2021-03-29, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
några teorier om varför Ad undviker madde idag?

Det kan inte vara att hon var för på för idag har hon varit normal och det som hände igårkväll handlade (vad Adrian vet) inte om honom utan att hon hängde löst och behövde tänka i tystnad.

Vi vet ju att det handlade om honom men det vet inte AD. Så varför undviker han henne just idag av alla dagar?
Han undvek henne hela dagen igår också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas att Joel och Mergim sätter på varandra inatt då.

HAHAHAHA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Madde har ingen chans, SHE IS DONE. Precis när jag börjat gilla henne så ryker hon.

Man kan aldrig vara säker dok
2021-03-29, 13:42
Medlem
Fan att inte Tess är kvar i huset nu när Julia kommer in. Dom hade höjt festen rejält ikväll. Bara en massa jävla torrisar kvar i det där huset förutom Simon och Tanja. Dennis kan nog leverera också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Vill ha en fest idag med 3 nya energeriska deltagare utan en partypooper tant.. Om hon var arg över att nya killen fick en lapdance undra då hur hon ska reagera till en full JULIA från förra säsongen( hörde att hon skulle komma in ).. kommer inte va bra, lika bra att TANTEN åker idag.

Julia uppmanade folk på sin instagram att rösta på Katti om immuniteten som delades ut i lördags, så jag tror de två kan komma överens bra hörru
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Julia/Olga och Therese har ju hängt en del på utsidan, hon kommer hämnas på dom som snackat skit om Tessan.
Hoppas det blir kaos mellan Nardos och Julia.
👍👍👍👍👍👍👍
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Tror du det? Tror du inte tjejerna väljer att rösta kvar henne för att hon och adrian är så "gulliga" ihop?
Ingen gillar Katti förutom gammkärringarna.

Många tjejer gillar Emelie lr vill ha Adrian för sig själva så dom vill ha ut Madde.
Tjejer är såna 😡😡😡
2021-03-29, 13:43
Medlem
Nardos är så vidrig med hennes BS talk about "jag tycker ingen kille är attraktiv i huset, skulle inte tanka mig dejta någon, men OM JAG VAR tvungen så får det bli Joel då" varför försätter hon bullshita folk?
2021-03-29, 13:43
Medlem
Citat:

Oftast så att han undviker folk dagen innan de riskerar att åka ut. Precis som Simon.
2021-03-29, 13:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
FÖRKLARA FÖR MIG VARFÖR!? när enda funktion han fyller i huset är vara kli/massage objekt för Nardos på nätterna.
Dennis är SOKLAR favorit just nu! Han är redan nr #2 på min rankinglista, älskar såna chill laidback killar som ger alla ärlig chans och inte grupperas med skitstövlar som AD har gjort (Emelie, Nardos & Pedram)

Mycket bra angelägenhet malaj kagay. Jag kan tyvärr inte avslöja Officerens order i detalj. Han gör sitt jobb och måste lyda order. Dessa är hemligstämplade. Låt oss dock bara ha samtycke att han gör ett utomordentligt arbete.
Medlem
Citat:

nej. mot kvällen lekte han putta burk med henne. Ad tog initaitv)
Bannlyst
Jag tror vi tittare får rösta kvar en av dom som kommer in i kväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in