha varit för förhållande?

Ett jävligt tråkigt förhållande. Antingen är båda asexuella, eller så hoppas han att hon ska släppa till, vilket inte kommer att ske eftersom hon är asexuell.
2021-03-29, 13:55
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Antingen ljuger hon om oskulden, eller så var det ett förhållande som bara existerade i hennes huvud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in